Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Mausnr1
#35000
Nieuwe voorbumper, zijskirts, antenne, stickers, velgen enz


Afbeelding

Afbeelding


Nu ook mijn tt 1.8t Gtund naar 210 PK met een Koppel van 380 NM voorheen 173 pk met 185 nm koppel





Andere foto.s volgen met chrome handsvaten, spiegels en lijsten _ limited edition :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#35017
Flink bezig geweest 8)
Ziet er erg strak uit hoor :thumbright: Hij mag gezien worden :wink:
De antenne had ik persoonlijk niet zo snel voor gekozen, maar het misstaat hem niet.
"Keep up the good work!"

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Breed
#35055
Ziet er echt super uit! Vooral die side-skirts zijn vet! Welke fabrikant is dat? En de voorbumper mag er ook wezen :D Oftewel, mooie set mate!
Ciao, Sanne
Gebruikersavatar
door Superfunk
#35104
Puntje van kritiek vind ik je gaas, dat had ik zelf zwart gemaakt, voornamelijk omdat het gegeven moment heel vies wordt, en beetje afsteekt bij de rest van je auto.
Wordt de auto ook nog verlaagd?
Gebruikersavatar
door Vincentos
#35110
Superfunk schreef:Puntje van kritiek vind ik je gaas, dat had ik zelf zwart gemaakt, voornamelijk omdat het gegeven moment heel vies wordt, en beetje afsteekt bij de rest van je auto.
Wordt de auto ook nog verlaagd?
+ 1

Voor de rest goed bezig! De chromen accesoires zou ik persoonlijk niet aanbrengen. Net als de stickers op de zijkant. Ik vind het zelf ''overdone''.
Nu nog even goed polijsten en een waxlaag aanbrengen en je kan voor de dag komen ;) Vergeet ook het bandenzwart niet haha!

Groeten,
Vincent
door rokky
#35112
Vincentos schreef:
Superfunk schreef:Puntje van kritiek vind ik je gaas, dat had ik zelf zwart gemaakt, voornamelijk omdat het gegeven moment heel vies wordt, en beetje afsteekt bij de rest van je auto.
Wordt de auto ook nog verlaagd?
+ 1

Voor de rest goed bezig! De chromen accesoires zou ik persoonlijk niet aanbrengen. Net als de stickers op de zijkant. Ik vind het zelf ''overdone''.
Nu nog even goed polijsten en een waxlaag aanbrengen en je kan voor de dag komen ;) Vergeet ook het bandenzwart niet haha!

Groeten,
Vincent
+ 2 verder strakke bak...
Gebruikersavatar
door screamer
#35116
Ziet er goed uit! Skitrts staan er goed bij. Alleen de stickers.... dat is niet mijn ding, niet op een TT in ieder geval. ;)

Ben jij niet toevallig de gene die een tijdje gelden mijn orginele skirts heeft gekocht?


Groeten,

Guy
door allewijn
#35183
Beste 'Mausnr1',

Ik zie dat dit je eerste bericht/post is.
Misschien is het leuk om je eerst eens even voor te stellen (is wenselijk bij deze club/dit forum)!
Verder heb je daar een leuke TT!
Niet helemaal mijn smaak (vooral het kippengaas in voorbumper had anders gemogen), maar wel leuk om te zien dat er nog lekker gestyled wordt aan de mk1.
En even over jouw chiptuning -> Heb je daar een uitdraai van? Welk bedrijf heeft de chip verzorgd?
Want 380NM bij 'maar' 210 PK lijkt mij érg veel voor een K03 turbo.
(Ikzelf heb een JD maatchip, 215pk bij 340nm)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35225
Nu de positieve punten wat vinden jullie wel mooi afgezien van de minpuntjes?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]