Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
#54017
Aangezien Marja in Zoetermeer zit en ik nabij Groningen heb ik het toch iets dichterbij gezocht.(ondanks de zeer positieve verhalen van Marja)
Via een collega hoorde ik dat er een Groningen bij aircobedrijf een zeer kundig mannetje werkt die vandaag in mijn TT één heeft ingebouwd. Werkt perfect. Degene die hem in heeft gebouwd is zelf ook helemaal audi-minded(rijdt zelf in een S4 met 403 pk).

Super zo'n cruisecontrol en dat voor 150 euro incl. alles. Niet zwart, nee, gewoon met factuur.
Heeft mij dus een volle tank gescheelt.

Gelijk daar ook mijn airco even laten checken bleek nog slechts 420 gram koelmiddel in te zitten terwijl er 750 gram in hoort. Advies was om er wat aan te laten doen voor iets kapot zou gaan. Overigens nergens lekkage te vinden en is een normaal verloop dat er jaarlijks wat grammetjes verdwijnen.
Kosten vullen v/d airco waren 120 euro incl.BTW.
Nu is m'n airco ZEERRRRRRbrrrrr koud(5,6 graden). Echt een aanrader om dat te laten checken/doen.

Ondanks de slechts 100k kilometer komende woensdag toch een nieuwe distributieriem. Na 6 jaar zelfs een advies om dat te laten doen. Uiteraard gebeurt dat niet bij de dealer(Cendury of teDury zoals ze die hier noemen).

Voor diegene die ook een CC willen laten inbouwen in Groningen graag even een PB'tje
door weebie
#54020
Ik laat mijn auto altijd bij de dealer onderhouden, kost misschien iets meer, maar als je de auto later weer doorverkoopt kan je er ook meer voor vragen. Of je koopt een andere audi bij dezelfde dealer voor minder...
door TT_li_an
#54021
Ik zal je de details besparen waarom ik niet meer naar de dealer ga. Daarna ga jij er nl. ook niet meer heen. ;-).
Ieder zijn keuze natuurlijk maar mij zien ze daar niet weer. Wat een ellende daar gehad.

Voor wat betreft dat doorverkopen..... Ik verkoop deze auto niet weer dus daar doe ik het niet voor. Ik wil alleen vakmensen bij deze auto.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]