- do mei 06, 2010 14:56
#52552
oke ik heb hem laten chippen, en hij is er merkbaar sneller op geworden. ik heb een log met vagcom gemaakt van een aantal groepen, maar de gegevens zijn heel onduidelijk voor mij. wie weet hier raad mee?
en hoe kan ik de .cvs bestanden mooi in een grafiek ofzo weergeven?
Hier de text uit mijn log.
Thursday,06,May,2010,14:29:44
8N0 906 018 A,,1.8L R4 5VT G 0010,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'114,,,,Group C:,'115
,,Engine RPM,Air Mass Flow,Throttle Opening,Ign. Timing,,Spec. Load,Load Correction,Actual Load,N75 Duty Cycle,,Engine Speed,Load,Cmd Pressure,Press @ Intercool
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, g/s,%, °BTDC,STAMP,%,%,%,%,STAMP, /min,%, mbar, mbar
,1.32,2800,29.58,23.1,28.5,0.52,89.5,86.6,16.5,0.0,0.92,1160,27.8,1000.0,990.0
,2.52,3120,60.31,100.0,24.0,1.72,177.4,159.7,54.1,30.6,2.12,2880,57.1,1440.0,1250.0
,3.72,4200,91.33,100.0,12.0,2.92,175.9,162.7,117.3,76.9,3.32,3840,118.0,2010.0,1970.0
,5.02,5240,106.31,100.0,14.3,4.22,168.4,158.2,112.8,84.7,4.62,4960,109.0,1960.0,1850.0
,6.43,4800,1.06,4.3,1.5,5.53,166.2,159.7,100.8,100.0,5.93,5880,97.0,1000.0,1690.0
,7.72,4000,78.33,100.0,25.5,6.91,172.9,156.7,17.3,0.0,7.31,3920,51.1,1190.0,1250.0
,8.92,4440,95.47,100.0,11.3,8.11,171.4,158.2,114.3,87.1,8.52,4320,118.0,2000.0,2090.0
,10.12,4880,100.75,100.0,7.5,9.31,169.2,158.2,110.5,85.5,9.72,4760,110.5,1980.0,1950.0
,11.32,5280,105.31,100.0,12.8,10.52,167.7,161.2,108.3,88.6,10.92,5160,107.5,1960.0,1920.0
,12.62,3360,0.00,4.3,3.8,11.72,167.7,159.7,42.9,0.0,12.12,4160,12.0,1000.0,1240.0
,13.82,1840,5.53,2.7,4.5,13.02,177.4,159.7,15.0,0.0,13.42,2280,13.5,1000.0,1060.0
,15.00,1160,3.03,2.0,1.5,14.22,112.0,106.0,13.5,0.0,14.60,1280,13.5,1000.0,1020.0
,16.20,880,2.50,1.6,7.5,15.40,91.0,86.6,12.8,0.0,15.80,920,12.8,1000.0,1000.0
,17.40,1160,2.78,1.6,15.8,16.60,122.6,116.4,10.5,0.0,17.00,1360,10.5,1000.0,1000.0
zo op het eerste gezicht zijn de maf waardes dus veel te laag.
wat wil dit zeggen? kapotte LMM? stekkertje er af en hij rijdt mss iets beter, maar niet een verschil waarvan je zegt wauw. zou het kunnen zijn dat mijn DV ook naar de knoppen is?
kanaal 204 is niks in vagcom.
ook geen foutcodes, behalve die van de LMM stekker los.