Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#23296
Ik meen het een ruime tijd geleden al eens aangekaart te hebben, maar 't is er toen nooit meer van gekomen.
Dus nogmaals bij deze:

Ik ben van plan, zodra het weer wat zonniger/warmer is, om mijn remklauwen, welke nu een beetje vies grijs/grondverafachtig/zwart zijn, een verf-beurtje te geven. Over de kleur ben ik nog niet zeker: blauw/rood òf zwart ? (jullie meningen? Ik heb een zwarte TT)

Zodra ik ze dan gelakt heb, wil ik graag audi logootjes erop plakken, zoals vele Engelse TT rijders ook gedaan hebben.
In Nederland zijn ze echter nergens te koop en in Engeland belachelijk duur.

Dus mijn vraag is: Wie ó wie kan mooie subtiele witte of zilveren audi logootjes/stickers maken welke precies op mijn voorste en achterste remschijven passen?

Terwijl ik deze vraag tik moet ik denken aan RONNIE, daar jij ook al zulke mooie Audi TT club logo's hebt gemaakt voor op de zijruitjes van mijn TT coupé.
Dus RONNIE heb jij deze mogelijkheden binnen handbereik?

Er dient, bij het maken van de logootjes rekening gehouden te worden met het formaat van de klauwen, en dan vooral de achterste klauwen, daar deze van verscheidene formaten zijn. Ikzelf heb de 180pk remklauwen, welke net iets anders/kleiner qua vorm zijn als de achterste 225 remklauwen.

Voorbeelden:

Achterste 225 remklauw:
Afbeelding

Voorste remklauw met twéé logo's (vindt ik zelf minder mooi, ik wil één logo):
Afbeelding

Voorste remklauw met één logo:
Afbeelding

Voorste remklauw met quattro logo:
Afbeelding

En nog een mooie zwarte klauw met wit logo:
Afbeelding

Oude topic is hierzo:http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=1423
Gebruikersavatar
door hj
#23298
ik heb de logo,s besteld via ebay.de
mvg hj
Gebruikersavatar
door screamer
#23302
Toevallig had ik ze vandaag gezien op de site van The TT Shop. Als er de mogelijkheid komt om ze te laten maken, dan wil ik ook wel en setje. Wil zodra ik andere velgen heb ook me rem klauwen ook eens netjes van een nieuw kleurtje voorzien. Welke kleur ben ik ook nog niet helemaal uit, rood staat wel mooi. Maar geel is ook niet verkeerd. Iemand toevallig een foto van een zwarte TT met gele remklauwen?

Groeten,

Guy
door allewijn
#23303
screamer schreef:Toevallig had ik ze vandaag gezien op de site van The TT Shop. Als er de mogelijkheid komt om ze te laten maken, dan wil ik ook wel en setje. Wil zodra ik andere velgen heb ook me rem klauwen ook eens netjes van een nieuw kleurtje voorzien. Welke kleur ben ik ook nog niet helemaal uit, rood staat wel mooi. Maar geel is ook niet verkeerd. Iemand toevallig een foto van een zwarte TT met gele remklauwen?

Groeten,

Guy
GEEL vindt ik persoonlijk niét mooi staan.
Geel associeer ik ook niet echt met 'sportief', ja hooguit enkele ferrari's/porsche's hebben gele remklauwen. Maar voor de rest meestal rood óf blauw (golf r32 bijv) óf zwart.

Ikzelf ga denk ik voor zwart, dit staat netjes onder een zwarte TT, zéker met witte audi logootjes erop.
Maargoed, daar gaat dit topic voornamelijk over: Wie kan die logootjes (laten) maken (snel en niet duur)???

Rode klauwen lijken mij ook mooi, maar misschien toch net iets TE opvallend.
Rood is trouwens wel super vet als je ook een rood interieur zo hebben, zoals bij deze TT, maargoed ik heb gewoon een zwart interieur:
Afbeelding

trouwens hier is geel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23308
ik kan ze 120 cm breed maken als je wilt, dus je antwoord heb je... wit heb ik op voorrad liggen en kan dat snijden als je dat wenst. Tip... indien je de klauwen nog zwart gaat verven, plak ze dan op als t net droog is om te plakken dan zal de sticker beter vasthechten aangezien die verf op de klauw dan nog niet geheel uitgehard is.
Gebruikersavatar
door jean
#23316
Hallo,

Ik ben de Audi logo's voor op ebay.com tegengekomen. Ook een "brembo" is daar te bestellen. Ze worden door een Amerikaanse aanbieder te koop aangeboden.
Misschien de moeite waard daar eens te neuzen.

Groet,

Jean.
door allewijn
#23319
Ronnie schreef:ik kan ze 120 cm breed maken als je wilt, dus je antwoord heb je... wit heb ik op voorrad liggen en kan dat snijden als je dat wenst. Tip... indien je de klauwen nog zwart gaat verven, plak ze dan op als t net droog is om te plakken dan zal de sticker beter vasthechten aangezien die verf op de klauw dan nog niet geheel uitgehard is.
Via Ebay bestel ik nooit zo graag, liever vie 'Ronnie':
Ronnie weet jij ook welke 'maten' je moet hebben om logootjes te drukken/snijden? En kan je ze van vinyl maken?
Gebruikersavatar
door wacko
#23348
leuke toevoeging, maar blijven deze stickers ook zitten bij deze extreme hitte die deze remklauwen krijgen.
Gebruikersavatar
door AenE
#23352
Ik vind rood wel mooi staan bij zwart :wink:
Dit was mijn EVO remklauw:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door screamer
#23381
allewijn schreef:
screamer schreef:Toevallig had ik ze vandaag gezien op de site van The TT Shop. Als er de mogelijkheid komt om ze te laten maken, dan wil ik ook wel en setje. Wil zodra ik andere velgen heb ook me rem klauwen ook eens netjes van een nieuw kleurtje voorzien. Welke kleur ben ik ook nog niet helemaal uit, rood staat wel mooi. Maar geel is ook niet verkeerd. Iemand toevallig een foto van een zwarte TT met gele remklauwen?

Groeten,

Guy
GEEL vindt ik persoonlijk niét mooi staan.
Geel associeer ik ook niet echt met 'sportief', ja hooguit enkele ferrari's/porsche's hebben gele remklauwen. Maar voor de rest meestal rood óf blauw (golf r32 bijv) óf zwart.

Ikzelf ga denk ik voor zwart, dit staat netjes onder een zwarte TT, zéker met witte audi logootjes erop.
Maargoed, daar gaat dit topic voornamelijk over: Wie kan die logootjes (laten) maken (snel en niet duur)???

Rode klauwen lijken mij ook mooi, maar misschien toch net iets TE opvallend.
Rood is trouwens wel super vet als je ook een rood interieur zo hebben, zoals bij deze TT, maargoed ik heb gewoon een zwart interieur:
Afbeelding vervangen door een URL http://www.tt-forum.co.uk/gallery/bajer ... ic%204.jpg

trouwens hier is geel:
Afbeelding vervangen door een URL http://i4.photobucket.com/albums/y138/P ... 007186.jpg
Hmmm... dat geel weet ik inderdaad zo net nog niet. En rood is weer zo... rood.. :D. Valt weer zo erg op. Ik weet het nog niet..

Maar blijven de sticker inderdaad zitten en verkleuren ze dan niet als ze warm worden? De remklauwen worden toch best wel warm na flink remmen.
door allewijn
#23386
screamer schreef: Hmmm... dat geel weet ik inderdaad zo net nog niet. En rood is weer zo... rood.. :D. Valt weer zo erg op. Ik weet het nog niet..

Maar blijven de sticker inderdaad zitten en verkleuren ze dan niet als ze warm worden? De remklauwen worden toch best wel warm na flink remmen.
WEL als je ze van vinyl maakt, dan blijven ze goed! En dat is dus mijn vraag, welke ik aan voornamelijk Ronnie stelde, daar ik weet dat hij stickers kan maken.
Ik vroeg dus dit:

Via Ebay bestel ik nooit zo graag, liever vie 'Ronnie':
Ronnie weet jij ook welke 'maten' je moet hebben om logootjes te drukken/snijden? En kan je ze van vinyl maken?
Gebruikersavatar
door tim
#23387
ik heb de mijne in het rood gedaan en zo ook graag die stickers bestellen .maar ik vraag me ook af of ze mooi wit blijven met die warmte .anders wil ik ze wel bij jouw bestellen ronny.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23399
allewijn schreef:
Ronnie schreef:ik kan ze 120 cm breed maken als je wilt, dus je antwoord heb je... wit heb ik op voorrad liggen en kan dat snijden als je dat wenst. Tip... indien je de klauwen nog zwart gaat verven, plak ze dan op als t net droog is om te plakken dan zal de sticker beter vasthechten aangezien die verf op de klauw dan nog niet geheel uitgehard is.
Via Ebay bestel ik nooit zo graag, liever vie 'Ronnie':
Ronnie weet jij ook welke 'maten' je moet hebben om logootjes te drukken/snijden? En kan je ze van vinyl maken?
nee weet ik zo niet exact tim aangezien er verschillende klauwen in omloop zijn, maar kan ze vrij klein snijden uit vinyl.

t vinyl kan tegen hittes... een verfafbrander kan wel leuk speelgoed zijn met folie overigens

ik kan wel een serie logo's snijden en verzenden naar de liefhebbers en evt. in de shop toe gaan voegen met paulusb
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]