Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#53482
Hee mensen,

Ik heb mij TT in de verkoop staan omdat ik opzoek ben naar een jonger model met de V6 motor. Waar moet ik nu vergeleken met de 1.8t op letten voor aanschaf? en wat vinden jullie van deze: http://www.nederlandmobiel.nl/index.php ... =gaspedaal

Groeten,

Pascal
Gebruikersavatar
door denders
#53486
De kleur die je nu hebt vind ik persoonlijk mooier, maar ja dat blijft altijd. (gelukkig!)
Eerste indruk verder is wel oké. Je zou wel de derde eigenaar worden met betrekkelijk weinig km's.

Aankoopkeuring doen.
door weebie
#53487
Ik wil hem ook!!!
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#53535
Die heeft nog redelijk veel km's gelopen, ben opzoek naar een TT met wat minder km's indien dat mogelijk is. Verder ziet hij er wel netjes uit indien de lak in orde is.
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#53536
Ik ben nog gaan kijken bij de TT die ik hierboven als link heb geplaatst en deze zag er op wat kleinigheden zeer goed uit. Er viel mij echter een ding op en dat was dat de accu van voor naar achter was verplaatst. Waarom zou men zoiets doen?
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#53538
Behalve voor een betere gewichtverdeling tussen voor en achter komt het volgens mij in dit geval door gebrek aan ruimte.

Groeten,
Ramon
Gebruikersavatar
door jackk
#53542
Accu zit standaard bij alle V6 modellen achterin. Ook bij de roadster. Inderdaad ruimte gebrek en betere gewichtsvedeling ivm de zware V6. Overigens wel minder last bij vorst dat je accu problemen geeft. de accu zit tenslotten in een afgesloten ruimte!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]