Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cabriofreak
#20840
emanuel schreef:Kijk ieder z'n smaak, maar om in een posting van een van onze sponsoren het artikel af te gaan zitten kraken vind ik niet zo netjes.
Ik vind het artikel afkraken nog tot daar aan toe, ieder zijn smaak.
Maar om naar een 2de hands artikel te refereren met de prijs erbij dat noem ik een topic verneuken :?
Gebruikersavatar
door Audi lunatic
#20850
:roll:

kan deze moterkap ook bij te koop zetten maar zal het maar laten zeker ....

de post zal wel bedoeld zijn om reacties uit te lokken wat de TTforum users ervan vinden denk ik niet ....?

en NU

ON TOPIC : wie vind deze moterkap OK , en wie niet .... :?:
Gebruikersavatar
door tim
#20853
je zal maar net zo'n ding besteld hebben.en dan die reactie krijgen .een beetje tact kan nooit kwaad.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#20902
@ Audi Lunatic... start dan een poll op, dat werkt makkelijker.

Ach en prijzen als die vermeld worden hoort t in aangeboden delen en niet los op t forum waar t niet echt hoort met een prijs erbij.

En t is een forum dus men mag vinden wat ze willen en posten wat ze willen mits t netjes blijft toch.

@Tim... boeiend je hebt altijd smaken die verschillen en t lijkt me echt niet gek als de grote meerderheid t niet mooi zal vinden dat is met alle aftermarket delen die flink afwijken van origineel. Tuners zal t aanspreken de rest van de TT rijders googstwaarschijnlijk in zijn geheel niet. En post je t hier in optische styling dan kun je negatieve reacties ook verwachten naast positieve... zeker als dr een rpijs bij komt hoort t hier eigenlijk niet thuis maar in aangeboden onderdelen, maar dr wordt de laatste tijd wel meer her end er gepost waar t niet in thuis hoort zoals t bedoeld is maar goed dat ff terzijde.
door spillie
#31151
Ziehier men tt met sgi motorkap! toch iets speciaals,minste wat je kan zeggen ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door charlotte
#31162
Mooie TT geworden !!!


Heerlijk heren zoals sommige weer tekeer gaan.
Ik kwam deze kap tegen en wilde hem jullie niet onthouden omdat er inmiddels heel veel mensen aan t tunen zijn met een TT.
Dit vaak tot weerzin van de liefhebbers pur sang maar het is inderdaad, iedereen zn eigen ding. en I love tuning.
Ik heb er geen prijs bijgezet omdat ik dit NIET heb gepost als sponsor. IK ZIT HIER NAMELIJK OOK GEWOON OMDAT IK ZELF EEN TT RIJD.
En als je de kap te koop hebt, start dan zelf even een topic!!!!

met vele groeten,
charlotte
door spillie
#35301
Er is maar één probleem met die sgi motorkap en dat ze men tt niet doorlieten op de schouwing!
Men verkoper ervan heeft een bewijsje proberen te krijgen ergens van sgi maar niks!
bijgevolg motorkap moeten verwisselen!!
Zou niemand weten waar ik zelf misschien aan zo'n bewijspapier kan geraken wan tis tenslotte toch van een merk!

steven
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]