- wo nov 11, 2009 22:04
#44659
Zo dan, vandaag naar ***/VR6-Specialist in Aalten geweest voor chiptuning.
Afgelopen maandag al even een Forge Diverter Valve (007) gemonteerd met een gele veer. Merkte al meteen een verschil met schakelen, veel minder "terugslag" dat rijdt best fijn
Was al vroeg in Aalten, dus de mannen konden alvast beginnen met het prepareren van de auto (gastemperatuurmeting spul e.d.)
De tijd tot Ronald kwam gedood met wat koffie, tuningsboekjes en rondkijken
Daarna ging Ronald aan de slag, de ecu werd uit elkaar gehaald en 'the secret laptop', werd aangesloten op de ecu. Vervolgens werd de ecu inclusief verbinding vast getaped op m'n voorruit en afgeplakt. Waarom wist ik toen nog niet
Maar daarna werd het mij duidelijk, de tuning ging op de weg gebeuren. Ik mocht/moest dus gaan rijden en Ronald was real-time bezig om zaken uit te lezen en terug te schrijven. Man man man wat een ervaring!! Volgas in z'n 3, wat een power voel je dan opkomen. Dan weer in z'n vrij en gassen tot in de 4000 toeren.
Uiteindelijk zijn we 1,5u bezig geweest. Alleen dacht ik op de weg terug naar huis... hey ik heb helemaal geen vermogensgrafiek?!
edit: Heb even gebelt en rollen zit niet standaard bij de prijs inbegrepen. Het was zo dat het tijdens de meeting gedaan werd bij wijze van demo.
Ik heb gebruik gemaakt van de actie van het forum, had deze er in moeten zitten? Heb het nog niet aan Ronald zelf kunnen vragen, was pas laat op de avond terug. Heb namelijk ook nog even het engelse achterlicht van Mischa in Apeldoorn opgehaald. Geen straf hoor om lekker door het land te cruisen met een gechipte bak
Groeten,
Ramon -> Project topic: projecTT-ONE
Afgelopen maandag al even een Forge Diverter Valve (007) gemonteerd met een gele veer. Merkte al meteen een verschil met schakelen, veel minder "terugslag" dat rijdt best fijn
Was al vroeg in Aalten, dus de mannen konden alvast beginnen met het prepareren van de auto (gastemperatuurmeting spul e.d.)
De tijd tot Ronald kwam gedood met wat koffie, tuningsboekjes en rondkijken
Daarna ging Ronald aan de slag, de ecu werd uit elkaar gehaald en 'the secret laptop', werd aangesloten op de ecu. Vervolgens werd de ecu inclusief verbinding vast getaped op m'n voorruit en afgeplakt. Waarom wist ik toen nog niet
Maar daarna werd het mij duidelijk, de tuning ging op de weg gebeuren. Ik mocht/moest dus gaan rijden en Ronald was real-time bezig om zaken uit te lezen en terug te schrijven. Man man man wat een ervaring!! Volgas in z'n 3, wat een power voel je dan opkomen. Dan weer in z'n vrij en gassen tot in de 4000 toeren.
Uiteindelijk zijn we 1,5u bezig geweest. Alleen dacht ik op de weg terug naar huis... hey ik heb helemaal geen vermogensgrafiek?!
edit: Heb even gebelt en rollen zit niet standaard bij de prijs inbegrepen. Het was zo dat het tijdens de meeting gedaan werd bij wijze van demo.
Ik heb gebruik gemaakt van de actie van het forum, had deze er in moeten zitten? Heb het nog niet aan Ronald zelf kunnen vragen, was pas laat op de avond terug. Heb namelijk ook nog even het engelse achterlicht van Mischa in Apeldoorn opgehaald. Geen straf hoor om lekker door het land te cruisen met een gechipte bak
Groeten,
Ramon -> Project topic: projecTT-ONE
Laatst gewijzigd door projecTT-ONE op do nov 12, 2009 19:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Klik HIER voor mijn project pagina!
Big Brakes rondom|Custom RVS Duplex uitlaat|19" Nuvo's|Koni schroefset|SCC spacers|Pilot 6000K Xenon|VR6 Chip-op-maat
Big Brakes rondom|Custom RVS Duplex uitlaat|19" Nuvo's|Koni schroefset|SCC spacers|Pilot 6000K Xenon|VR6 Chip-op-maat