Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#52151
Kan iemand mij vertellen waar je het beste een custom uitlaat kan laten maken van voor tot achter voor mijn TT.
Wat kost dit ongeveer (dus de gehele lijn)
Ik heb wel een mooie gevonden van blueflame en kost me van voor tot achter dus downpipe racekats middendemper einddemper 1250 euro ex verzenden.

Zou het goedkoper kunnen?
Over bleuflame is op de engelse fora een hoop te vinden maar hier in NL niet echt.

Hoor graag van jullie :)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#52152
het merk komt mij niet zo bekend voor eerlijk gezegd.

is een uitlaatsysteem van mill-tek ook een optie, er zijn velen hier op het forum
die er tevreden mee omrijden.

volgens mij is het nog goedkoper ook.

grTTz. dennis
door Randy1982
#52154
Ja wat kost die van miltek? iemand een idee? grtz
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#52156
Gewoon via EBAY UK,

Voor minder dan 500 pond voor de 3.2 v6 staan ze daar te koop. Heb er ook recentelijk nog eentje gekocht voor mijn 180 fwd, verzendkosten liggen rond de 30 pond. Scheelt honderden euros met de aanschaf in Nederland en binnen 5 dagen had ik hem thuis.

Hier de advertentie -> klik hier

Ik heb ook bij deze verkoper mijn uitlaat gekocht, snelle reactie, alles supernetjes geregeld.
Er is nog een verkoper genaamd "rice rocket" die ook met deze uitlaten adverteerd. Deze wil niet naar Nederland verzenden, reageert nauwelijks om mails dus die moet je niet hebben.

Grtn Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op vr apr 23, 2010 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
door Randy1982
#52157
Nou ik heb gezocht voor een 3.2 maar kan niets vinden :( ga nog maar is wat andere zoekopties gebruiken haha en voor 500 pond heb ik dan een hele uitlaatlijn? lijkt me wel erg goedkoop aangezien racekats altijd al erg duur zijn.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#52158
Je was me wat vlug ;) Heb mijn mail al ge-edit. Dit is dus niet alleen de einddemper maar vanaf katalysator.
Ter info, jij heb dus een 3.2 en geen turbo, deze uitlaat zal wel iets aan pk's uitmaken maar verwacht niet dezelfde resultaten als bij 1.8t motoren.
Het zal dus meer voor de sound zijn dan wat anders, een sportkat zal voor jou dus weinig zoden aan de dijk zetten.
Ik persoonlijk zou voor een vanaf kat uitlaat gaan en van de rest van de centen wat ander leuks doen ;)


Er staat nu een linkje in.

grtzz H.
Laatst gewijzigd door TTmaniac op vr apr 23, 2010 11:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#52160
Die eerste advertentie is van die RiceRocket shop, links laten liggen. Heb ik aangeschreven, wilde niet leveren naar Nederland. Adres aangeboden in Belgie en ik kreeg niet eens reactie, niet doen dus.

Die tweede ziet er ook goed uit maar is idd met kat terwijl ik me sterk afvraag of dat de extra investering t.o.v. die vanaf kat uitlaat van 470 pond wel waard is. Je tikt dus nu even 560 pond extra af voor een sportkat. Maar het zijn jouw centen dus dat kun je het beste zelf bepalen. Kijk van te voren eens op You Tube onder Milltek TT 3.2 V6. zo heb ik het ook met mijn uitlaat gedaan, weet je precies wat je qua geluid kunt verwachten. Je vindt daar het hele scala, met kat en zonder etc etc.

Ik heb voordat ik mijn uitlaat kocht eens wat rondgespit op het net en nu las ik dat Blue Flame de uitlaatdelen voor Milltek fabriceert. Milltek geeft er dus zijn eigen design aan maar de gebruikte materialen zijn het zelfde. Er zal dus niet echt een kwaliteitsverschil zijn. Denk persoonlijk dat het om het even is of je voor milltek of Blue Flame kiest. Heb in ieder geval met deze verkoper zeer positieve ervaringen. Heb hem voordat ik de uitlaat kocht even gemaild of hij naar Nederland wilde verzenden en voor welk bedrag. Had binnen het half uur al antwoord en vevolgens binnen een week de uitlaat thuis.

Grtn Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op vr apr 23, 2010 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
door Randy1982
#52161
Ok bedankt hier heb ik wat aan! ik zal in ieder geval is even gaan informeren wat het verschil zal zijn als ik mijn cats vervang of niet. wel icm chippen en luchfilter...
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#52164
Ok graag gedaan, succes met zoeken, het gaat helemaal super klinken met zo'n 6 pitter.
Ik zou eens beginnen met een K&N Cone filter. (dus niet zo'n inleg voor in je filterkast maar een open luchtfilter)
Heb ik ook altijd met mijn VR6'en gedaan en je weet niet wat je hoort. Das echt al een megaverschil en goedkoop en makkelijk zelf te doen.

grtz Henk
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]