Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#37270
Dat setje van Pogea blinkt uit in zijn goede pasvorm, heb het zelf ook gehad op mijn MK1. Helaas heeft niemand op dit moment ervaring met de betreffende bumperset.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37271
hoe zag jou mk1 tt eruit massari? aangezien je vol op aan het tunen bent met je mk2 tt
vroeg ik me af hoe je eerste type eruit zag. ik kan nergens foto`s op het forum vinden ervan.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door massari
#37274
Ik heb inderdaad de foto's van mijn MK1 verwijderd uit "mijn garage", maar zie hieronder voor een korte impressie:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Masterwill
#37275
Bumper van Pogea is van goed kwaliteit maar daar betaal je ook voor.
Ik was voor deze bumper 1200 euries kwijt incl. S8 grill maar excl. spuiten.
Het schijnt dat deze bumpers van hetzelfde materiaal is gemaakt als originele OEM bumpers en dus, hoop ik, minder snel
breken/schuren als je een stoeprandje raakt.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#37279
dat is inderdaad een mooie tt, kon ook niet anders he zoals je nieuwe eruit ziet.
ik had namelijk ook niet verwacht dat het een standaard tt was.
Gebruikersavatar
door massari
#37287
Haha, nee klopt. Ik hou niet zo van standaard auto's :D

Mijn MK1 was gechipped door Hartog Tuning, voorzien van Forge DV, Eibach verlagingsveren, Milltek uitlaatsysteem, VTDA cold air intake, 19" New RS4 velgen, S8 grill + SFG, 3.2 diffuser, Alpine DVD+navi, chromen exterieur accenten en het nog veel meer...

Een hoop centen aan verspijkerd.
door ptie
#37288
@massari: Offtopic, maar een mooie TT hoor je MKI. Ik had hem nog niet eerder gezien. Erg strak, niet té gepimped, daar hou ik helemaal niet van, maar gewoon goed.
Gebruikersavatar
door screamer
#37290
Masterwill schreef:Ja daar heb je gelijk in. Bij mijn bumper loopt één zijkant van de bumper niet gelijk met de wielkuip en de lampensproeiers sluiten niet netjes, na gebruik.
Maar ja, voor de rest was de montage makkelijk en is het van goed kwaliteit, schijnt?

Ik ben wel benieuwd naar jouw auto, combinatie rieger achterbumper met SRS-tec voorbumper. Live is die altijd mooier dan op foto's.
Heb erg getwijfeld naar het rieger setje maar ik was bang dat die te laag zal worden. Dus ik zie je wel bij de care-car meeting.

Will
Ik had ook wel wat werk hoor om de voorbumper goed passend te krijgen, aansluiten op de zijschermen en de grille was wel goed. Maar de koplampsproeier klepjes was echt kl#te... Heb er veel werk aan gehad (veel weg frezen en busjes enzo moeten draaien) om ze netjes te laten sluiten en openen. Maar uit eindelijk tocht best goed passend gekregen.

Ik vond de Rieger voorbumper en skirts niet zo. En zoals ik al zei, de orginele skirts vond ik prima, maar kwamen niet mooi uit kwa hoogte met de Rieger achterbumper. Want die is inderdaad best laag. En een auto kan beter voor wat lager zijn dan achter, dus was het wel nodig om de rest wat lager te maken.

Tot op de Car Care MeeTTing inderdaad. :)

Guy
Gebruikersavatar
door screamer
#37291
massari schreef:Haha, nee klopt. Ik hou niet zo van standaard auto's :D

Mijn MK1 was gechipped door Hartog Tuning, voorzien van Forge DV, Eibach verlagingsveren, Milltek uitlaatsysteem, VTDA cold air intake, 19" New RS4 velgen, S8 grill + SFG, 3.2 diffuser, Alpine DVD+navi, chromen exterieur accenten en het nog veel meer...

Een hoop centen aan verspijkerd.
En toen tot grote spijt verkocht he... Blijft wel zonde.


Guy
door Abidin
#37319
Ja is wel heel goedkoop zo voor 650 euro een hele set, normaal kost alleen de voor grill alleen al zo een 400 euro.

Het is wel van FIBERGLASS mensen niet vergeten!
Een stoepje raken en er zit een barst in.

Iemand enig idee waar ik een nieuwe type voorbumper kan kopen voor een schappelijke prijs??
Een die wel van kunstof is zoals bv de Rieger voorbumper maar die niet 1200 euro kost alleen voor de voorbumper?
Gebruikersavatar
door Blackdelight
#39691
Door een ongelukje (tegen een fietser aangereden... voorbumper redelijk beschadigd) ben ik op zoek naar een bodykit en vind deze toevallig wel super cool. Heeft iemand al ervaring mee? Het is inmiddels juni 2009 maar staat nog steeds op Ebay. Ik ga het gewoon bestellen en kijken hoe het zit qua pasvorm ed (risico's moet je soms in het leven nemen :-).
Ik laat jullie zsm weten hoe het zit met de pasvormen ed. Koplampsproeiers zie ik het nut niet van dus wordt gewoon dichtgeplamuurd denk ik (vooral na het lezen van het bericht van Screamer).

Gr,

BlackDelight
Laatst gewijzigd door Blackdelight op do jun 25, 2009 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door tt pedro
#39725
dat vind ik wel jammer wilde deze set namelijk van de winter ook gaan bestellen

succes ermee en hoor graag over de pasvorm
Gebruikersavatar
door jackk
#39791
Deze set staat nu te koop op marktplaats voor 769,00 euro!!!
Gebruikersavatar
door Blackdelight
#39801
Op Ebay staat het voor € 679,68 incl. grille en op maarktplaats voor € 839,95 (verschil € 160,27)... dus kom ik toch goedkoper uit (incl. verzendkosten) als ik het via Ebay bestel.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]