Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#50031
Mooi zo, je hebt nu een redelijk unieke "oettinger".
De decall op de zijkant vind ik zozo, achterop is voldoende incognito naar mijn mening :wink:

Hou het heel en nog van plan om een keertje Zandvoort te doen? lijkt me een ideale plek om alles eens goed te testen.
Nu nog zwart op wit en op de meetbank ermee!
Gebruikersavatar
door Ritchy
#50036
De zijkant vindt mijn vrouw ook al niet zo. Ben benieuwd wat anderen op het forum ervan vinden. Ik hoor het graag van jullie jongens. De meerderheid bepaald op het blijft. Voorlopig is het 2 tegen 1.
Gebruikersavatar
door denders
#50037
Haha, doe toch wat je zelf het mooiste lijkt, smaak..dat kan toch niemand voor je uitmaken :D :wink:
Decalls vind ik soms mooi hoor, op sommige klassiekers hoort het ook gewoon maar ik hou ook wel erg van onopvallend "wolf in schaapskleren" snap je? :wink:

Tip: plak er gewoon eventjes een VW blauwe TDi decall op haha
Gebruikersavatar
door Ritchy
#50395
Jullie zijn vast benieuwd naar de resultaten van de rollenbank:
[align=center]Max power: 322 pk[/align]
[align=center]Max torque: 400 Nm[/align]
De maximum koppel werd helaas niet lang volgehouden. De 400 werd bij ca 3500 rpm even aangetikt om verder vrij constant door te lopen op een niveau van 375. Volgens Shane komt dat door de koppelbegrenzer in de DSG software. Inmiddels heeft hij een tool om ook die te flashen waarbij de begrenzing opschuift naar 500 Nm. Enpassant wordt daarbij de schakeltijden in de M en S stand verkort en het automatisch schakelen opgeheven.

Bijelkaar ook weer een dure grap maar ik heb mij al opgegeven voor die kuur. Daarna volgt weer een rollenbank. Ik zal jullie de resultaten niet onthouden.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50409
dat zijn resultaten :smt023 helaas kan ik met m`n TT met enkel een chip dit niet halen :cry:

het gaat er nu wel woest aan toe zeker?

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Ritchy
#50422
Het gaat er zeer zeker woest aan toe alleen niet als de directie naast mij zit. Zij zegt telkens bijna een hartverzakking te krijgen als ik plotseling het gaspedaal tegen de plaat aan trap. Doe dat maar als je alleen bent zegt zij dan ook altijd. En reken maar dat als ik alleen rijd dat heel erg vaak ook gebeurt. Na het flashen van de DSG wordt het helemaal een wilde boel. Ik krijg bijna medelijden met de koppelingsplaten. Ik hoop dat jullie t.z.t. ook medelijden zullen hebben met mij als ik de portomonee moet trekken. Maar voorlopig laat ik de pret door die gedachte niet drukken.
door rokky
#50436
haha lachen.....
Heb jij ook prijzen van de tuning bij Oettinger?

Stikker op de zijkant vindt ik ook minder, achterzijde is prima.
Gebruikersavatar
door Ritchy
#50440
Chippen kost €1390,- flashen DSG €699,- Je kan er wat van af babbelen. Is bij mij wel gelukt maar ik weet niet of ik de prijzen hier mag noemen maar 10% moet te doen zijn.
Stickers aan de zijkant zijn eraf. Ik vond het eigenlijk zelf ook niet zo.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]