Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#40840
Denzo schreef:
Vincentos schreef:kijk even op www.stickerspersms.nl . Hier kun je eenvoudig stickers bestellen (ook audi logo's!) door middel van een smsje.

Groetjes,
Vincent
Maar dit zijn geen hittebestendige stickers, ondanks het grote aanbod?

Ik kan even zo snel op de gegeven eerdere site niet de "witte audi ringen" vinden...
(kan aan mij liggen..)
Ik weet niet of ze hittebestendig zijn. Maar kunnen remklauwen echt zo heet worden dat plastic smelt?

Bij automerken staat het audi logo ook bij. Je kan zelf bepalen hoe groot en in welke kleur je de stickers wilt :)

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door denders
#40841
Met warmte bedoelde ik dat de lijmlaag niet loslaat, ook al zou ik plakken terwijl de 2K lak deels nog uit aan het harden is.
Remschijven stralen ook soms aardig wat remkracht af.. je vergist je nog in hoe warm het bij normaal gebruik kan worden
als de auto net weer stilstaat op een zomerse dag..

Ben echter niet zo van van sms-"gedoe". :oops:

Toch bedankt voor de info :wink:


grt, Dennis.
door Marco1976
#40919
helaas...hij had geen trek om het te doen.
Even zoeken waar ik het kan laten doen. ..die remklauwen verven.
Iemand een adresje?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#40929
Ik kan ze zo maken, maten staan in de computer voor de 180 pk en de 225 pk, rijden al andere TT's van forum gebruikers en clubleden met de stickers rond, alleen de duurdere folie is er geschikt voor die stook ik pas bij 400-600 graden een gat in en voor die dus echt weg is met de speciale fohn qua smelten... zo warm worden de klauwen aan de buitenzijde niet, als je die verwarmt naar 100 graden verandert de eigenschap van de folie en pel t dr dan maar eens af. Belangrijk is de folie serie en haar eigenschappen. t gros ben je zo kwijt van de klauwen van beschikbare folies op de markt.

Morgen maar eens 2 bumpers van t bedrijfwagentje lime groen wrappen, daar fohn ik ook met hoge temperatuur de vorm er blijvend in.
Gebruikersavatar
door denders
#40931
Kijk, dan is dat de de goede folie! :wink:

Maarre...quanta costa? Mits je het ook voor anderen wilt doen Ronnie, die Audi rondjes plotten en snijden?
Ik heb dan wel interesse in witte of zilverkleur 2x voorzijde.

Aan de achterkant zitten bij mij nog van die betrekkelijk kleine schijfjes,
maar ze zijn gewoon nog heel goed, dus vervangen nog maar ff niet.
Op de achterzijde heb ik redelijke kleine klauwen dus, maar ik zag dat ze bovenop (dus niet naar buiten-wijzend)
er toch op gaan passen na rood verven met dat Motip spul!

grt. Dennis.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#40982
180 pk klauwen achter kunnen kleinere op inderdaad.
Heb al meerdere setjes gemaakt voor verschillende uitvoeringen van TT's.
15 euro incl. verzendkosten en evt. maat naar wens.
Kleuren wit, zilver, zwart, geel, rood, blauw, etc. heb diverse op voorraad dus wat je wenst.

Ik heb een caddy gekocht als bedrijfswagentje, heb de trommels en klauwen ervan matzwart gemaakt, ook wel apart :D
Gebruikersavatar
door denders
#41011
He, dan een setje voor de voor en- achterzijde maar!
Heb ik die al binnen voordat de Motip er binnenkort opgaat...

stuur maar PB met de kosten en dan handelen we het af!

Ik heb voor je caddy nog een setje leuke originele 16inch 225/215 (Porsche Carrera2/944S2 89)
velgen staan met Porsche logo en banden (-maar daar heb je dan onder caddy niks aan)
Staan goed onder een caddy, heb er nog een plaatje van:

Afbeelding




Grt, Dennis.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41095
Heb reeds nieuw onder de caddy 17 inch rs4 wielen hangen, bumpers reeds in lime getrokken met folie, de rest volgt nog morgen eerst omlaag ermee en nieuwe apk. Dan volgt nog een 15 - 20 m2 aan folie, hoop witte lak wegwerken. Die porsche wielen staan wel gaaf idd onder de caddy.
Gebruikersavatar
door denders
#41103
Lekker bezig dus :wink: ..

Die velgen ga ik zeer binnenkort op MP zetten.

Graag voor mijn 150 pk 2005-TT, dan 1 setje voor de voorklauwen en 1 setje achter.
Ik zie je antwoord wel verschijnen!


groeten, Dennis.
door creative117
#43166
Vraagje!

Ik zag dat mijn schijven los liggen als ik de velgen eraf haal? (om mijn remklauwen te verven)

Kan dit?

Groet,

Roger
Gebruikersavatar
door denders
#43191
Antwoord:

Nee!
Er hoort een kort schroefje de schijf vast te houden, dus alleen op zijn plek te houden!
Zit dit er in?
door creative117
#43196
Dat dacht ik dus ook, net even Coen Donkers gebeld en die gaf een net zo resoluut antwoord als jij, ja, dat kan, de velgen houden hem op zijn plaats.......

Beetje vreemd, maar ik denk wel dat het goed is. Vanmiddag nog naar de velgenboer en die zal ik ook eens vragen.

Bedankt,

Roger
Gebruikersavatar
door denders
#43198
Graag gedaan,
Even schroefjes van de juiste maat met een schroevendraaier erin draaien en dan ben je gewoon klaar.
Misschien zijn een keertje je schijven vervangen en geen nieuwe schroefjes geplaatst, of ze waren kapot en iemand heeft nooit nieuwe geplaatst?....alles kan.
Wel slordig overigens maar goed dat je het nu zag.

Misschien zit de draad er nog in en het kopje is weg.. dat is dan minder om uit te boren.
Ik hoop dus dat je gewoon gaatjes met draad hebt!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]