Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Masterwill
#37174
Voor degene die iets anders wil voor zijn TT vond ik deze single frame op het net. 8)
Dacht dat ze geen nieuwe bumperset voor de MK1 meer ontwikkelde.
Als ik niet al een singel frame bumper had, is deze bumper een mooie optie geweest of toch te veel S3????????????

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#37176
Vind dit zelf geen verbetering t.o.v. de originele bumpers.
Het is natuurlijk ieder voor zich maar ik vind mooi anders ;)
Gebruikersavatar
door massari
#37177
Persoonlijk vind ik het niet eens zo heel lelijk...

Mooi die BBS wielen...
Gebruikersavatar
door Snowking
#37181
Ik vind t er zeker niet verkeerd uitzien, alleen wel wat laag bij de grond.
door Marco1976
#37182
vind het wel mooi om te zien, maar waarom zou ik geld uitgeven om zoiets erop te zetten? gaat ie dan harder :)
Gebruikersavatar
door Masterwill
#37184
Misschien door de diffusor achter, heb je meer downforce :D
Kan je harder door de bocht :wink:
Gebruikersavatar
door screamer
#37189
Ik vind het op de foto's echt super gaaf uit zien! Vooral de diffusr is super vet. Maar of het echt bij de rest van het model van de TT past... Mischien net te. Maar het ziet er in wel heel stoer uit in ieder geval. Van welke merk is het?

@Marco1976: Niet alle aanpassingen hoeven perse meer snelheid/vermogen op te leverent toch? Je doet zoiets om dat je dat mooi vind, omdat je daar door nog meer plezier aan je auto beleeft. De één die spuit z'n koplampen of neemt andere velgen en een ander gooit er gelijk een heel bodykit op. :D Net wat je wil en leuk vind.


Guy
door Marco1976
#37190
Was ook sarcastisch bedoeld. Vandaar de smile erachter.
Van mij hoeft het ook niet sneller, vind het ding wat ik nu voorop heb mooi, waarom zou ik dan duizenden euros erin pompen?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37194
ik vind het iets over the top, de achterbumper vind ik echt super stoer net als de velgen alleen
de bumper voor vind ik niet echt mooi.
Gebruikersavatar
door Masterwill
#37206
screamer schreef:Ik vind het op de foto's echt super gaaf uit zien! Vooral de diffusr is super vet. Maar of het echt bij de rest van het model van de TT past... Mischien net te. Maar het ziet er in wel heel stoer uit in ieder geval. Van welke merk is het?

@Marco1976: Niet alle aanpassingen hoeven perse meer snelheid/vermogen op te leverent toch? Je doet zoiets om dat je dat mooi vind, omdat je daar door nog meer plezier aan je auto beleeft. De één die spuit z'n koplampen of neemt andere velgen en een ander gooit er gelijk een heel bodykit op. :D Net wat je wil en leuk vind.


Guy
Hij wordt geleverd door regular tuning maar de site is nog actief.
Totaal pakket, voor- achterbumper en sideskirts kosten totaal rond de eur 650.
Hier heb ik het gezien:

http://cgi.ebay.de/AUDI-TT-8N-BODYKIT-B ... 240%3A1318
Gebruikersavatar
door screamer
#37221
De sideskirt had ik wel willen hebben, net wat ik zocht. Zelfde model als orgineel alleen dan lager. Maar ja om nou weer te switchen.... :) (Ben nu ook best te vreden ;) )

Alleen de kwaliteit (pasvorm, hoe strak is het oppervlakkte en noem maar op) is altijd een puntje, dat weet je pas als de set in handen hebt...


Guy
Gebruikersavatar
door Masterwill
#37255
Ja daar heb je gelijk in. Bij mijn bumper loopt één zijkant van de bumper niet gelijk met de wielkuip en de lampensproeiers sluiten niet netjes, na gebruik.
Maar ja, voor de rest was de montage makkelijk en is het van goed kwaliteit, schijnt?

Ik ben wel benieuwd naar jouw auto, combinatie rieger achterbumper met SRS-tec voorbumper. Live is die altijd mooier dan op foto's.
Heb erg getwijfeld naar het rieger setje maar ik was bang dat die te laag zal worden. Dus ik zie je wel bij de care-car meeting.

Will
Gebruikersavatar
door tt pedro
#37257
dus masterwill jij hebt deze set dan of wat
ik vind het persoonlijk wel een hele mooie set
Gebruikersavatar
door Masterwill
#37260
Nee, deze set zag ik pas vorig week op Ebay staan. Ik heb net de set van Pogea Racing, van design car, 2 weken geleden erop gezet.
Als ik dit setje eerder had gezien, had ik wel erg getwijfeld.

gr.

Will
Gebruikersavatar
door tt pedro
#37261
wat denken jullie van de pasvorm van dit setje ik weet niet wat jullie gemiddeld kwijt zijn voor een nieuwe body maar ik vind dit egt bizar weinig
wilde eerst geen andere bumpers en rotzooi maar nu ik dit zie begin ik stiekem wel te twijfelen
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]