Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marrek22
#37376
Ik heb dit forum afgezocht en het engelse forum maar ik kan het volgende niet vinden.
Mijn voor bumper is beschadigd (gescheurd aan de onderkant) nu kan ik een voorbumper op de kop tikken voor een aardig prijsje. Het enigste "Probleem" is, ik heb geen koplampsproeiers in mijn orginele bumper maar de bumper die ik kan kop wel. Deze is helemaal compleet met sproeiers nu is mijn vraag: Is het eventueel mogelijk om deze werkend te krijgen op mijn TT? De bumper komt van een TT Cabrio af en moet op mijn Coupé
Gebruikersavatar
door sweeper
#37381
Volgens mij was dit wel mogelijk. Ik heb het eens uitgezocht voor mijn Golf 4. Had er toen op internet ook een handleiding voor gevonden. Aangezien de TT & Golf 4 redelijk nauw verwant zijn, maak je goede kans als je een HowTo daarvan gebruikt.

bijv. deze LINK 1 of deze LINK 2

Daar wordt je wel weer door gelinkt naar andere sites. Het geeft je in ieder geval een indruk van wat je kan vrwachten.

Ik meen me te herinneren dat er nog wel het één en ander bij kwam kijken.

Je zegt dat jouw bumper al compleet is, dus dat scheelt een hoop. Ik denk dat je dan vooral uit moet zoeken hoe je het aan moet sluiten op elektrisch circuit en ruitenwisser pomp.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#37382
Waarschijnlijk hoort hier ook een groter reservoir bij voor de ruitenvloeistof? Anders gaat het wel erg snel leeg. :lol:
Gebruikersavatar
door dutchsaint
#37383
Zit een extra pompje op het reservoir kost ongeveer 30 euries, verder zal bedrading moeten worden gelegt, de schakelaar moet het ook regelen bij 5 seconden inhouden en er zit ook een aparte zekering in de zekering kast.

Lijkt met wel te doen, maar niet plug en play.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]