Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37164
na lang nadenken heb ik een paar weken terug een nieuwe set s8 velgen gekocht in 19 inch.

aangezien dat ik de auto verlaagd heb met een schroefset heb ik gekozen voor 225/35R19 banden.

en toen ik laatst de foto`s van de witte tt zag in het dikke tt mk1 topic dacht ik dat wil ik ook zulke wielen :D

ik heb ze laten spuiten in mat zwart met matte blanke lak erover heen om de aanslag er toch
makkelijk eraf te kunnen halen.

voor heb ik 5 mm spacers gemonteerd (dit was niet noodzakelijk maar het gaat om de looks)
achter wil ik nog 2 cm adapters monteren maar die heb ik nog niet.

gr.dennis
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Peultje
#37166
Heey,

Vette velgen man!! ziet er schitterend uit!, werkt dat egt als je ze spuit met blanke lak? Ik heb er inmiddels een schurft hekel aan op iedere x weer te boenen als een jecko..

en nog ff iets :P

zie ik het nou goed of heb je ook remus pijpjes?

Gr Gerard
Gebruikersavatar
door massari
#37167
Gaaf, geweldig... steekt mooi af bij het zilver net zoals de diffuser die je nu hebt.
Misschien nog je dak een two-tone kleur geven?
Gebruikersavatar
door screamer
#37168
Vind het zwarte net wat te afstekken tegen het zilver vind ik persoonlijk. Maar zoals Massarie al zegt, two-tone! Dan komt het zwart van de velgen veel mooier over denk ik.

Vind de velgen opzich wel heel mooi.


Groeten,

Guy
door HansTT
#37172
Dennis, ik heb je auto vanmiddag "live" bekeken en
moet zeggen hij is echt schitterend !!!!
Satijn zwart in cominatie met zee silver is erg mooi.
Zoals je weet is mijn auto kersenzwart wellicht zouden
jou type velg 19inch onder mijn auto ook goed staan.
Ik twijfel nog !!!!

Nogmaals complimenten, goed bezig !!!!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37173
@peultje

het is inderdaad een remus uitlaat, als ik me niet vergis had jij die er ook onder zo te zien bij je voorstel topic.
maar elk type lichtmetalen velgen heeft blanke lak hoor, dit omdat het dan mooi glad is en het mooi glanst en natuurlijk om ze goed
schoon te houden.

@massari

ik heb er inderdaad al zeker over na gedacht om m`n dak mooi zwart te laten spuiten maar ik laat het eerst nog even zilver,
de keus is heel moeilijk en als het er 1 keer op zit kan het er niet meer af he :P maar dan kan m`n tt nog zo mooi zijn ik kan nooit tippen
aan die super mooie tt van jou :smt022

@screamer

foto`s zeggen niet genoeg, het staat echt super stoer, toen ik de velgen terug krijg bij de spuiter vandaan twijfelde ik toch nog wel wat,
maar toen ze er onder zaten stond het echt heel stoer. je moet ze maar eens bekijken op een meeting :lol:

@hansTT

het was wel even leuk vanmiddag, ik ben er ook zeer tevreden over. zwart onder jou kersen zwarte tt staat inderdaad niet maar in het zilver
staan ze vast ook heel mooi onder jou tt. binnenkort eerst maar even je originele rs velgen spuiten toch?

gr.dennis
door Marco1976
#37175
persoonlijk hou ik hier niet zo van. Een vriend van me heeft ook een zwarte TT met zilverkleurige velgen eronder. Vind het niet top staan. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Ze zien er verder natuurlijk mooi uit!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37195
blue germanstyle schreef:ziet er gelikt uit!!! :smt023
dank je wel, ik ben er ook zeer tevreden over,
heb jij je velgen net zo als mij gespoten?
het lijkt er een hoop op zoals ik het zelf zie.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#37203
Die van mij zijn antraciet metallic, en dan in zijdeglans afgelakt met een gepolijst biesje.. dit omdat wanneer ik eens stoeprandschade zou rijden, ik het makkelijk bij kan werken..
ik wilde in 1e intantie mat, maar dat is niet schoon te houden..

Greetz
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37211
daar heb je helemaal gelijk in, mat zwart erop wou ik eerst ook maar het is niet schoon te houden.
de lak van mijn velgen zijn wel gewoon mat zwart maar er zit matte blanke lak van mercedes overheen.
ideaal vind ik zelf, zonder moeite makkelijk schoon te maken.

gr.dennis
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]