Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Arnold22
#60509
De audi's op de vorige pagina, zien er naar mijn inziens niet uit. Een centimetertje 2, 3 verlagen gaat nog wel. Maar zoals op de foto's is het een belediging voor de TT. Op deze manier komen de TT's echt in het Annie en Sjonnie circuit terecht.

Een TT moet je gewoon origineel houden, misschien andere (audi) velgen, maar daarna moet je er mee stoppen.
Gebruikersavatar
door denders
#60514
D&W of Autostyle boek erbij en denken dat je een hele vette bak kunt maken van het model :roll:
Gelukkig op dit forum wordt alles bedachtzaam gedaan, en smaken verschillen ook gelukkig.. maar goed, gelukkig waait de meeste opsmuck er bij hogere snelheden en bochtenwerk er zo weer af :smt005
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#60527
Arnold22 schreef:De audi's op de vorige pagina, zien er naar mijn inziens niet uit. Een centimetertje 2, 3 verlagen gaat nog wel. Maar zoals op de foto's is het een belediging voor de TT. Op deze manier komen de TT's echt in het Annie en Sjonnie circuit terecht.

Een TT moet je gewoon origineel houden, misschien andere (audi) velgen, maar daarna moet je er mee stoppen.
verlagen is na mijn mening niets mis mee, heb het zelf ook en vindt het mooi staan. een standaard TT vindt in juist niet mooi, het is net of kan je er mee off road maar smaken verschillen gelukkig.

van die bart smit bumper zooi vindt ik ook niets maar gelukkig komt dat hier niet voor aangezien wij het golfjes gti/civic tijdperk al voorbij zijn en weten wat een auto mooi maakt en wat niet.
Gebruikersavatar
door marttin
#60530
Arnold22 schreef:De audi's op de vorige pagina, zien er naar mijn inziens niet uit. Een centimetertje 2, 3 verlagen gaat nog wel. Maar zoals op de foto's is het een belediging voor de TT. Op deze manier komen de TT's echt in het Annie en Sjonnie circuit terecht.

Een TT moet je gewoon origineel houden, misschien andere (audi) velgen, maar daarna moet je er mee stoppen.
Hehe, ik dacht dat het aan mij lag :? en dat ik de enige was die het niet zo fraai vond die extreme verlagingen, ik vind de vorige te ver gaan, maar zoals ook genoemd verschillen we gelukkig allemaal van mening
door Arnold22
#60540
Begrijp me niet verkeerd, als een auto hoog op z'n pootjes staat is een nette verlaging een verbetering. Maar ik ben van mening dat er gewoon een rand van ca. 4cm tussen het wiel en de wielkast moet zitten. Ik vind het echt afgrijselijk als een band in de wielkast verdwijnt. De gehele verhouding van de auto is dan zoek.
Gebruikersavatar
door denders
#60552
Als ze gaan rijden druk je op een knopje en komt de auto na wat lucht getrokken te hebben uit de voorraadtank/compressor weer omhoog om te rijden.
Puur show.
Deel jullie mening dat een auto bruikbaar toch een randje over moet houden maar subtiel.
Zelfs de Sline en 18 inch mag van mij 1,5 cm zakken maar ik laat het zo, van de zomer de 19 eronder :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60553
Het mooiste is net zodanig zakken dat rondom de band evenveel ruimte overal zit naar de wielkast rand hoe je ook kijkt.
Maar die pure show verlagingen zijn ook wel leuk om te zien hoe iemand flink met de auto in de weer is als hobby. Mooi of praktisch is dan soms ver te zoeken maar iemand persionaliseert de auto en zo krijg je gelukkig verscheidenheid.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#60556
air ride is for pussy`s :D maar te ver kan je inderdaad gaan met verlaging.

ik heb de mijne ook aardig laag staan, hij kan niet lager anders had ik het wel geprobeerd maar te laag dan kan ik alleen op de snelweg nog rijden gok ik.

een auto is gemaakt voor het vervoer van mensen dus hoort ie ook (bijna) overal te kunnen komen
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]