blue germanstyle schreef:Net een trekker zo hoog scheeld idd.. Zie hier zo was tie toen ik m kocht, is echt een verbetering vind ik zelf die verlaging en verbredingHaha ja, stond toen nog hoog op de pootjes
Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/352376/IMG_0378.jpg[/url]
blue germanstyle schreef:Net een trekker zo hoog scheeld idd.. Zie hier zo was tie toen ik m kocht, is echt een verbetering vind ik zelf die verlaging en verbredingDie van mij heb ik mooi laten staan op die hoogte, ramde met die kunststof ondingen onderaan de bumper al vanalles in mijn directe omgeving ook al reed ik maar stapvoets. Niet alles ligt hier mooi egaal en sloom rijden overal ben ik niet van plan, maja de S3 tikt net zoveel aan en ligt wel beduidend lager dat de TT lag. Heb een Cinquecento Sporting gehad waar echt alles aan aangepast was behalve van die tuperware had die niet (dan had men ook niet door dat dat ding een top van 185 km/h had met een 1.1i) die lag maar 3 cm van de grond met t spruitstuk... dat onding stond gem. elke 2 weken bij de garage omdat ie steeds slomer werd dus bakken en braden aan dat spruitstuk was vaste prik. lambdasondes werden ook niet oud. Onding was t, dus laat daarom alles maar mooi origineel tegenwoordig, kan ik gewoon lekker overal rond tuffen en gebruik de auto dagelijks.
Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/352376/IMG_0378.jpg[/url]
blue germanstyle schreef:Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/351823/IMG_0426.jpg[/url]@ Bleu.
ook met 20mm spacers
Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload6.postimage.org/351851/IMG_0428.jpg[/url]