Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door crauwels
#30587
hey allemaal,

Ik heb een tt van 2000 nu heb ik bij heinz een miltek lijn van vooraan tot achteraan met dubbele demper gaan halen. Deze heb ik over een maand of 3 terug gemonteerd. De uitlaat doet het goed alleen rammelt hij soms ontzetend hard. Ik heb hem al naar alle kanten geplooit maar niks helpt. Ook als de uitlaat warm heeft komt hij scheef te staan en groeit hij precies enkele cm.

Nog mensen die dit probleem hebben of weten wat er mee aan te vangen?
door crauwels
#30588
Wat ik nog vergeten was het is (was) een 180pk voorwielaangedreven.
Gebruikersavatar
door screamer
#30630
Bij mijn is de ruimte tussen het hitteschild en de tussendemper aan 1 kant wel wat krap, krijg het ook niet beter. Maar hij raakt het hitteschil (bijna) nooit. Enkel me eindstukken komen soms net tegen mijn ringen in me bumper, maar die is ook niet orgineel. :)

Dat het systeem enkele centimeters langer wordt heb ik geen last van, misschien dat hij iets wat langer wordt maar niet merkbaar. Wel dat de 2 eindstukken net iets verder uit elkaar gaan staan.
Gebruikersavatar
door Audi lunatic
#30649
hallo de Yves,
ook de weg gevonden naar het TT forum ? :lol:

zoals je weet ik heb ook de Miltek steken he,
indd dat probleem is mij bekend !

niet zo zeer het gerammel van de uitlaat , maar het "groeien" vd uitlaat is indd een probleem,
ik heb er zelfs een achterbumper mee verloren :oops:

na het plaatsen merkte ik pas te laat op dat de uitlaat een 2tal cm "groeide" en daardoor tegen de pas gelakte achterbumper stak,
maar het kwaad was al geschied, de bumper was gesmolten op die plaats !! :oops: :oops:

daarna nieuwe US achterbumper geplaatst maar eerst langsgeweest bij een rally specialist die al meerdere inox uitlaat systemen bouwde,
en deze paste de uitlaat aan zodat dit niet meer kon gebeuren !!

eens goed op gemak bekijken is de boodschap ! :wink:

grtz Audi Lunatic 8)
door A.Hoksbergen
#34762
ik lees net dit op de site van milltek !

CAT-BACK - Dual Outlet. Requires TT 225 Rear Valance. This system is designed as styling enhancement, the Milltek system exiting in the original position will offer greater power improvements. It is not recommended to fit the non-resonated dual outlet with the Milltek Downpipe/Catalyst

dat is de dubbele , lees vooral : It is not recommended to fit the non-resonated dual outlet with the Milltek Downpipe/Catalyst

non resonated en niet met een downpipe/catalyst gebruiken dus, das balen , wou er ook een halen.
misschien toch maar voor een single exhaust gaan dan :/
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#46544
Hoi,

Ik ben er niet zo handig mee, maar zoals ik het heb opgevat is het misschien beter om alleen een high flow cat van Miltek te installeren en de originele eindstuk te behouden (uitlaat)? Ik zou graag een iets sportiever geluid willen en ik wil het veranderd hebben voordat hij naar de tuner gaat. Kunnen jullie me hierover adviseren? Groeten
Gebruikersavatar
door massari
#46550
Een sportcat zorgt niet voor extra toename van geluid, misschien iets, maar niet veel. Voor een donkere geluid, zou ik de einddemper toch vervangen en de middendemper weg laten...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#46601
De catvervanger bij mij zorgde juist voor een blikkeriger geluid, 3.2V6 wannabe achtig was niet t mooiste geluid onder een 225QC net een verkouden 3.2V6 maja t scheelde wel in t vermogen vrij laten komen e.d. werd mooi nergens door opgehouden gezien dr niks meer gefiltert kon worden. Einddemper geeft wel sneller het verschil in sound wat Ronny al aan geeft hierboven.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]