Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door edjeTT
#6299
:shock: hey super man ...topie hoor :wink: :wink:

lekker strak :wink:

gr edwin :idea:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#6301
Hele mooi bumper ziet er super uit. Maar gaat het met drempels nu nog wel goed :?:
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6303
ja, hij is idd erg laag maar ik heb nog nergens problemen gehad.. wel heb ik dat ik de binnekant van mijn spatborden wel eens raak bij een kuil (inveren)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#6309
Oke, zou zonde van je mooie lak zijn.
door krieltje
#6315
Rete strak man,alleen hoe laag is dat ding man.Mijne is 4 cm verlaagd,maar ligt toch vrij hoog.

Of ligt dat aan de Singleframe.Als dat zo is,moet ik me toch achter mijn oren gan krabben,of dat wel zo een goed idee is om te doen.Ik heb nu soms al moeite bij mij in den haag,met de drempels.

groetjes mart
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6317
hij is 5 cm verlaagd, ( schroefset) dus hij kan nog lager :wink: maar met het singelframe scheeld ook hoor.. de bumper is zo'n 2.5 cm lager dan de originele bumper.. maar net als ik zei heb ik nog nergens last gehad. gewoon voorzichtig rijden :lol:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#6323
Hmmm, ik rijdt voorzichtig, maar mijn standaard bumper schraapt soms licht over de drempel :?
Zouden de drempels hier stijler zijn :smt017
Gebruikersavatar
door MARK
#6327
:shock: 5 cm verlaagd......dan ook nog maar even uit laten lijnen :wink:
door krieltje
#6328
nou als ik het zo bekijk,dan is dat hier in den haag nix,nog eens 2,5cm eraf......................mijn vrouw vermoord me,en ik de singelframe,das nou jammer :-(
Gebruikersavatar
door MARK
#6329
:D Mart wat heb jij het toch slecht :smt014
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6374
hmmz ik snap één ding aan die voorbumpers mer een singel frame niet: waarom zijn die nou boven naast de koplampen in de hoeken zo foeilelijk? die singleframe is zodanig afgerond dat je dan bij de aansluitingen met de motorkap een raar effect krijgt voor het oog. Maar verder vind ik het wel strak gedaan, maar zal zelf vanwege het breken van het gehele lijnenspel nooit zo'n bumper monteren op een MK1. De rest van de bumper is gewoon heel netjes, alleen bij zulke bumper storen die punten bij de kap me... misschien toch maar niet voor grafisch vormgever moeten leren :D
door krieltje
#6384
MARK schreef::D Mart wat heb jij het toch slecht :smt014

Ja he ben zo hebberig dat ik het ook allemaal wil.Maar soms is het beter van niet.Om nou die voorkant hier in elkaar te rijden zou ook doodzonde zijn.Nee hou hem lekker zo.Na mijn bezoekje aan jou,laat ik hem overblazen,en dan vindt ik het eigenlijk prima.........oh ja en dan nog een concert 2 erin........en een paar andere zomervelgen en....en ....en :?
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6388
Krieltje schreef:
nou als ik het zo bekijk,dan is dat hier in den haag nix

Ja wij Zeeuwen zijn zuinig he.. dus ook met drempels leggen :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6397
Zeeuwen moeten zeker zuinig zijn... die zoute lucht daaro... das nie altijd even goed voor de TT helaas. Dus drempeloos mag t daar zoveel mogelijk zijn, want dan kende een buikschuiver bouwen waar minder lucht bij kan :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]