Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55374
Dennis, naar aanleiding van je topic ben ik even Mandy gaan bellen en heb kort Ronald gesproken. Info zal hij verstrekken voor t forum en de mogelijkheden per uitvoering/motor van alle TT's. Ook betreft de prijzen wordt er dan bij stilgestaan wat mogelijk is voor clubleden.

Standaard chip is 389,-
Chip op maat 1 is 499,- (aan te raden)
Chip op maat 2 is 699,-

zie http://www.***.com

Even kort Hartog en VR6... vraag t Joop eens... die is praktijk-ervaring-deskundige wat t verschil is. Ik heb t zelf ook mogen aanschouwen wat Hartog voor elkaar kreeg en vervolgens Ronald.
Gebruikersavatar
door denders
#55378
Oke, netjes en ben benieuwd

Vooral voor mij dan ivm standaard chip / mogelijkheden.
Maar we wachten even de reactie af dan bedankt!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#55391
Ik heb inderdaad mijn wagen een tweede keer laten tunen. De eerste keer bij Hartog en de tweede keer bij Ronald. Ronald heeft de wagen toen op de rollerbank gezet en de uitdraai, die daar uitkwam sprak boekdelen. Het koppel was wel goed, alleen de pk's waren telleurstellend. Ook de curve had meer weg van de AEX-index :D
Na de tunig liep niet alleen de wagen een stuk beter, maar ook Ronnie kon mij op de terugweg niet meer uit zijn achteruitkijkspiegel krijgen :wink:

Ik weet ook dat dit slechts een eenzijdige/-malige ervaring is en dat Hartog tuning best goed werk zal leveren, maar ik zou nu zondermeer tekenen voor de aanpak en de deskundigheid van de ***.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#55393
Ronnie schreef:Eric voor Joop was t duur leergeld iig, maar hij is hoe dan ook tevreden met t huidige resultaat, wellicht dat ie hier nog wel op zal reageren ;)
Weet ik. Die meeting ging ik weg rond een uur of 6, en jullie zijn met Ronald op zaterdag nog doorgegaan tot na 9 uur, was het niet. Zegt ook wel weer wat over de service/kwaliteit die je voor die paar extra centen krijgt. Het stokje wordt er niet bij neergegooid als het tegenzit, met de mededeling "kom een andere keer maar weer terug" of "sorry, maar meer zit er niet in"

Toch gek dat ze dan op het audiforum zo te spreken zijn over Hartog. :?
Gebruikersavatar
door denders
#55395
Ik weet voldoende over Hartog tuning en ondanks dit misschien eenmalig was, heeft het uit deze ervaring niet mijn voorkeur.
Toch bedankt ook voor deze comments, ik denk dat dit onderwerp flink bijdraagt op het forum aangezien men met een TT toch altijd wat meer uit zijn zelfde motor wilt halen merk ik!
Ik ben bijna beu van Chip4 zaakje, krijg geen antwoord en als men op de eigen site geeneens mail kan beantwoorden vraag ik me af hoe de rest in elkaar steekt, ook al is dit misschien wat kortzichtig van me maar zo werkt dat bij mij nou eenmaal!
Zet die funktie dan NIET op je site toch?!

Ronald is heel welkom bij deze om een stukje aan te vullen :roll: :wink:
Laatst gewijzigd door denders op di jul 13, 2010 23:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#55396
Wellicht dat onze TT motoren toch weer net even iets anders reageren op de aanpassingen van een tuning ofzo. Ik kan me voorstellen dat het voor een doorsnee A4 of A6 of wat dan ook wat minder nauwkeurig kan zijn en dat resultaat snel geboekt wordt. Het zal wel ergens inzitten :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55404
sweeper schreef:
Ronnie schreef:Eric voor Joop was t duur leergeld iig, maar hij is hoe dan ook tevreden met t huidige resultaat, wellicht dat ie hier nog wel op zal reageren ;)
Weet ik. Die meeting ging ik weg rond een uur of 6, en jullie zijn met Ronald op zaterdag nog doorgegaan tot na 9 uur, was het niet. Zegt ook wel weer wat over de service/kwaliteit die je voor die paar extra centen krijgt. Het stokje wordt er niet bij neergegooid als het tegenzit, met de mededeling "kom een andere keer maar weer terug" of "sorry, maar meer zit er niet in"

Toch gek dat ze dan op het audiforum zo te spreken zijn over Hartog. :?
We waren goed laat weg de exacte tijd weet ik niet meer, maar t reed in ieder geval een stuk beter door al had joop mij in zijn achteruitkijkspiegel op de terugweg i.p.v. andersom.

Hartog zie je met banners constant terug komen op t audiforum, maar Joop en ik weten wel beter ;)

Dennis, zodra ik de info krijg zal ik t plaatsen voor Ronald op t forum.
Gebruikersavatar
door denders
#55406
Alvast bedankt

Het kan maar duidelijk zijn :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]