Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#6090
Ik kan niet wachten...
Gisteren met Dennis van Design-Car een afspraak gemaakt om de zojuist binnengekomen S8 front te plaatsen.

De dag na Kerstmis, woensdag 27 december ondergaat mijn TT een grote makeover! :D

Ik zou volgens Dennis de eerste MK1 rijder zijn met een S8 front. Ben o zo benieuwd. Een W12 front is al mooi om te zien!

Helaas heb ik geen foto's van een voorbeeld voor jullie, kon er geen eentje vinden op het internet... :cry:
Dus nog even 2 weekjes geduld forummers! Foto's volgen snel.
Gebruikersavatar
door massari
#6091
Volgens mij moet hij dan zo worden:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door PaulusB
#6092
Appart ben benieuwt naar het resultaat.
door krieltje
#6093
ja netjes,de mijne komt begin volgend jaar aan de beurt.Zit echter nog te twijfelen aan een mijn te hoog bling gehalte van de s8 grill
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6123
Ik heb vrijdag mijn nieuw front gemonteerd..

Afbeelding


Ik moet alleen nog wat mooiere foto's schieten.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#6125
Wel leuk zo met die extra verstralers die koplampen van jou heb je daar de knippers zelf wit glas in gezet.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6156
Ja ik vind het ook wel geslaagd, hij lijkt ook erg veel op de MK2 bumper.
Ja de koplampen heb ik zelf omgebouwd, ik heb de witte glaasjes bij Dennis besteld ( design-car) en heb toen zelf de glaasjes ingebouwd en het binnenhuis van de koplampen gespoten..
Als je er zelf aan gaat beginnen zeg ik je alvast dat het erg veel werk is:
- wielen demonteren
- binnenschermen demonteren
- voorbumper eraf
- dan koplampen eruit halen
- lijm van koplamper los snijden
en dan kun je pas bij de behuizing en de knippers monteren, dusja veel werk geweest maar ik heb er geen spijt van dat ik het heb gedaan..
Gebruikersavatar
door MisterCats
#6167
geen Xenon verlichting?? en ruitensproeiers :?:
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6169
nee nee, alles op zijn tijd he :wink:, nee ik ben tog wel een beetje bang met dat aftermarket spul.. met keuring enzo ( koplampsproeiers, automatische hoogteregeling enz.)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6180
Gewoon originele delen aanschaffen dan! weet je dat t gewoon goed is en dat is dr 2de hands ook al te vinden... niet alle TT's blijven van achteren heel of van opzij dus de 2de hands delen zwerven hier en daar wel rond.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#6204
krieltje schreef:ja netjes,de mijne komt begin volgend jaar aan de beurt.Zit echter nog te twijfelen aan een mijn te hoog bling gehalte van de s8 grill
Daar weet Dennis wel raad mee:

Afbeelding

Deze W12 grill heeft hij in titanium kleur gespoten, maar kan ook in de kleur van je auto of black chrome...
door krieltje
#6242
Damn es je maakt het wel erg verleidelijk
Gebruikersavatar
door svkaster
#6390
Beste, ik ben eens benieuwd wat het mij gaat kosten om een single frame voorkant in de kleur zeezilver te bestellen. Ik neem aan (hoop eigenlijk) dat het oude eraf en dan nieuwe erop schroeven is!

Ben benieuwt naar mensen die de single frame er al op hebben zitten.

P.s ik hoef niet zo'n bling bling W12 of S8 gewoon een " normale" eventueel met mist lampen.

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door svkaster
#6398
:P hartstikke bedankt, heb al veel rond gekeken maar kwam nooit op een site waar het voor je gedaan wordt en zoals het er naar uitziet is mijn TT daar in goede handen.


m.v.g


Stefan

Maar ik moet er wel bij zeggen dat het veel geld is, ben nog aan het twijfelen of ik de mijne wat op leuk of dat ik serieus ga sparen voor een goede tweedehandse MK2 (zal nog wel een jaartje wachten worden dan)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]