- wo jan 27, 2010 0:24
#47649
Hoi mensen,
Ben vandaag naar de locale Audi garage geweest om de TT te laten uitlezen en de koppeling en dergelijke te laten checken voor evt tuning. Nu zegt die monteur daar dat het niet nodig is om de air intake slang bij tuning te vervangen voor een silicone slang, maar nog opmerkelijker hij rade het me af om een forge closed loop DV erin te plaatsen omdat dit enkel vermogens verlies zou teweegbrengen en het een illusie is dat dit beter is voor het vermogen. Hij beweerd dat de druk juist sneller verloren gaat! IK ben in de war! Kan mij iemand hier een opheldering over geven? Forge DV007PA wel of niet doen of enkel icm verdere aanpassingen?
Alvast mijn dank!
mvg,
Pascal Vossen
Ben vandaag naar de locale Audi garage geweest om de TT te laten uitlezen en de koppeling en dergelijke te laten checken voor evt tuning. Nu zegt die monteur daar dat het niet nodig is om de air intake slang bij tuning te vervangen voor een silicone slang, maar nog opmerkelijker hij rade het me af om een forge closed loop DV erin te plaatsen omdat dit enkel vermogens verlies zou teweegbrengen en het een illusie is dat dit beter is voor het vermogen. Hij beweerd dat de druk juist sneller verloren gaat! IK ben in de war! Kan mij iemand hier een opheldering over geven? Forge DV007PA wel of niet doen of enkel icm verdere aanpassingen?
Alvast mijn dank!
mvg,
Pascal Vossen
Audi TT Q 269pk/419nm(*** enginering), V6 diffuser, QS Grille, H&R variant 2 schroefset, Defqon 2 adapters, R32 Stab's, 18" S8 velgen(winter)/19" OZ Ultraleggera met Dunlop sportmaxx, Pipercross Viper induction kit, Forge DV007P, Forge Shortshifter, 3" downpipe, Katvervanger, Milltek Resonated uitlaat, 10/15mm spacers.