Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#8520
Ja idd Ron, heb hem erbij gezet. Is het de foto waarover je het hebt of bedoel je een andere?
Verschil is best goed zichtbaar ondanks de iets andere hoek van fotograferen.

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8525
Is deze foto idd Henk... je ziet t verschil zeer goed zo.
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#8551
Velgen staat hem goed Henk!

Je kunt verschil nu zo cker beter zien met die van Ronnie.

Mijn TT had dat ook eerst naar binnen staan met de a8 velgen.

Afbeelding

Vindt dat zo met spoorverbreders een echte mooie verbetering!
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#8554
Net een trekker zo hoog :lol: scheeld idd.. Zie hier zo was tie toen ik m kocht, is echt een verbetering vind ik zelf die verlaging en verbreding :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8570
blue germanstyle schreef:Net een trekker zo hoog :lol: scheeld idd.. Zie hier zo was tie toen ik m kocht, is echt een verbetering vind ik zelf die verlaging en verbreding :D

Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/352376/IMG_0378.jpg[/url]
Die van mij heb ik mooi laten staan op die hoogte, ramde met die kunststof ondingen onderaan de bumper al vanalles in mijn directe omgeving ook al reed ik maar stapvoets. Niet alles ligt hier mooi egaal en sloom rijden overal ben ik niet van plan, maja de S3 tikt net zoveel aan en ligt wel beduidend lager dat de TT lag. Heb een Cinquecento Sporting gehad waar echt alles aan aangepast was behalve van die tuperware had die niet (dan had men ook niet door dat dat ding een top van 185 km/h had met een 1.1i) die lag maar 3 cm van de grond met t spruitstuk... dat onding stond gem. elke 2 weken bij de garage omdat ie steeds slomer werd dus bakken en braden aan dat spruitstuk was vaste prik. lambdasondes werden ook niet oud. Onding was t, dus laat daarom alles maar mooi origineel tegenwoordig, kan ik gewoon lekker overal rond tuffen en gebruik de auto dagelijks.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#8598
@BiOhAzArD

Idd, heb je garage foto's nog eens goedbekeken, ziet erg dik uit. Maakt het allemaal toch een stuk stoerder qua uiterlijk in combinatie met je velgen. Zwart met een gepolijste rand staat toch altijd mooi op een zilveren TT.

@blue germanstyle

Ja das een behoorlijk verschil, ik zou persoonlijk ook niet breder gaan. Je foto's laten toch goed zien dat je nu ongeveer gelijk met de spatbordrand zit. Mooi gevuld, goed strak, complimenten hoor!
door FasTTcop
#23737
blue germanstyle schreef:Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/351823/IMG_0426.jpg[/url]



ook met 20mm spacers

Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/351851/IMG_0428.jpg[/url]
@ Bleu.
Het ziet er op de onderste foto uit dat je het niet gaat redden als je je stuur om hebt en door een of andere reden je auto nog ietsje inveert.
Heeft dit geen problemen opgeleverd?
Had zelf met mijn Alfa 156 nog wel eens dat mijn wielkasten een beetje hersteld moesten worden door contact met de wielen....
Ziet er wel top uit. :!: :!:
Gebruikersavatar
door CneTT
#23891
Heej dude's

Ik heb zojuist me bestelde Eibach Pro Street s schroefset binnen gekregen. Erg mooi spul van erg goeie kwaliteit. Ik zal ze half maart gaan monteren samen met me 19" König velgen. Tenmiste als we dan kwa winter geen rare stormen meer krijgen en het voorjaar weer begint :P. Ik kan me dat pak sneeuw half maart 2005 nog wel herinneren :lol: .

Afbeelding

Afbeelding

Nu denk ik omdat de ET waarde van me velgen 45 zijn en ook zijn ze 225 breed dat ze straks te ver naar binnen staan. Ik heb er zelf echt helemaal geen idee van. Dus ik zat ook aan spacers te denken van misschien 20mm voor achter en voor.

Misschien is de vraag in dit topic al gesteld hoor maar waar zijn kwaliteit goeie spacers te krijgen?
Gebruikersavatar
door AenE
#23906
Ik heb nog een setje van 4 Power-Tech spacers 15 mm met pasrand in de aanbieding, inclusief langere wielbouten. Duitse kwaliteit! :wink: :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23940
20mm kocht ik geen spacers maar direct adapters, is wat sterker en beter is qua montage ;) en als je es wilt passen heb ik die hier in de garage liggen zelfs bredere ook nog weet je gelijk wat je wel en niet ertussen kwijt kunt. Ik kan wel eens kijken waar ze vandaan gekomen zijn iig uit Duitsland want moest er een paar weken op wachten.
Gebruikersavatar
door CneTT
#25326
Zo me TT is verlaagd door middel van een eibach schroefset. En ook me Velgen zitten er weer onder. Het enige wat ik nu mis zijn spacers om het er net nog wat dikker uit te laten zien.

Afbeelding

Wat is een goeie site waar ik spacers kan bestellen?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#25346
Dennis als je ET45 hebt heb ik een mooie complete set adapters voor je liggen... 5x100 - 5x100 past precies onder je auto en mooi! z.g.a.n. is de set.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]