Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Abidin
#35876
Hey allen,

Wil mijn TT Quattro 225pk komende zaterdag verlagen met een schroefset maar ben er nog niet uit welke set het gaat worden??Natuurlijk heb ik het liefst Koni of Eibach maar 1000 euro voor een schroefset gaat mij echt te ver...

Dus ben tot de volgende 4 keuzes gekomen, heeft er mischien iemand ervaring met deze setjes op een TT Quattro?? :?:

- AutoStyle Schroefset. 359 Euro
Voor 15-50 mm
Achter 15-50 mm

- V-Maxx. 349 Euro
Voor 20-55 mm
Achter 30-60 MM

- TA Technix. 299 Euro
Voor 15-120 mm
Achter 15-120 mm

- DeepCarConcept. 389 Euro
Voor 20-80 mm
Achter 20-80 mm
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#35877
hallo,

zelf rij ik met een v-maxx schroefset. ik ben er dik tevreden over net zoals vele forum genoten hier.
de stugheid is niet extreem maar hij ligt wel lekker laag op de grond.

wat de verlaging betreft, de voorgeschreven verlaging hoef je niet op af te gaan.
hij kan nog lager dan wordt vermeld, voor kan ie wel dubbel zo laag is voor geschreven.

prijs kwaliteit verhouding van een v-maxx schroefset is super goed vind ik zelf!!!

gr.dennis
door Abidin
#35878
Hoe heb je hem verlaagd dan eigenlijk? Qua cm achter en voor?
Wil hem zo laag mogelijk zonder de drempels te raken.

Ok nu begrijp ik het dacht al met v-maxx maar 6 cm achter en 5.5 voor is wel heel weinig verlaging.
Maar je bedoelt dat hij dus eigenlijk bijna achter 12 cm en voor 11 cm kan verlagen?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#35879
ik weet niet wat het uiterste verlaging is van de set maar achter heb ik hem op z`n laagst staan
en voor ook aardig laag. kijk maar bij de veranderingen van m`n tt in het topic optische tuning.

maar lager dan dat de v-maxx schroefset kan hoeft het echt niet hoor dan raak je constant de grond.
ik had hem eerst al te laag zodat ik de grond ook al raakte. toen heb ik hem maar hoger gezet weer.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#35887
en ik ben het vergeten te zeggen maar die van mij is ook een quattro dus precies hetzelfde ophang systeem als die van jou.
Gebruikersavatar
door Carmello
#35892
ik heb zelf ook vmaxx en hij zit er nu iets meer als een jaar op , ik kan niks anders zeggen dat hij nog steeds goed rijdt. Misschien dat je ook nog iets meer op het forum kan vinden over ervaringen met de vmaxx schroefsets. Staat wel wat informatie over. Even zoeken zou ik zeggen en je weet het.
Succes.

ps: ik dacht dat jouwn auto te koop stond op het forum of niet?
door Abidin
#35898
Ok bedankt voor de reacties, heb ook ff doorgekeken op het forum naar de V-Maxx schroefset en de meesten zijn er wel tevreden over. Denk dat het gewoon de V-maxx setje wordt dan.

Carmello klopt men TT staat te koop maar merk dat de animo niet erg groot is met alle TT's die op marktplaats verkocht worden door vage garages die dan net goedkoper zijn. Mensen denken dan automatisch dat dat de prijzen zijn maar ja ikzelf heb liever geen TT uit een vage garage, 9 van de 10 keer is er dan ook iets mis mee.

En afgelopen weekend kwam 1 van mijn schokdempers aan zen einde helaas en maakt nu een klop geluid dus moet vervangen worden, een koper zal dan natuurlijk niet op men woord geloven dat het alleen een schokdemper is en meteen doordenken. Dus vandaar de vervanging.

1 kant vervangen is ook meteen de andere kant vervangen en 2 originele schokdempers bij een dealer kost bijna net zoveel als een schroefset dus vandaar dat er een set ondergaat.

Maar staat nog steeds te koop als je intresse hebt :-)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]