Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#34608
Dat is een aardig idee. Maar ik denk niet dat het echt iets is om 'even' op een meeting te doen. Je ben zo een paar uurtjes bezig met het aansluiten van de bedrading en de luchtslang. En daarbij komt nog het ombouwen van de luchtroosters.


Guy
Gebruikersavatar
door Rob
#34609
Helemaal mee eens want ik vrees dat het ook mij niet gaat lukken!!!!
Gebruikersavatar
door sweeper
#34618
rene4u schreef:Helemaal toppie!! :D

Misschien leuk en/of handig om met de betrokkenen en mensen die interesse hebben en/of ervaring hebben met het inbouwen van deze meters, een soort van inbouw meeting te organiseren.
Sluit ik me bij aan.
Gebruikersavatar
door charlotte
#34672
Ik hoop morgen de ringen te ontvangen dan kan ik alles wegsturen mensen.

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door charlotte
#34706
de meters (en ringen) zijn on the GO................!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
door rene4u
#34728
Meters zijn binnen!!! :D

-----------------------------------------

Goed, na het nogmaals lezen van dit topic en de bijgeleverde handleiding weet ik nu zeker dat mij dat niet zonder slag of stoot gaat lukken. Zekers ook niet vanwege het feit dat ik hier niet het juiste gereedschap voor heb.

Nu is mijn vraag of er iemand, die verstand van zaken, tegen een vergoeding die we dan nader overeenkomen, voor mij dit kan inbouwen.
De meters in de luchtroosters plaatsen moet me nog wel lukken (denk ik) maar vanaf daar ben ik het spoor bijster... :(

Alvast bedankt.
door robbyrr
#34763
Meters zijn binnen!!....ringen zien er ook heel netjes uit..BEDANKT!!...:D....nu maar gaan sleutelen...van wat ik begrepen heb heb je een dremel nodig voor t randje weg te slijpen waar de schroefjes moeten komen,een klein boortje voor de gaten van de schroefjes van de ring,wat tyraps en inbus voor de temperatuurschroef...ik heb de ventilatiekokers er al uit,nu alleen de draden trekken...ik ga ze in het mdden zetten,de meters,..nog enige tips wat betreft het draden trekken??...en met het in elkaar zetten (bij de boostgauge) van de meters en de kabels hou ik 2 stuken moertjes over waar ik niks mee kan,klopt dat....??...Bij voorbaat dank!!

Groeten,

Robby
Gebruikersavatar
door autoglas
#34779
Hoi,
Meters zijn vandaag geleverd ..prachtig spul.. nu de ringen nog en kan aan de slag..
GreeTTs
Leo
Gebruikersavatar
door Rob
#34793
Alles binnen, goeie service Charlotte,thanks!

Sluit me bij Rene aan, wie oh wie wil dit voor ons inbouwen? Zouden we dit bv ook aan de lokale Audi garage kunnen vragen? Ben alleen bang dat dit dan een dure grap wordt.

Rob
door emanuel
#34806
Kop op jongens zo moeilijk is het nou ook weer niet. Gewoon lekker aan beginnen en voorzichtig zien hoever je komt. Je zal zien dat je veel verder komt dan je nu denkt. Voor de probleemgevallen kunnen we via het forum helpen!

Succes ermee.
door robbyrr
#34830
Het valt inderdaad allemaal reuze mee...het enige wat je hoeft te doen is de onderkant van het dashboard boven het gaspedaal los te maken zodat je de draden goed door kunt trekken,en 2 beugeltjes boven je oliefilter zodat je goed bij het inbus schroefje kan komen...en de rest is draden doortrekken en aansluiten...meer is het niet....met de foto's die al in deze topic staan moet het echt wel kunnen...ik heb alleen extra kabel nodig gehad voor de 12v en de massa,maar that's it...ik was binnen een paar uurtjes klaar met de boostmeter....vandaag beginnen aan de laatste gedeelte van de olietemp...succes.
door robbyrr
#34851
Nou,de inbusbout is niet los te krijgen....heb natuurlijk ook niet echt het beste gereedschap ervoor,maargoed...hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen???...het inbouwen koste me in totaal nog geen 5 uur...!!...de boostmeter geeft netjes -0.7/0.9 aan bij stationair en 1.8 bij volle boost!!....heel leuk om te zien:D...nogmaals bedankt voor de leuke aktie en idee!!
Gebruikersavatar
door autoglas
#34914
Hoi,
Vrijdag ringen aangeleverd en vandaag meters ingebouwd ,klus geklaard na een uurtje of 4 ..gelukkig heb ik ook een dremel anders had het wel heel moeilijk geweest hoor.Bij de meters zat wel geen beugel om de meter zoals bij ons in te bouwen maar wel een om op het dashbord te plaatsen.Ziet er prachtig uit en zelfs mijn garagist was onder de indruk.Heb wel een probleem met de ledverlichting en vind ze nogal fel branden tegenover de km teller,er is wel geen extra draad om deze op een of andere manier te dimmen.Is hier wat aan te doen want is s avonds wel groot verschil hoor..Bedankt om dit te lezen.
GreeTTz
Leo
door emanuel
#34915
Foto's ????
door robbyrr
#34939
Heb ik eindelijk de inbus los gekregen na heel veel moeite...draai ik de sensor erin,breekt ie af!!!!.....Das mooi balen....hij brak precies bij t kop,dus de rest zit er nog in,dus kan nog wel rijden want t sluit gelukig nog wel goed af,alleen heb geen idee hoe ik m eruit moet halen...iemand idee??....en dan een nieuwe sensor erin,als ze uberhaubt los te verkijgen zijn......charlotte??....:D...
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]