Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#4148
Ok das duidelijk. Zo te horen gaat dit de volgende modificatie worden. Lijkt me een leuke aanwinst.

Bedankt voor de uitleg!

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4156
Gewoon doen... krijg je geen spijt van! Alleen met de apk moet ie er even onderuit.
door TYSIE
#4186
RKDesigns schreef:
TTmaniac schreef:Tnx, yep die is prima, een iets minder duidelijk afblaasgeluid maar wel een prima aanwinst voor je auto. :wink:

Grtzz Henk
Gewoon die *** kat dr onderuit en een rvs vervanger ervoor in de plaats... het fluiten van de turbodruk hoor je dan zeer goed zoor de uitlaat heen
Als je die "trutkat" er onder vandaan haalt, krijg je dan geen problemen met je APK-keuring? :?
Gebruikersavatar
door PaulusB
#4194
Zolang je hem voor de apk maar terug plaatst anders komt hij niet door de 4 gassen test.
door TYSIE
#4215
En het verwijderen van de "Trutkat" :D heeft verder geen nadelige gevolgen voor de motor en het managementsysteem?

Gr. Tijs
Gebruikersavatar
door PaulusB
#4218
Zover ik weet niet.
Gebruikersavatar
door MARK
#4219
:arrow: De in Algemeen Beschaafd Nederlands betitelde Katalysator........wordt volgens de nieuwe spelling: Trutkat.......



Ja het gaat inderdaad helemaal nergens meer over!!!!! :D :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4229
TYSIE schreef:En het verwijderen van de "Trutkat" :D heeft verder geen nadelige gevolgen voor de motor en het managementsysteem?

Gr. Tijs
Nee, de motor loopt fijner en alles reageerd zelfs beter dan met die trutkat eronder die de uitlaatgassen tegen houdt! Iets wat niet tegengehouden wordt... reageerd en herneemt ook beter.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4237
net als een TBS'r
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#4241
Mag idd geen probleem zijn heeft men mij verteld omdat de lambda sonde bij de TT voor de kat zit en dus daar zijn meting doet. Bij auto's die hem na de kat hebben zitten schijnt het een heel ander verhaal te worden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4257
Rijdt iig stukken fijner.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]