Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Brian-TT
#38330
Zijn die onderdelen gewoon bij de Nederlandse dealer te bestellen dan..........!?!?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38331
Dát zou dus nog even gecheckt moeten worden bij de dealer :wink: Ik kan alleen maar de onderdeelnummers zien hier.

Voor wat betreft de regelgeving:
Een personenwagen moet aan de achterzijde zowel van tenminste één achteruitrijlicht als ook één mistachterlicht zijn voorzien indien het voertuig ná 31-12-1997 in gebruik is genomen.
Zie: Complete wetsartikel

In het kort komt het er dus op neer dat de uitvoering(en) zoals we die hier nu bespreken volgens de wet niet toegestaan is/zijn.
Alleeeeeeennn..... Er wordt in dit artikel niet vermeld wélke kleur dit achteruitrijlicht moet hebben :idea: Misschien dat daar nog een mogelijkheid ligt :wink:, maar daar zal ongetwijfeld ook wel ergens een bepaling of iets dergelijk over bestaan.
door Brian-TT
#38332
Er staat ook iets in de wegenverkeerswet dat je de verlichting niet mag voorzien van folie, verf, stickers en dergelijke.
dus een bekeuring krijgen kan altijd wel :-(
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38333
Ach, we moeten er wel het spelelement een beetje inhouden, nietwaar :wink:
"Living on the edge" zullen we maar zeggen :lol:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38337
Happy Socks schreef:Alleeeeeeennn..... Er wordt in dit artikel niet vermeld wélke kleur dit achteruitrijlicht moet hebben :idea: Misschien dat daar nog een mogelijkheid ligt :wink:, maar daar zal ongetwijfeld ook wel ergens een bepaling of iets dergelijk over bestaan.
dat is een hele goeie joop! ik heb het even bekenen in m`n nieuwe apk boek die in gegaan is per 1 mei maar daar staat
inderdaad in dat de auto 1 achteruitrijlicht moet hebben en helemaal niets over de kleur.

je mag er officieel niks overheen plakken zoals de stickers in dit topic maar stel ik zou een steekproef op m`n tt
krijgen van de rdw dan haal ik snel de sticker er even af.

gr.dennis
door Brian-TT
#38541
Weer even onder de aandacht !!!
nog meer liefhebbers voor een "engels achterlicht" sticker ???

Gegadigden voor de sticker:

- Allewijn
- Brian-TT 3stuks
- Sweeper 2 stuks
- hj
- tony 3 stuks
- Screamer
- goTTzilla 2 stuks
- kabus
- Faircatch (2 stuks) wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs
- projecTT-ONE 1x
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38973
hoe lijkt het met de rode sticker groups buy?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#38987
goTTzilla schreef:
Happy Socks schreef:Alleeeeeeennn..... Er wordt in dit artikel niet vermeld wélke kleur dit achteruitrijlicht moet hebben :idea: Misschien dat daar nog een mogelijkheid ligt :wink:, maar daar zal ongetwijfeld ook wel ergens een bepaling of iets dergelijk over bestaan.
dat is een hele goeie joop! ik heb het even bekenen in m`n nieuwe apk boek die in gegaan is per 1 mei maar daar staat
inderdaad in dat de auto 1 achteruitrijlicht moet hebben en helemaal niets over de kleur.

je mag er officieel niks overheen plakken zoals de stickers in dit topic maar stel ik zou een steekproef op m`n tt
krijgen van de rdw dan haal ik snel de sticker er even af.

gr.dennis
monteer je toch een Engelse uitvoering, al kleur niets over vemerld is heb je gewoon een goedgekeurde lamp zonder rommel dr op toe te passen gemonteerd zitten, knappe agent die dan kan zien of dr iets op geplakt of gespoten zit :D
door Brian-TT
#39239
goTTzilla schreef:hoe lijkt het met de rode sticker groups buy?
Ben ik ook wel benieuwd naar..... :D
door allewijn
#39422
Heren sorry,

Ikzelf was dit topic een beetje uit het oog verloren en na twee PB's van geïnteresseerden ben ik weer wakker geschud ;)
Ikzelf geef toe dat ik niet verder ben gegaan met de groupbuy, dus nog even, de geintereseerden zijn nu?

Gegadigden voor de sticker:

- Allewijn
- Brian-TT 3stuks
- Sweeper 2 stuks
- hj
- tony 3 stuks
- Screamer
- goTTzilla 2 stuks
- kabus
- Faircatch (2 stuks) wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs
- projecTT-ONE 1x
Gebruikersavatar
door sweeper
#39434
Hmmm, ik was het topic, en mijn bestelling ook al weer vergeten.

Betekent voor mij dat ik dus niet zo heel erg op die stickers zit te wachten.

Haal mij maar van de lijst af.

Lijst nu:

- Allewijn
- Brian-TT 3stuks
- hj
- tony 3 stuks
- Screamer
- goTTzilla 2 stuks
- kabus
- Faircatch (2 stuks) wel onder voorbehoud in afwachting op de prijs
- projecTT-ONE 1x
door Brian-TT
#39532
wanneer worden de stickers besteld....?!?!
want gaat wel erg veel tijd overheen op deze manier.....
door allewijn
#39546
Nog meer gegadigden? We moeten denk ik toch wel minimaal 20 stuks gaan bestellen?
Gebruikersavatar
door Chris TT
#39551
Wat een gedoe met een groupsbuy om zo 2 euro te besparen....Rijden jullie door zuinigheid een TT? :wink:

Het Engelse achterlicht zonder achteruitrijlicht is gewoon bij de NL dealer te bestellen,heb ik vorig jaar ook gedaan.
Met de APK wissel je even je originele achterlicht om,met 5 minuten ben je weer het ventje...

Afbeelding
door Brian-TT
#39555
Chris TT schreef:Wat een gedoe met een groupsbuy om zo 2 euro te besparen....Rijden jullie door zuinigheid een TT? :wink:

Het Engelse achterlicht zonder achteruitrijlicht is gewoon bij de NL dealer te bestellen,heb ik vorig jaar ook gedaan.
Met de APK wissel je even je originele achterlicht om,met 5 minuten ben je weer het ventje...
Kijk, dat is info waar ik wat aan heb...... 8)

je hebt een PB hierover van mij......?!?!?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]