Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door john__2
#78798
Hallo allemaal 8)

het is een poosje stil geweest om de TT maar ik heb uiteraard niet stil gezeten.

Afgelopen vrijdag ben ik even voor een ritje op bezoek geweest in duitsland, en bij dat bezoek heb ik gelijk me nieuwe intercooler en intake pipe opgehaald :D :D .
zaterdag een druk dagje gehad maar alles zit erin de inlaat temperatuur is van 64graden gedaald naar 20graden !!! ik heb er ook gelijk maar voor gekozen om er siliconen slangen tussen te zetten, het ergste klusje was nog wel om de inlaat pijp van je luchtfilterhuis eruit te halen het koste mij 2 uur om dat irritante slangenklemmetje los te krijgen maar het is gelukt!!! de inlaat pijp is nu vervangen door een aluminium variant en een kn 57i kitje en het verschil in combinatie met de intercooler is er echt als je nu boven de 3000 toeren komt gebeurt er iets bijzonder hij blijft maar doorgaan!!!!

We hebben al wat test ritten gedaan en in de nul naar 100 sprint deden we met een niet helemaal perfecte start toch in 5,9 sec gaf de TT liquid aan dus het resultaat mag er zijn!!!

Het is een klus maar ik kan hem iedereen aanraden je TT wordt er echt een feest nummer van!!!
Verder ben ik nog druk met plamuren en schuren van me nieuwe voor bumper met een week of 2 hoop ik dat die erop zit :lol: :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78854
Succes met de aanpassingen, we zullen het vanzelf mogen aanschouwen neem ik aan tijdens meen meeting. Maar ben benieuwd naar de updates tussendoor.
door goforit123
#82183
Goedendag!
Ziet er allemaal prof uit zeg!Zijn die prijzen daar in duitsland zo aantrekkelijk op dat gebied?

Gr Harm
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]