Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6514
Modderaar schreef:Ik heb 255 op de teller gehad in Duitsland en de TT lag als een blok op de weg 8)
Ook in bochten met hoge snelheid blijft de auto strak sturen. Geen probleem dus :P
Was dah alles? die van mij kon meer op de teller, naja ietsje meer, bijna de 270 aantikken :lol: De S3 haalt 250 op de klok... geheel standaard. :D maar je merkt wel dat dat vleugeltje op een TT voor de downforce zorgt. Die snelheid geeft echt een kick :lol:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#6517
Ga je hem nog chippen ronnie :?:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6521
t.z.t. eerst geld verdienen...
Gebruikersavatar
door MisterCats
#6530
RKDesigns schreef:
Modderaar schreef:Ik heb 255 op de teller gehad in Duitsland en de TT lag als een blok op de weg 8)
Ook in bochten met hoge snelheid blijft de auto strak sturen. Geen probleem dus :P
Was dah alles? die van mij kon meer op de teller, naja ietsje meer, bijna de 270 aantikken :lol: De S3 haalt 250 op de klok... geheel standaard. :D maar je merkt wel dat dat vleugeltje op een TT voor de downforce zorgt. Die snelheid geeft echt een kick :lol:
Ja Ronnie, Ik was nog aan het versnellen, maar er was wat verkeer en toen ben ik toch maar van het gas afgegaan.
Better safe then sorry :wink: Overigens heb ik van de begrenzer (Officieel 250 Km/h) nog niets gemerkt.
Men zegt dat zonder begrenzer de 3.2 rond de 270 moet kunnen rijden, maar hallo, waar kan dat nog :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6533
Kan op verschillende plekken alleen je moet dr snachts je bed voor uit in 't weekend.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6543
ik wou net zeggen.. elke week wel een keer volgas rijden (als ik terug kom van het stappe..) echt een kik... :D
Gebruikersavatar
door MARK
#6544
:D Phillipsdam zeker?????....................... :wink:
Gebruikersavatar
door truckrukker
#6552
RKDesigns schreef:Kan op verschillende plekken alleen je moet dr snachts je bed voor uit in 't weekend.
Op het laatste gedeelte van de A29 R'dam - Bergen op Zoom kan je, zelfs in de spits, voluit. Hier is het altijd vrij rustig en ik heb ze daar nog nooit zien controleren. Een ding weet je zeker daar, je bent niet de enige die voluit gaat!!!
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6564
MARK schreef::D Phillipsdam zeker?????....................... :wink:

Ja precies :D , daar is nooit iets te bekennen rond 4.00

woon jij nu in Serooskerke op Walcheren of op Schouwen-duiveland?
Gebruikersavatar
door MisterCats
#6567
zijn er twee Serooskerken :shock:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]