Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#29788
Hahhaha, ja was mooi he Ramon met die Lambo. Was ff knallen. :D :D (We zien de bekeuringen wel weer te gemoet... :thebirdman: :roll: )

Zodra hij klaar is laat ik het ff weten Masterwill, komt goed. Waar kom jij vandaan dan?

Was zeker geslaagde dag, erg gezellug. Weer lekker dagje slap ouwe hoeren over auto's. ;) En een paar mooie DV's geplaatst, dus als het goed is er geen turbo gat meer te bekennen. :) Charlotte nog bedank voor de koffie! Tot de volgende meeting maar weer.

Groeten,

Guy
door joTTie
#29789
Afbeelding

Hier alvast een terugblik op de dag ;)

Charlotte, bedankt voor je gastvrijheid. Lekkere koek, koffie en het lekkere broodje :)
Gebruikersavatar
door craze
#29793
zeker voor herhaling vatbaar, zo'n meeting der TT's :!: :wink:
miss Charlotte, bedankt voor de brabantse gastvrijheid, de koffie e.d. en hoop dat je testritje met mr. Bond in his DB7 leuk was :D
leuk om eens de gezichten achter de nicknames gezien te hebben, THX voor degene die mijn valve heeft ingebouwd en de jongens vd VAGCOM (1 werkend en 1 niet :( ).
Jottie, photo's wil ik zien en nog een keer congrats met je move, all the luck dude (you gonna need it bro :wink: ).
leuke TT'S, leuke mensen dus zekers geslaagd middagje.......................................trusten
Gebruikersavatar
door charlotte
#29794
Het was zeker een leuke middag! Dank aan Guy/screamer voor de montage skills en het uitlezen van mn TT. Toch een nieuwe LMM erop maar.
En natuurlijk voor de rit in de DB7....wat is ie snelllll!!
Zo te zien hebben jullie een leuke rit terug gehad, was er al beetje bang voor...haha.

AL met al nog laat geworden maar erg leuke mensen weer gezien en gesproken. De valves zitten er netjes op dus iedereen gassen maar.
Craze dank voor het starten van dit topic weer. SUPER.
Jos bedankt voor de mooie serie boeken over de TT die je meebracht.
En dank aan allen die er waren natuurlijk.

Till next time.
charlotte
Gebruikersavatar
door bazzz
#29802
ja geen aanvullingen.... was gezellig!!! tot weer eens, ik ben er bij.

groeten bas
Gebruikersavatar
door tim
#29806
yep ,bedankt iedereen voor een toffe namiddag.tot volgende keer maar. :lol:
Gebruikersavatar
door Masterwill
#29823
screamer schreef:Hahhaha, ja was mooi he Ramon met die Lambo. Was ff knallen. :D :D (We zien de bekeuringen wel weer te gemoet... :thebirdman: :roll: )

Zodra hij klaar is laat ik het ff weten Masterwill, komt goed. Waar kom jij vandaan dan?

Was zeker geslaagde dag, erg gezellug. Weer lekker dagje slap ouwe hoeren over auto's. ;) En een paar mooie DV's geplaatst, dus als het goed is er geen turbo gat meer te bekennen. :) Charlotte nog bedank voor de koffie! Tot de volgende meeting maar weer.

Groeten,

Guy
Ik woon in Nootdorp vlak bij de Parade
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#29836
Inderdaad, niets meer aan toe te voegen!
Leuke middag gehad en weer een aantal nieuwe gezichten gezien. Helaas was m'n VAG-Com een beetje V(A)AG-Com geworden, maar gelukkig is iedereen geholpen :)
Natuurlijk Charlotte bedankt voor de gezellige middag, de gastvrijheid, koffie, koek, worstebroodje enz. Het was weer TOP!
Op naar de volgende meeting :!:

Groeten
Joop
door MnC2004
#29846
ik heb het toch niet meer kunnen halen, er kwam op het laatste moment wat tussen :(. Maar zo te zien heeft iedereen het daar naar zijn zin gehad :). Heb ik dus gewoon een DB7 gemist ook nog :cry: . Nou ik houd het forum goed in de gaten en dan zie ik jullie wel op de volgende meeting ;).
Gebruikersavatar
door charlotte
#29853
Zo is het, er komen nog genoeg mogelijkheden.
Waar blijven de fotos eigenlijk van zondag?

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#29874
Heb helaas maar een paar foto's met m'n gsm gemaakt, maar wil je ze zeker niet onthouden :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vergeet de helft van de tijd om die camera te pakken, het "Oh ja"-gehalte is vrij hoog bij mij :D

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door charlotte
#29886
Dat zijn er al een heleboel. Leuke fotos, thanx.
Gebruikersavatar
door screamer
#29888
Leuke foto's hoor!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#29891
Goed bezig Jottie! Mooie foto's :smt023

Groeten
Joop
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]