Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Brian-TT
#38197
@ allewijn ---> weet je al wat die stickers per stuk kosten...??

Zijn er niet meer geintreseerde voor een "engels achterlicht" sticker ....??
Gebruikersavatar
door Faircatch
#38203
Brian-TT schreef:Gegadigden voor de sticker:

- Allewijn
- Brian-TT 3stuks
- Sweeper 2 stuks
- hj
- tony 3 stuks
- Screamer
- goTTzilla 2 stuks
- kabus
- Faircatch (2 stuks) wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs :-)
-
Gebruikersavatar
door sweeper
#38204
Faircatch schreef:wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs :-)
Volgens het topic op het Engelse forum levert die Duitser ze voor zo'n € 8,45 p.st. incl. verzendkosten.(naar de UK)
Ik weet natuurlijk niet welke korting Micha nog kan bedingen als we er genoeg afnemen, maar duur zullen de stickers niet zijn denk ik.
door allewijn
#38217
Sweeper schreef:
Faircatch schreef:wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs :-)
Volgens het topic op het Engelse forum levert die Duitser ze voor zo'n € 8,45 p.st. incl. verzendkosten.(naar de UK)
Ik weet natuurlijk niet welke korting Micha nog kan bedingen als we er genoeg afnemen, maar duur zullen de stickers niet zijn denk ik.
Mischa? Volgens mij bedoel je mij --> Allewijn! ? !
In het laatste contact wat ik met de Duitser had zei hij in ieder geval dit:

"you can also send me the money by sepa-banktransfer (european standard transfer by bic and iban code).
if you ask for 20 pieces, i will give you a special price of 4,50 each plus 2,95 shipment for all the items."

We hebben nu al 17 stickers en ik heb hem nogmaals gemaild of bovenstaande prijs in euro's of in ponden is, en wat de prijs wordt als we ergens tussen de 20 en 30 stickers gaan bestellen, want alles loopt via het UK-forum.

ToF, gaat wel lukken!

Tim
Gebruikersavatar
door Mischa
#38248
allewijn schreef: Mischa? Volgens mij bedoel je mij --> Allewijn! ? !
Ik hoop het ook, want ik weet van niks :D (of was het nou, ik weet niks :) )
Gebruikersavatar
door Hawkeye
#38272
Afbeelding

Dit hebben jullie nodig? Het is een OEM stuk, dus als ik tijd heb zal ik de nummer eens posten.

In mijn ogen een iets professionelere/kwalitatievere oplossing dan stickers.
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#38274
Gegadigden voor de sticker:

- Allewijn
- Brian-TT 3stuks
- Sweeper 2 stuks
- hj
- tony 3 stuks
- Screamer
- goTTzilla 2 stuks
- kabus
- Faircatch (2 stuks) wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs
- projecTT-ONE 1x
Gebruikersavatar
door sweeper
#38283
:oops: :oops:

Sorry!! even niet opletten, en dan in de gauwigheid iets opschrijven. Werkt niet.

@Mischa : Jouw oplossing blijft de mooiste.


@Allewijn : Je kan hem ook via de duitse TT forum benaderen. In het

Komplett rode Rückleuchten topic behandelt hij hetzelfde onderwerp.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38284
Hawkeye schreef:Dit hebben jullie nodig? Het is een OEM stuk, dus als ik tijd heb zal ik de nummer eens posten.

In mijn ogen een iets professionelere/kwalitatievere oplossing dan stickers.
Klopt, dat is het ook zeker :wink:
Echter, men kiest deze oplossing om geen afkeur te krijgen bij de APK :idea:
Een sticker is iets makkelijker te verwijderen als een achterlicht.

Groeten
Joop
door Brian-TT
#38288
Hawkeye schreef:Afbeelding

Dit hebben jullie nodig? Het is een OEM stuk, dus als ik tijd heb zal ik de nummer eens posten.

In mijn ogen een iets professionelere/kwalitatievere oplossing dan stickers.
Als je het gehele topic had gelezen, vinden de meeste (waaronder ik) een engels achterlicht ook de mooiste oplossing, maar zo'n stickertje is een goedkoper/makkerlijker te verwijderen alternatief.
Als ik het niks vind kan ik altijd nog zo'n achterlicht kopen.... :D

aan het artikelnummer hebben we niks, want is namelijk niet bij de Nederlandse Audi dealer te bestellen.... :wink:
Gebruikersavatar
door winkeltje
#38301
Ik weet niet wat makkelijker te verwijderen is hoor, het achterlicht demonteer je ook in 1 minuut en de sticker zal wel behoorlijk goed moeten kleven (dus moeilijk verwijderen, terpentine nodig), anders regent ie er zo vanaf.

Ik dacht dat ik kinderachtig was met m'n TT, maar jullie mogen er ook zijn, waar je je druk om maakt zeg..... 8)

Het kinderachtigste waar ik mezelf op heb kunnen betrappen is het plaatsen van LED lampjes in de achter knipperlichten, ik schaam me er nog steeds een beetje voor. :oops:
door Brian-TT
#38303
winkeltje schreef:Ik weet niet wat makkelijker te verwijderen is hoor, het achterlicht demonteer je ook in 1 minuut en de sticker zal wel behoorlijk goed moeten kleven (dus moeilijk verwijderen, terpentine nodig), anders regent ie er zo vanaf.

Ik dacht dat ik kinderachtig was met m'n TT, maar jullie mogen er ook zijn, waar je je druk om maakt zeg..... 8)

Het kinderachtigste waar ik mezelf op heb kunnen betrappen is het plaatsen van LED lampjes in de achter knipperlichten, ik schaam me er nog steeds een beetje voor. :oops:
ik snap de link met kinderachtig niet echt....???

maar laten we het ontopic houden, dus alleen posten als je intresse hebt in zo'n sticker.
dan blijft het topic tenminste overzichtelijk.
Gebruikersavatar
door Hawkeye
#38321
@ brian: Ik had het hele topic gelezen, maar had begrepen dat de engelse versie 2 witte bollen had? Maar dat kan een vergissing van mij zijn.

On topic, een duurzaam achterlicht 1 x per jaar verwijderen lijkt mij toch een tikkeltje efficiënter dan elk jaar stickers kleven, die dan nog niet eens met zekerheid een gans jaar blijven kleven. Het achterlicht verwijderen duurt alles bij elkaar 5 minuten, een sticker verwijderen en in het slechtste geval ook de lijmresten kan al snel meer tijd in beslag nemen.

Nu ik weet niet in hoeverre het in NL zit, maar ongeveer een haar en half geleden kon je dit achterlicht hier in België perfect bij de dealer bestellen. Wie interesse heeft laat het me weten, dan doe ik hiervoor nogmaals navraag.
door Brian-TT
#38327
Hawkeye schreef:@ brian: Ik had het hele topic gelezen, maar had begrepen dat de engelse versie 2 witte bollen had? Maar dat kan een vergissing van mij zijn.

On topic, een duurzaam achterlicht 1 x per jaar verwijderen lijkt mij toch een tikkeltje efficiënter dan elk jaar stickers kleven, die dan nog niet eens met zekerheid een gans jaar blijven kleven. Het achterlicht verwijderen duurt alles bij elkaar 5 minuten, een sticker verwijderen en in het slechtste geval ook de lijmresten kan al snel meer tijd in beslag nemen.

Nu ik weet niet in hoeverre het in NL zit, maar ongeveer een haar en half geleden kon je dit achterlicht hier in België perfect bij de dealer bestellen. Wie interesse heeft laat het me weten, dan doe ik hiervoor nogmaals navraag.
@ Hawkeye : De engelse versie heeft ook maar één witte bol, maar omdat een engelse auto (bijna) alles andersom heeft, zit die witte bol dus ook aan de andere kant.
zo kan je dus of twee witte bollen of twee volledig rode achterlichten plaatsen op je "nederlandse" TT.

Ik weet ook niet hoe het met de wegenverkeerswet zit, maar bij een eventuele verkeerscontrole is deze sticker namelijk makkelijker te verwijderen. of je moet altijd rond rijden met je originele achterlicht in de kofferbak..... :D

en heb je misschien het artikelnummer ervan dan zal ik het normaals vragen bij de dealer, misschien dat het met het juiste artikelnummer wel lukt.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38329
Als ik me niet vergis zijn dit de benodigde onderdeelnummers voor de achterlichten zelf:

Situatie twee witte bollen:
8N0 945 095 A - achterlicht (alleen voor linksverkeer) links
8N0 945 096 - achterlicht (alleen voor rechtsverkeer) rechts

Situatie geheel rood:
8N0 945 095 - achterlicht (alleen voor rechtverkeer) links
8N0 945 096 A - achterlicht (alleen voor linksverkeer) rechts

Wel ff goed opletten met de achtervoeging "A" :wink:
Verder wordt de letter A vervangen door een "D" bij een modelkeuze "J..". Wat dat precies inhoudt weet ik ook niet :D

Succes ermee verder!

Groeten
Joop
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]