Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
door ptie
#35177
Misschien een beetje lullig onderwerp, maar goed.

Een tijdje terug heb ik mijn banden omgepompt, en ik heb toen een ventieldopje verloren. Omdat het al donker was, heb ik deze nooit meer teruggevonden. Jammer, omdat het om een mooi, klein metalen dopje ging.

Omdat op mijn banden voor 2 kunstof dopjes zaten, en achter nog maar 1 metalen dopje heb ik toen gelijk maar een 5-tal nieuwe doppen online besteld. Deze zitten er nu een aantal weken op, maar ik vind ze erg lomp overkomen. Zie de (vage) foto voor het verschil tussen links het originele metalen dopje, midden het kunststof dopje en rechts de nieuwe dop. Het originele dopje is 7mm, de nieuwe 17mm.

Afbeelding

Heeft iemand enig idee waar ik van die kleine, metalen dopjes online kan bestellen?
door allewijn
#35181
Waarom wil je een klein metaal dopje?
Zwarte rubberen dopjes niet mooi? (dat lijkt mij juist het minste opvallen, zodat alle aandacht gewoon naar je velgen gaat)

Je hebt ze ook met TT logo's erop!
door ptie
#35185
Met een TT logo vind ik iets te ver gaan. Het zou toch duidelijk moeten zijn dat het om een TT gaat :D

Die metalen dopjes vallen nog minder op dan die zwarte, kunststof dopjes, vandaar. Maar als ik die zwarte dopjes ergens kan bestellen, dan vind ik het ook goed.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]