Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#36381
CneTT schreef:
jackk schreef:Ziet er goed uit de nieuwe wielen!!

Ik vond de vorige van je ook niet misstaan hoor. Zeker rijdend zoals op de foto!

Met nieuwe velgen is het net alsof je op met een door eieren op de achterbank rijdt. Zo voorzichtig dat je dan gaat doen. En het is alsof het lot er mee speeld kom je in de meest bizarre situaties terecht als je velgen nieuw zijn.(uitwijken voor een zondags rijden en dan de stoep op moeten enz...)

Veel kilometers zonder stoepjes gewenst.
Thanx ;)

Ik ben al een keer blijven staan op een één richtingsweg toen er een tegenligger uit de verkeerde kant kwam in een hele oude auto. Toen werd ik best boos en schreeuwde ik dat ik me velgen heel wou houden omdat ze bij elkaar duurder waren dan zijn hele auto :P

Dit komt mij heel herkenbaar voor toen ik mijn evolution velgen nog op mijn Golf 4 had zitten. Ik was zelfs zo erg dat ik langs een stoep parkeerde met de deur open :shock:

Toch wel lekker die velgrandbescherming op de band die ik nu heb.

Succes met uitwijken :D

Groeten,
Vincent
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#36385
ziet er mooi uit naam genoot, mijn velgen zijn ook besteld :D :D
de nieuwe s8 velgen ook in 19 inch.

ik ben je nog nooit tegen gekomen terwijl we niet eens ver van elkaar
af wonen. ben benieuwd hoe je auto er uit ziet, op de foto`s zeer mooi.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door Ronnie
#36437
CneTT schreef:Heej Ronnie,

Thnx voor de raad. Ik had je verhaal al in een ander topic gelezen over je pirelli's. En ik ga ze zeker in de gaten houden. Ik had ongeveer hetzelfde met me falken banden. Die werden apk afgekeurd omdat er bij 3 van de 4 dikke bobbels in de wangen zaten. Hoe die erin zijn gekomen? Geen idee.
Nogmaals ik zal er op letten ;)
hmmz dan zal ik de falkens die ik besteld heb maar in de gaten houden, anders is t over en uit met die merken en ga ik weer terug naar Dunlops of Bridgestones want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Mooie opmerkingen zo voor elkaar, zal van mijn banden eens foto's maken, dan snap je direct waar je op moet letten. Van de 20 inch wist ik dat ik ze goed in de gaten moest houden maar elke week bij verschillende pompen checken en evt bijpompen mocht niet baten. Toen ik ze net had waren er al die me waarschuwden, maar goed eerste zien en dan geloven is vaak mijn houding en die is me goed duur komen te staan na 5 maanden rijden ermee... meer dan 6mm profiel per band en zelfs de haren nog op de achterbanden op de wangen, dus dat snap je echt neit en dat Pirelli en de verdeel/verkoop kanalen niks doen is schandalig.
door Abidin
#36990
CneTT schreef:Mooi zo. 19" Nuvolari's Antraciet 8j met 235/35R19 Pirelli P-zero's zijn besteld. Italiaanse kwaliteit. Ik kan niet wachten tot ze eronder zitten. Maar dan moeten ze eerst stoppen de weg te strooien.
Iemand nog belang bij me 19" König Unknown velgen? :lol:

Heb er mischien wel intresse in.....
Heb je toevallig fotos van de 19" Konig velgen?
Hoeveel schade hebben ze?
Hoe zijn de banden?
En wat wil je ervoor hebben dan eigenlijk?
Gebruikersavatar
door Ritchy
#37098
TTdriver schreef:ik rijd sinds 2 weken op new RS6 wielen met vredesteins

hiervoor reed ik ook op new S8 persoonlijk vind ik de RS6 wielen mooier zijn wat sportiever en dat hoort ook bij een sportieve auto
@TTDriver: Mag ik vragen waar je deze schitterende velgen hebt gekocht en wat ze kosten?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37099
als je even aan het zoeken gaat op marktplaats vind je er genoeg,
denk er om ga niet voor de goedkoopste.

dit zijn meestal chinese velgen die zeer snel krom zijn of al krom
zijn terwijl ze nieuw zijn.

zelf heb ik italiaanse rs velgen eronder, deze zijn correct gemaakt,
er hoeft bijna geen lood op met balanceren.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door TTdriver
#37100
Ik heb ze gekocht bij greg heeren
zijn van italiaanse kwaliteit en kostte me 1250 euro met nieuwe vredestein banden 225-40-18 waar ik erg tevreden over ben

http://www.heeren.nl/
www.promovelgen.tk op deze site staan alle imitatie velgen die ze hebben van alle merken
Gebruikersavatar
door CneTT
#37158
Abidin schreef:
CneTT schreef:Mooi zo. 19" Nuvolari's Antraciet 8j met 235/35R19 Pirelli P-zero's zijn besteld. Italiaanse kwaliteit. Ik kan niet wachten tot ze eronder zitten. Maar dan moeten ze eerst stoppen de weg te strooien.
Iemand nog belang bij me 19" König Unknown velgen? :lol:

Heb er mischien wel intresse in.....
Heb je toevallig fotos van de 19" Konig velgen?
Hoeveel schade hebben ze?
Hoe zijn de banden?
En wat wil je ervoor hebben dan eigenlijk?
Je hebt PB ;)
Gebruikersavatar
door Geert
#39427
ik ben is aan het rondkijken voor andere velgen dan de standaard. Rij eerst me standaard 17 inch met Pilot sports op. Maar daarna moet ie er aan geloven.

Nu ben ik geen wonder... maar kan alles eronder met een 5x100 steek? En tot hoeveel inch kan je gaan? 19/20? Bandhoogte en breedte etc.
Wat houd ET waarde in?
In sommige advertenties staat Standaard High-performance banden.... Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Zijn er nog aanbieders die ik moet mijden...?

Iedere info is welkom want ik ben echt een leek op dit gebied.. :oops:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39428
ik had als ik jou was dan voor 19 inch velgen gegaan met voorkeur 235/35r19 of
zoals ik m`n auto heb verlaagd dan voor 225/35r19. de banden staan er dan iets getrokken op.
ik heb trouwens 8,5J velgen onder m`n auto. de nieuwe s8 velgen in matzwart.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door Geert
#39431
zwarte velg met rood velglint lijkt me wel wat. Of komt dat omdat ik dat bij motoren altijd mooi vind?
19 duims is dus ok om te nemen!

8J wat houd dat in? :oops:
Gebruikersavatar
door Peultje
#39432
Probeer eens naar www.carstylingoss.nl te gaan, zoek daar de button 'velgen en banden' op (en klik erop:D) scroll dan naar beneden en daar zul je zien dat je alles komt te weten over ET waardes, J waardes en dergelijke:)

Gr gerard
Gebruikersavatar
door Geert
#39433
Peultje schreef:Probeer eens naar www.carstylingoss.nl te gaan, zoek daar de button 'velgen en banden' op (en klik erop:D) scroll dan naar beneden en daar zul je zien dat je alles komt te weten over ET waardes, J waardes en dergelijke:)

Gr gerard
dank je! :D
Gebruikersavatar
door Peultje
#39440
Graag gedaan:)
Gebruikersavatar
door Rob
#39470
Heb 2e hands een setje AEZ Xylo velgen met Dunlop Sportmaxx 225 x 40 x 18 gekocht. Setje is 2 jaar oud, ziet er nog keurig uit echter bij het uitlijnen bij de bandenboer bleek dat een 2-tal banden licht gecupped waren. Advies was om 2 nieuwe banden te laten monteren. Ook werd geadviseerd om centreerringen te laten monteren. Een andere bandenboer meldde dat je bij een quattro altijd allevier de banden tegelijk moet vervangen. Is dit broodje aap of een advies wat gevolgd dient te worden?
Dank!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]