Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2466
Schijnbaar een telange url met teveel - erin
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2469
Dan moet men maar even kopiëren en plakken, kan t ook niet veranderen want dan werkt ie wel gewoon.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2470
Yup idd net ook even gedaan.
Gebruikersavatar
door Alexander
#2872
Waar zit de orginele dumpvalve? Tenminste, als ik mijn gast loslaat hoor ik de lucht gedumpt worden, alsof er een rad ronddraait, dat geluid.

Waar bevindt deze zich?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2877
Closed loop zit er standaard op en zit achter de rechterhoek van de motor zeg maar, klein zwart plasticen Diverter Valve
met een catvervanger hoor je het geluid van het ventiel door de uitlaat heen onder de auto door.

Blow Off is echt als de Lancer Evo's e.d. PPSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTT dat je het aan de andere kant van de straat nog horen kan dat er lucht afgeblazen wordt bij wijze van spreke.

Dat rad wat je hoort is gewoon de turbo die de druk opbouwd en wegwerkt m.b.v. van de DV... in de DV zit namelijk een klep die ook van invloed is op de werking van de lucht in het turbosysteem.

MarTT2006 kan het misschien exact vertellen die weet meer van motoren af dan ik :wink:
door pedro sr.
#2923
Als je dat hoort is hij waarschijnlijk stuk :( , normaal is het psssssjt, bij is het psrrrrrrrrrrt als ik het goed begrijp? (lijkt het jeugdjournaal wel zo :lol: )
Gebruikersavatar
door MARK
#2924
:D :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
door MARK
#2925
Zo'n Blow Off ventiel....is dat ook handig tegen opvliegers???....gat in de markt :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2928
Zou het niet weten op dat ook voor opvliegers is... klinkt wel vet op een Lancer Evolution met full race specs eronder de kap volgebouwd :)
Gebruikersavatar
door Alexander
#2935
pedro sr. schreef:Als je dat hoort is hij waarschijnlijk stuk :( , normaal is het psssssjt, bij is het psrrrrrrrrrrt als ik het goed begrijp? (lijkt het jeugdjournaal wel zo :lol: )
Ik zal het geluid eens opnemen. Het is geen psssssjjjjjt, maar die zit toch niet standaard op een TT, de psssssssssjt? Tis meer van psrrrrt ja.
door Impressive
#2936
BBCode gebruiken :) en dan zonder de () dan werk tie wel.

*KLIK HIER* voor Blow off valve.
Gebruikersavatar
door Alexander
#2963
Het was niet mijn blow-off ventiel dat ik hoorde ratelen, de kap van de luchtfilterbehuizing zit los door een ontbrekend schroefje. Geen probleem dus ;).
Gebruikersavatar
door ejhuls
#3579
Ik heb een andere laten plaatsen bij de tweede TT Meeting in Leeuwarden , heb wel het
idee dat de auto sneller oppakt.
Heb gelukkig geen "pffffffftftttt" onder de motorkap.

gr. ejhuls
Gebruikersavatar
door Ronnie
#3617
pffffffffffftfftttt onder de kap van een TT... nou als je kickt op het geluid dan vind ik t best oké... maar mij maak je er niet blij mee... hoor em met een katvervanger al hard genoeg t hele turbo systeem ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]