Pagina 3 van 3

Geplaatst: wo jun 09, 2010 0:17
door michael84
Daar ben ik weer.

Ik wou toch proberen nog wat meer zekerheid te krijgen.
Ik las in de link van rommeke dat je nog een test kan doen met kanaal 32 lambda
Ik heb dit weer gemeten en kom met waardes van -1,9 % en +25 % of ik nou 1000 of 5000 rpm geef.
Ik lees op die website dat je vanaf 25% een foutcode moet krijgen dus misschien zit ik dan net op het randje want die heb ik nog niet.
en 10% meer of minder dan 0 is niet goed.
Volgens mij lees ik ook dat de eerste waarde is voor een vacuumlek en de tweede waarde in hogere toeren op een kapotte maf kan duiden?
Als dit klopt wat ik nu zeg zou dat dus bevestigen dat mijn lmm kapot is en dat ik niet bang hoef te zijn dat er toch ergens een lek zit?

Mijn engels is niet echt goed maar is dit waar?

Bedankt

Groeten Michael

Geplaatst: za jun 12, 2010 11:36
door michael84
Goeie middag

Iedereen bedankt.
Vandaag de lmm vervangen.
zit nu bij 6000 rpm aan de 180 g/s dat is bijna 2 X zoveel als voordat de lmm vervangen was.
Hij rijdt ook lekkerder.

Groeten Michael

Geplaatst: za jun 12, 2010 20:44
door sweeper
:smt023

Zo simpel kan het zijn dus. Weer een blijde TT rijder. :)

Re: Turbodruk K03 gechipt

Geplaatst: za aug 14, 2010 11:59
door duchatteau
Ik heb een 225pk versie gechipt
en ik haal max 175 g/s

is dit voldoende?

Re: Turbodruk K03 gechipt

Geplaatst: di aug 17, 2010 10:13
door michael84
Het lijkt mij wel.
Ik haal met een hele nieuwe max 180 g/s niet gechipt.
Het zou zo kunnen zijn dat het iets hoger wordt als je hem vervangt maar of het op dit moment echt veel zal helpen?