Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door svkaster
#18822
Hoi Remarc, heb net effe naar MarJa gebeld, en het wordt inderdaad dat releais wat jij voorsteld. Het is echter volgens hem geen plug en play, het moet er nog steeds tussen gesoldeerd worden :lol:

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door remarc
#18826
Hoi Stefan,

Ik stond erbij en keek erna, 2 keer knipperen met mijn ogen en hij zat erin en deed het ook nog eens, niks solderen, maar goed dat was bij mij,

Suc6 ermee
Gebruikersavatar
door svkaster
#18831
Ik wacht het wel af a.s dinsdag avond.
Maar in iedergevla bedankt voor het advies.

m.v.g

Stefan 8)
Gebruikersavatar
door svkaster
#19094
Net de Comfort knipper unit late ninbouwen bij MarJa. Koste nwaren 60 euro. Heb nu de originele VW/Audi unit ingebouwd geregen.
Werkt perfect.

nogmaals bedankt voor de tips.

Stefan :D
Gebruikersavatar
door duc
#35010
Vandaag het relais ontvangen van een e-bay winkel. Het is een 000 953 227A + een voetje met draden? Ze hadden beloofd er een handleiding bij te doen. Deze heb ik dus niet gekregen :cry: . Ik heb ze al een mailtje gestuurd. Maar je begrijpt ik wil er mee aan de gang.

Heeft iemand een idee hoe dit relais in te bouwen? Kan men zonder aanpassingen deze monteren? Als dit zo is waar zit het relais dan?

Groeten Duc
Gebruikersavatar
door nicky1975
#35019
Heb eens een mailtje gestuurd naar http://www.cum-cartec-shop.de/ om te vragen wat het gaat kosten om een cruise controle en een comfort knipperlicht te plaatsen, dit is de antwoord
Hallo,
die Preise sind wie folgt:
Tempomat TT 57 Euro
Einbau 80 Euro

Komfortblinker 45 Euro
Einbau 20 Euro

MfG. Hahnen
Gebruikersavatar
door duc
#35047
Ik heb het bedradingschema vandaag ontvangen van de schop :D . Nu moet ik nog effe een manier zien te vinden om de alarmlicht schakelaar uit te bouwen. Hieronder het schema zal voor meer mensen handig zijn bij inbouw :wink:

http://www.kunset.de/Einbau/Audi/Audi%2 ... linker.pdf
Gebruikersavatar
door sweeper
#35426
remarc schreef:Nou bij deze kan ik jullie melden dat ik het inmiddels heb. :D

Ben vanmorgen ff op en neer gereden naar Sonsbeck (D) (bij Nijmegen de grens over). En in Duitsland rijden is ook al geen straf, maar ja hoe hard ik daar heb gereden rijd ik regelmatig ook in NL :D (en heb mijn rijbewijs nog).

Goed, daar aangekomen haalt die gast mijn radio eruit en 10 min. later zit alles er weer in (overigs snel verdient, want voor het inbouwen vraagt hij 20 euro). Maar ja, als ik het zelf had moeten doen.............

Setje kost overigs iets van 53 euro (orgineel AUDI!)

Kijk maar eens op zijn site voor overige info www.cum-cartec.de
Waar op de site kan ik het precies vinden? Als ik op merk/type auro zoek, kom ik hem niet tegen.
Misschien de zoekterm geven. Please [-o<

Of weet je het Audi onderdeelnummer, dan kunnen we hem zelf bestellen bij de dealer.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]