Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#41968
Motor loopt weer, koppeling werkt goed. Wielophaning voor zit weer helemaal in elkaar. Vrijdag nog de achterste schokbrekers + veren vervangen. Dan volgende week laten uitlijnen en gelijk APK (ook maar weer gehad gelijk).

Kan haast niet wachten om er (eindelijk) weer eens in te rijden. :D
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#42025
Wow :shock: ik heb echt respect voor gasten zoals jij screamer..!
Ik ben zelf behoorlijk handig wat auto's betreft maar ik sta al te trillen als ik een koplamp moet vervangen :P

Ik heb vorig jaar zelf mijn motorblok gereviseerd van mijn motor maar dat doe ik ook never nooit meer..
Al die boutjes, moertjes, ringetjes, pakkingen, keerringen :roll: :lol:

Ik hoop dat ie nu als nieuw rijdt :wink:
Gebruikersavatar
door Vincentos
#42069
Man wat een werk heb je toch weer verzet. Dat je het aandurft :D
Ach ja, zolang je maar van de zekeringen afblijft is er niets aan de hand.... haha!

Meteen een mooie basis om het vermogen op te schroeven. Ben je dat nog van plan?

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door screamer
#42200
Ja heb weer een hoop ellende op me nek gehaald! Hahah. :D Nee hoor, valt wel mee. Is leuk om te doen, maar blijft tocht best veel werk.

Gister voor het eerste de brug af, maar er is iets nog niet helemaal lekker. Ik hoor zo nu en dan aan harde tik, lijkt op het geluid van een kapotte homokineet. Maar dat lijkt me toch sterk, die heb ik vorig jaar nog helemaal uit elkaar gehad en mankeerde niets, en ook voor ik begon was er niets mis mee. En het doet zich ook voor met recht door rijden. Van de week maar eens kijken wat het kan wezen...

En dit is inderdaad een mooie basis voor wat extra vermogen. :D

Guy
Gebruikersavatar
door screamer
#44043
Velen weken later.... ;) Heb nog steeds niet kunnen rijden tot nu toe. Helaas erg weinig tijd gehad om de klus helemaal af te maken en het probleem op te lossen. Maar denk dat ik het nu wel gevonden heb. Ook is me Brembo GT set binnen. Die wordt dus ook zo gauw mogelijk geplaatst! :D Als alles klaar is zal ik nog wel wat foto's plaatsen.


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door Vincentos
#44107
screamer schreef:Velen weken later.... ;) Heb nog steeds niet kunnen rijden tot nu toe. Helaas erg weinig tijd gehad om de klus helemaal af te maken en het probleem op te lossen. Maar denk dat ik het nu wel gevonden heb. Ook is me Brembo GT set binnen. Die wordt dus ook zo gauw mogelijk geplaatst! :D Als alles klaar is zal ik nog wel wat foto's plaatsen.


Groeten,

Guy
Zo dat is balen zeg. Misschien is het een zekering? :roll: :D Heb je het alleen bij rechtuit rijden? En bij het nemen van een bocht....extra herrie? En drempels?

Wel mooi meteen een paar goede remmen erop. Kan al dat geweld ook weer worden afgeremd.

Gr.
Vincent
Gebruikersavatar
door Rommyke
#44119
screamer schreef:Velen weken later.... ;) Heb nog steeds niet kunnen rijden tot nu toe. Helaas erg weinig tijd gehad om de klus helemaal af te maken en het probleem op te lossen. Maar denk dat ik het nu wel gevonden heb. Ook is me Brembo GT set binnen. Die wordt dus ook zo gauw mogelijk geplaatst! :D Als alles klaar is zal ik nog wel wat foto's plaatsen.


Groeten,

Guy
Hallo Guy ,

Knap werkt allemaal. Heb je inderdaad veel tijd voor nodig.

Door de verlaging , kan het je stabi niet zijn die de cardan raakt ?


Groetjes
ROmain
Gebruikersavatar
door screamer
#44137
Vincentos schreef:
screamer schreef:Velen weken later.... ;) Heb nog steeds niet kunnen rijden tot nu toe. Helaas erg weinig tijd gehad om de klus helemaal af te maken en het probleem op te lossen. Maar denk dat ik het nu wel gevonden heb. Ook is me Brembo GT set binnen. Die wordt dus ook zo gauw mogelijk geplaatst! :D Als alles klaar is zal ik nog wel wat foto's plaatsen.


Groeten,

Guy
Zo dat is balen zeg. Misschien is het een zekering? :roll: :D Heb je het alleen bij rechtuit rijden? En bij het nemen van een bocht....extra herrie? En drempels?

Wel mooi meteen een paar goede remmen erop. Kan al dat geweld ook weer worden afgeremd.

Gr.
Vincent
Hahah, ja die zekering houden we erin he. ;)

Het is alleen bij optrekken/afremmen en bij het nemen van een bocht. Maar waarschijnlijk is het probleem dat ik de draagarmen vast gezet heb terwijl ze niet onder de auto hingen. Blijkt dus dat pas moet als de auto volledig op de wielen rust. Dat ga ik komend weekend proberen. Iemand toevallig die dit bekend in de oren klinkt?

Remmen zien er dik uit hoor. :D Ben benieuwd hoe ze remmen!
Gebruikersavatar
door screamer
#44138
Rommyke schreef:
screamer schreef:Velen weken later.... ;) Heb nog steeds niet kunnen rijden tot nu toe. Helaas erg weinig tijd gehad om de klus helemaal af te maken en het probleem op te lossen. Maar denk dat ik het nu wel gevonden heb. Ook is me Brembo GT set binnen. Die wordt dus ook zo gauw mogelijk geplaatst! :D Als alles klaar is zal ik nog wel wat foto's plaatsen.


Groeten,

Guy
Hallo Guy ,

Knap werkt allemaal. Heb je inderdaad veel tijd voor nodig.

Door de verlaging , kan het je stabi niet zijn die de cardan raakt ?


Groetjes
ROmain

Dat dacht ik in eerste instantie ook, dat het zoiets moest zijn. Maar alles 100x gecontroleerd, zelfs de orginele schokbrekers terug gezet, maar dat blijkt het niet te zijn. Maar zie mijn post hierboven.

Guy
Gebruikersavatar
door screamer
#46325
Nou het heeft even wat vertraging opgelopen... Maar me TT rijdt weer!! :D Gister er maar weer even ondergekropen, en wat blijkt het probleem nu te zijn... De stang die het subframe verstevigd, deze zit vooraan het subframe en geeft waarschijnlijk meer stijfheid aan het geheel, veroorzaakte het rare knakkende geluid.
Deze stang zit vast gebout, maar het draad voor deze bouten zit niet direct in het subframe. Hier voor zitten 2 bussen geperst met het schroefdraad hier in. Nu heb, ik toen ik aan de klus begon, geprobeerd deze stang los te halen omdat ik dacht dat hij in de weg zat. Dat viel eigenlijk wel, en omdat ik de bout niet verder los of vast kreeg doordat deze geperste bus niet meer goed vast zat, dacht ik toen "ach dat zit nog wel vast genoeg en dat kan vast geen kwaad..." De bout draaide dus wel rond, maar ging niet meer verder los of vast. Na alles terug gebouwd te hebben had ik daar nooit meer aangedacht. Maar dat heeft me dus het nodige zoekwerk bezorgt! Maar gelukkig toch gevonden.

Nu nog even laten uitlijnen en APK, en ik kan de weg weer op! :D Toch nog net voor het nieuwe jaar. ;)

Groeten,

Guy
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]