Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door bazzz
#25124
heey joop, dat is het... die 2 onderdelen en een torx maatje 20 als ik me niet vergis en je kunt het al maken.
heb zelf geen flauw idee hoe een pdf te maken, dus als iemand ermee kan helpen ??

groeten bas
Gebruikersavatar
door slider
#25125
mail maar naar mij dan maak ik wel ff een pdf-je voor je
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#25127
bazzz schreef:heey joop, dat is het... die 2 onderdelen en een torx maatje 20 als ik me niet vergis en je kunt het al maken.
heb zelf geen flauw idee hoe een pdf te maken, dus als iemand ermee kan helpen ??

groeten bas
Kijk, da's mooi. Ik heb hier nog de layout liggen van eerdere pdf's die ik voor dit forum heb gemaakt. Het is misschien wel leuk om de download sectie een beetje uniform te hebben qua pdf bestanden (zelfde opmaak enzo), ik zal eens kijken of ik er vandaag of morgen eentje in elkaar kan draaien :wink:

To be continued....

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door screamer
#27647
En is het iemand al gelukt om wat van het slot af te frezen zodat het kapje over het slot past? En krijg je deze er dan nog af van buiten af (als de battrij van je afstandbediening op is)?


Guy
door Brian-TT
#40395
screamer schreef:En is het iemand al gelukt om wat van het slot af te frezen zodat het kapje over het slot past? En krijg je deze er dan nog af van buiten af (als de battrij van je afstandbediening op is)?


Guy
Is er iemand die het gelukt is het kapje over het slot te krijgen ??????
Gebruikersavatar
door screamer
#40407
Hahah. Mijn kapjes liggen nog steeds mooi gespoten te wachten tot ze een keer gebruikt worden.... ;) Heb komende weken/maanden nog wat andere projectjes met me TT. Zal wel een van de laatste dingen worden vrees ik. :)


Guy
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]