Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Carmello
#32231
dennis_86 schreef:er zijn al veel gesprekken geweest over v-maxx en het is me zeker opgemerkt dat er over het algemeen niet over geklaagd wordt. de prijs kwaliteit verhouding lijkt me ook erg goed toe. mijn quattro staat nu nog op z`n originele veren
maar ik vervangen ze binnenkort zeker met een v-maxx schroefset. voor die paar centen wat zo`n setje kost wil
ik de gok wel nemen.

p.s carmello wat is jouw tt een mooie combinatie. velgen passen perfect bij de auto

gr.dennis
Thnx Dennis, vind ik zelf ook :P

En andere mensen die dit topic lezen. Ik zou je keuze op een schroefset baseren op reacties van mensen die zo'n set onder hun auto hebben en niet op mensen die op KW rijden en KW de hemel in prijzen en andere sets afkraken. En mensen onzeker worden. Maar voor die mensen zeg ik neem gewoon v-maxx en niet vergeten de schroefdraden in te vetten. Trekt wel veel vuil aan maar roest dan ook niet. En lees de reacties hier op het forum.
Gebruikersavatar
door Carmello
#32234
screamer schreef:Ik ben het wel met Jos eens dat V-Maxx niet tot een de betere sets hoort. En dat is ook volkomen logisch als je naar de prijs kijkt. Kwa prijs/kwaliteit verhouding is het niet echt slecht.

Het lijkt mij niet nodig dat veren nog zo veel van vorm veranderen dat de auto er lager van wordt en zeker als er ook nog verschil zit tussen de veren in 1 set, dat zegt wel wat over het gebruikte materiaal. Maar goed, nogmaals, wat kan je anders verwachten van een schroef-set voor 320 euro. :)


Guy
Als er verschil in zit tussen de veren in een set dan stel je dat toch gewoon bij. Daarom heet het ook een schroefset. En geloof mij maar dat heeft kw ook. ELKE VEER ZAKT IN.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#32240
ik geef je helemaal gelijk carmello, als iedereen zegt dat het goed spul is en iedereen er mee rijdt bijna hier en 1 iemand
zegt dat het niets is dan is het wel logisch dat het geen rotzooi is. ik geloof eerder een hele grote groep van tt rijders
die ermee rondrijden dan 1 iemand die zegt dat het slecht spul is.
Gebruikersavatar
door jos_br
#32242
dennis_86 schreef:ik geef je helemaal gelijk carmello, als iedereen zegt dat het goed spul is en iedereen er mee rijdt bijna hier en 1 iemand
zegt dat het niets is dan is het wel logisch dat het geen rotzooi is. ik geloof eerder een hele grote groep van tt rijders
die ermee rondrijden dan 1 iemand die zegt dat het slecht spul is.

Als je mij daarmee bedoelt, ik monteer gemiddeld 80 setjes per jaar, en weet er daardoor ook iets van. KW en Eibach zakken niet na en zeker niet aan de ene kant verder dan de andere kant. Voor de rest lijn ik ook veel auto's uit en rijd daardoor ook in die auto's die er iets anders onder hebben.

Jos.
Gebruikersavatar
door bazzz
#32244
iedere ervaring is er weer een. respecteers elkaar mening.

voor 300 euro betaal je absoluut niks te veel voor een setje van V-maxx, de prijs van KW ligt hoger dat heeft een oorzaak! ( merk, kwalitiet, garantie enz. enz.)
Gebruikersavatar
door screamer
#32249
Carmello schreef:
screamer schreef:Ik ben het wel met Jos eens dat V-Maxx niet tot een de betere sets hoort. En dat is ook volkomen logisch als je naar de prijs kijkt. Kwa prijs/kwaliteit verhouding is het niet echt slecht.

Het lijkt mij niet nodig dat veren nog zo veel van vorm veranderen dat de auto er lager van wordt en zeker als er ook nog verschil zit tussen de veren in 1 set, dat zegt wel wat over het gebruikte materiaal. Maar goed, nogmaals, wat kan je anders verwachten van een schroef-set voor 320 euro. :)


Guy
Als er verschil in zit tussen de veren in een set dan stel je dat toch gewoon bij. Daarom heet het ook een schroefset. En geloof mij maar dat heeft kw ook. ELKE VEER ZAKT IN.
Tuurlijk, elke veer zakt iets in, maar als de juiste kwaliteit/soort materiaal wordt gebruikt lijkt het me niet nodig dat dat zo ver is dat je het bij moet stellen... En alleen het feit dat het verschilt per kant of wiel zegt mij dat genoeg. :)
bazzz schreef:iedere ervaring is er weer een. respecteers elkaar mening.

voor 300 euro betaal je absoluut niks te veel voor een setje van V-maxx, de prijs van KW ligt hoger dat heeft een oorzaak! ( merk, kwalitiet, garantie enz. enz.)
Precies, dat probeerde ik ook uit te leggen. Het is geen rotzooi, je krijgt waar je naar betaald... Maar persoonlijk zou ik het er niet zo gauw onder willen hebben. Maar zo heeft iedereen wel z'n voorkeur met alles. ;)
Gebruikersavatar
door Carmello
#32253
Ik zou zeggen andere ervaringen> andere meningen. Ik heb andere dingen meegemaakt waardoor ik dit uitleg en als andere mensen iets anders hebben ervaren mogen ze dat ook zeggen maar om nou hier zo diep op in te gaan zou ik bijna zeggen : kom we gaan een discussie forum openen waar we de hele dag discussies voeren over schroefsets en veren :lol: :lol: maja zoals bazz zegt respecteer elkaars mening en daargeef ik hem gelijk in.
Gebruikersavatar
door screamer
#32264
Hahah, daar heb je gelijk in. Zo spannend onderwerp is het nou ook weer niet nee. :D

Gelukkig maar dat we er allemaal anders over denken, ander heeft een forum ook niet zo heel veel zin meer. ;)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32272
Ach, en zoals een beroemd gezegde luidt:

"Zonder tegenspraak is geen enkele discussie mogelijk"
Gebruikersavatar
door screamer
#32276
Dat zijn nog eens wijzen woorden Joop. ;)
door Ramon
#32277
EN IK BEN ER NOG ELKE DAG BLIJ MEE :Dha
door Ramon
#32282
nee ben er nog mee bezig heb charlotte al een mail gestuurd maar is toch wel wat duurder dan ik had gedacht waar heb jij ze gehaald en heb jij spacers of adapters en hoe dik heb jij ze :lol: wat een vragen he haha
Gebruikersavatar
door bazzz
#32285
heb voor 16 mm en achter 20mm. zijn adapters, dus eerst die dingen tegen de schijven draaien en vervolgens de velg op de adapter vast zetten. heb ooit ergens gelezen dat wanneer je meer als 15mm naar buiten gaat dat dit beter is ipv lange bouten.

zelf heb ik ze gekocht bij een tuning winkel in zwolle. NL power heette dat als ik me niet vergis
door kennyk
#43858
Hallo,

Excuse my English.

I live in the netherlands and am thinking of getting Vmaxx for my Audi TT 1.8T 2000.
For those who have it already, what is the best height setting for both rear and front?
I don't want my car to scratch the ground, what's the good height setting?

Dankje,

KennyK
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]