Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#23432
Ronnie schreef: ik kan wel een serie logo's snijden en verzenden naar de liefhebbers en evt. in de shop toe gaan voegen met paulusb
Jáááá graag!
Ik zou ze supergraag willen hebben!
Gebruikersavatar
door svkaster
#23439
Ben wel benieuwd waar je de remklauw mee verft? En moet de klauw dan los of kun je die zo verven zonder uit elkaar te halen.
En nog ee nlaatste vraag, hoe krijg je ze schoon?


m.v.g

Stefan
door allewijn
#23442
svkaster schreef:Ben wel benieuwd waar je de remklauw mee verft? En moet de klauw dan los of kun je die zo verven zonder uit elkaar te halen.
En nog ee nlaatste vraag, hoe krijg je ze schoon?


m.v.g

Stefan
Verven die je met een speciaal remklauw-verf setje van bijv. motip of autostyle, hier zit ontvetter, een kwastje, verf, etc bij!!
Hier een 'How-to': http://www.tt-forum.co.uk/ttforumbbs/vi ... hp?t=86002
Afbeelding
Gebruikersavatar
door BelgieTT
#23450
Hallo Ronnie ,

ik kan wel een serie logo's snijden en verzenden naar de liefhebbers en evt. in de shop toe gaan voegen met paulusb

Ik heb ook intresse in van die witte logo's . Moet ik jou een mailtje sturen of moet ik via die shop , waar vind ik die shop van paulusb ( ik ben hier nog niet zolang ) . Nog een vraagje , een serie zijn dat 4 logo's of meer ?
Alvast bedankt .

Mvg
Henri ,
Gebruikersavatar
door screamer
#23464
Ha Ronnie,

Ik zou ook erg graag een setje willen hebben als je ze gaat maken. :D


Guy
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23484
Mij vind je heel makkelijk:

www.rkdesigns.nl en bekijk gerust de site.

De snijplotter snijdt naar wens mits t geen milimeter werk wordt natuurlijk.
Verdere communicatie gaat dan per e-mail aangezien ik niet iedere dag meer op t forum aanwezig ben en na betaling verzend ik ze dan netjes naar t gewenste afleveradres.

Standaard maten zodra ik ze weet gaan de shop in die onderaan t forum te vinden is de knop ervan.
Ook de etched glass versies (bekend van de juni meeting, zie foto's in het fotoalbum) kan ik voor wie ze wenst snijden.
En wie iets anders wil... stuur je wens en ik beantwoord netjes wat wel en niet kan en wat de prijs zal zijn.

Mijn mail gelieve niet openlijk op t forum plaatsen aangezien ik anders spam binnen krijg die ik liever niet in mn inboxen heb, b.v.d.
door emanuel
#23506
Mochten de PVC stickers het niet goed uithouden dan kan ik logo's laten lasersnijden uit aluminium of RVS, dat zou het zeker goed uit moeten houden.
door allewijn
#23508
Dat lijkt mij ook héél mooi emanuel!
Dus óf RVS óf Vinyl!!!
Maargoed, weet iemand de juiste maten al? Zodat ze op zowel de voorste als de achterste remklauwen passen?
(En dan denk ik dat de 180pk versies helaas geen logo's op de achterste klauwen kunnen krijgen, daar deze klauwen gewoon geen plek ervoor hebben volgens mij)
door emanuel
#23516
Ik zou zeggen: print er eens een paar in verschillende maten en kijk gewoon even welke het beste past. We horen het wel !
door Marco1976
#40717
jaja,...ik ga het ook krijgen. Rode remklauwen met logo...
Joepieeee
Gebruikersavatar
door denders
#40812
Op mijn Seat Cupra die dezelfde kleur als mijn TT heeft, had ik rode -**motip 2K lak setje**- remklauwen.
Erg netjes, goed spul en blijft mooi!
Niet overdreven hoor bij een glimmende zwarte auto.
(ik had daar wel witte velgen standaard onder)

Ga dat bij mijn TT ook zeker doen!

@marco1976:
Graag plaatje als het klaar is :wink:

Grt.Dennis.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#40821
Ik heb mat zwarte klauwen gemaakt onder de caddy, weer es wat anders dan dat geglim. Alleen nog een setje VW logo's snijden en zijn ze klaar.
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#40826
Toevallig gister me remklauwen rood gespoten, bij mijn zwarte TT.
En natuurlijk ook geinteresseerd in de logo's.
Misschien wat over het hoofd gelezen maar hoe kunnen we/ik die logo's nu bestellen voor de (180pk) remklauwen?
Groetjes Ellen!
Gebruikersavatar
door Vincentos
#40829
kijk even op www.stickerspersms.nl . Hier kun je eenvoudig stickers bestellen (ook audi logo's!) door middel van een smsje.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door denders
#40836
Vincentos schreef:kijk even op www.stickerspersms.nl . Hier kun je eenvoudig stickers bestellen (ook audi logo's!) door middel van een smsje.

Groetjes,
Vincent
Maar dit zijn geen hittebestendige stickers, ondanks het grote aanbod?

Ik kan even zo snel op de gegeven eerdere site niet de "witte audi ringen" vinden...
(kan aan mij liggen..)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]