Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door golf-classic
#60425
goTTzilla schreef:maar zou het nooit doen als ik jou was. je TT is mooi van de band af komen rollen uit de fabriek, dat moet ie ook blijven :wink:
idd zou het ook nooit op men eigen wagen willen
op een sportwagen(circuit) mag dit / hoort dit wel maar zelf zou ik het ook nooit steken :smt003
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#60434
zo denk iedereen er over hier volgens mij want heb hier nog niemand gezien die met trots verteld dat ie zo`n motorkap heeft gemonteerd :lol:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#60464
leuk ding, niet te overdreven alleen heeft ie wel air ride als ik me niet vergis.

zo laag als ie nu is kan je niet sturen, denk dat je hele wielkasten uitscheuren :(
Gebruikersavatar
door Tim D
#60474
okee...k heb er nog eens goed naar gekeken maar denk dat het inderdaad alleen mooi is op een circuit auto. De auto op de foto is natuurlijk compleet verbouwd en dat zijn de meeste wegauto's niet. Daar is het allemaal in verhouding en op een standaard TT waarschijnlijk niet echt.
door golf-classic
#60477
goTTzilla schreef:leuk ding, niet te overdreven alleen heeft ie wel air ride als ik me niet vergis.

zo laag als ie nu is kan je niet sturen, denk dat je hele wielkasten uitscheuren :(
eu nee is schroefophanging :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#60480
zou ik zo niet zeggen aangezien ie zo laag is die grijze, zou ie nog scherpe bochten kunnen maken zo dan? kan ik bijna niet bij maar mooi is ie in ieder geval wel.

de laatste vindt ik niets eerlijk gezegd, de zijkant stickers/paint brush horen op een japanse auto vindt ik en de velgen op een ouder type v.a.g. bumper is wel mooi trouwens met die uitsparing van de nummerplaat dicht.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#60484
komt me wel iets bekend voor deze foto. volgens mij is er een site waar nog veel meer TT`s op staan die helemaal totaloss gereden zijn. zie liever een ander model in elkaar trouwens :P
Gebruikersavatar
door denders
#60493
Die totall TT is hier meer geplaatst dacht ik, flinke tik(ken) gehad !
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]