Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#37578
Nou nog maar eens een poging,

Had deze daarstraks per ongeluk bij aanbod Audi TT's geplaatst en daar leest het natuurlijk geen hond.
Aangezien ik hem daar niet zelf kan verwijderen zou een moderator dat alsnog kunnen doen? Tnx

Waar gaat het om,

Ik ben op zoek naar originele velgkappen, die plastic velgkappen op mijn nuvo's zijn me al een tijdje een doorn in het oog dus ik wil originele zoals ze ook op de originele RS4's zitten af fabriek.
Nu is er in het verleden nog wel eens geproken over deze dingen maar mis toch de info die ik moet hebben. Weet ook dat deze op ebay wel goedkoper uit te halen zijn maar of je dan alsnog immitatie opgestuurd krijgt is nog maar de vraag.
Ik haal ze gewoon bij de dealer, duurder ja, maar wel origineel ;)

Ik weet dat het audi part nummer voor deze velgkapjes 8D0 602 A65 K is. Heb hier echter 3 opties die met de kleur te maken hebben in de computer van de dealer. Er staan geen duidelijke foto's bij dus het is voor mij een beetje gokken wat de juiste is. Ik vermoed dat de kap die ik zoek de 3e in het rijtje is maar ben er niet zeker van, en ja de dealer......die vragen zijn voor hun te moeilijk.

8D0 602 A65 K 1H7 (zilver)
8D0 602 A65 K 7ZJ (grijs)
8D0 602 A65 K 8AU (titaan)

Ik ga er even van uit dat de kleuren betrekking hebben op het hart van het kapje, daar waar het Audi logo dus overheen staat.
Zoek dus onderstaand model, het hart komt namelijk overeen met de kleur van mijn dak en dat vind ik nou net weer een leuk detail.

Afbeelding

Wie weet hoe het nu exact in elkaar zit? S.v.p. advies voordat ik het verkeerde setje bestel.

Alvast bedankt,

Henk
Gebruikersavatar
door Vincentos
#37579
Helaas kan ik je niet verder helpen welke het exact is. Wat ik je wel kan vertellen is dat je het audi logo kunt verwijderen en eventueel in exact dezelfde kleur kunt (laten) spuiten als die van je dak. Dan klopt het 100% zeker en ziet het er helemaal strak uit. 8)

Succes!

Vincent
door allewijn
#37581
Passen de (oud model) RS4 naafkappen dan ook op de Nuvolari's?
Ik kan je helaas niet helpen met de kleurcodes. Als je een goeie dealer hebt dan besteld die ze gewoon allemaal of zoekt hij het voor je uit!
Weet je overigens wel dat je originele RS4 naafkappen niet zomaar op immitatievelgen passen?
Ik heb ook originele RS4 naafkappen gekocht voor mijn oud model immitatie RS4 velgen (toen ik deze velgen nog had), en heb toen aan de achterzijde van de naafkappen een stukje plastic weg moeten snijden om het passend te krijgen.

Gr.

Tim
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#37582
Hoi Tim, Vincent,

Het zou moeten passen heb ik gehoord.

Ik weet dat je die stukjes plastic moet weghalen maar das vrij simpel te doen, idd met een zijkniptang gewoon de hoekjes eruit halen. Maar het is een goede tip, bedenk me net dat ik om het zekere voor het onzekere te nemen gewoon de doppen van m'n winterwielen eens op de nuvo's moet passen dan weet ik zeker of het gaat. Heb ze wel eens naast elkaar gehouden en ik zag weinig tot geen verschil.

Het weghalen van het plastic om de zaak passend te maken is niet te veel werk. Had al een voorbeeld op het net gevonden.
Afbeelding

Ok nog even afwachten, misschien kan iemand me het verlossende antwoord geven al las ik net op de pagina waar deze aanpassing beschreven wordt dat men het toch over de 1H7 variant heeft, zilver dus.
Zou het dan toch op de kleur van de ring betrekking hebben?....het wordt er niet makkelijker op :roll:

Oja voor de sleutelaars onder ons, hier het linkje naar de pagina waar de mod beschreven wordt->
klik hier voor de centercap mod

Als iemand nog iets weet hoor ik het graag.

Grtn Henk
door ptie
#37584
Ik heb nog een 4-tal originele kappen liggen, wel een beetje verweerd. Als je er een aantal zoekt om zelf op te knappen, dan mag je deze wel overnemen :)
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#37589
Bedankt voor het aanbod maar liever nieuw voor mij.

Grtn Henk
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]