Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#47624
Ja die bestaan, o.a. Force heeft silicone slangen. Maar heb geen idee of er een vervanger is voor alle slangen. Kijk eens op de site van bijvoorbeeld biesheuvel.


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door sweeper
#47632
& als Forge het niet heeft kan je altijd nog kijken bij Samco.
Gebruikersavatar
door Mausnr1
#47663
dank je wel

gr maurice
Gebruikersavatar
door Mausnr1
#47680
ja dank je het ziet er wel goed uit!

is er iemand op deze site die silicone slangen heeft in zijn tt?

gr maurice
Gebruikersavatar
door stivoman
#47681
Ik heb wel een Autobahn front mouth intercooler gehad, niets te klagen :)
Gebruikersavatar
door sweeper
#50961
Ik heb inmiddels een TIP & een Turbo slang KIT gekocht van Autobahn88 bij Intercoolerparts.nl, moet zeggen dat het allemaal keurig is geregeld, er netjes uitziet, en goed past. Alleen de 90[sup]0[/sup] bocht van de turbo naar IC past bij mij niet vanwege andere turbo. Hiervoor heeft hij €15,- retour op de prijs gedaan, en mocht de slang houden. Ik heb de slangen in het zwart genomen.

Is een aanrader dus. :smt023
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#50988
Als je in de autostyle catalogus kijkt daar heb je complete kits van Samco voor 250 euro geloof ik..
Gebruikersavatar
door sweeper
#50998
Martijn_TT schreef:Als je in de autostyle catalogus kijkt daar heb je complete kits van Samco voor 250 euro geloof ik..
Bij Autobahn88 was ik voor de TIP & de KIT (6 slangen/stukken totaal) € 185,- kwijt, en heb nog die € 15,- retour gekregen omdat er 1 bij mij niet past. Dat scheelt toch behoorlijk voor hetzelfde. :wink:
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#51505
Ja dat scheelt inderdaad wel wat :shock: :lol:
En ik maar denken dat autostyle altijd zo goedkoop is.. haha als er iemand van zijn oude slangen af wil en ze zijn nog goed PB dan maar even.
Mijn koelvloeistof slangen zijn een beetje uitgedroogd maar vind het nog te vroeg om er gloednieuwe op te zetten, ze zijn niet lek namelijk.
Gebruikersavatar
door sweeper
#51507
Ik ben bang dat ze geen koelvloeistof slangen hebben. Bij mijn weten gaat het hier alleen om luchtslangen voor de turbo, intercooler, vacuüm, e.d.

Voor koelvloeistof slangen ben je denk ik aangewezen op de dealer.
Gebruikersavatar
door sweeper
#51519
robbyrr schreef:koelvloeistof slangen kit hebben ze ook: http://www.ttspares.com/store/fmkc005-1 ... e-kit.html
Die zijn van Forge, en geen idee of Forge goedkoper zal zijn dan dealer slangen. Waarschijnlijk wel beter.
Of de slangen van Autobahn88, die duidelijk goedkoper zijn dan die van Forge & Samco, ook in een coolant kit te verkrijgen zijn kan je zoeken op www.autobahn88.com
De dealer in Nederland is www.intercoolerparts.nl , en hij zal ze dan alleen op bestelling leveren.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]