Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door TTAssen
#37890
Dag dag...

Ik denk er over na om mijn TT.. na een heerlijke tuning :oops: ... ook nog een paar cm te laten zakken :evil: ...
Alleen heb ik geen idee waar of hoe of wat :?: ...
Zijn er TT rijders... (vast wel) die hier al wat ervaring mee hebben.
Heb op het forum al wel even gezocht maar echt wijs werd ik er nog niet zo van...

Overigens.. op 6 okt (naar nu vernomen) is er een leuke TT dag op TT Assen.. (huuuuuu :D )
Nog meer mensen van het forum hier die daar naartoe gaan?

Groetjesssssssssssssssssssss
TT Assen
Gebruikersavatar
door screamer
#37921
Ik ga me TT binnenkort ook voorzien van een nieuwe schroefset, ik ga voor de KW variant 1 (in RVS). Nog geen ervaring mee, maar naar wat ik van meerdere personen gehoord heb een goede set. Ga niet zo heel laag, denk z'n 2,5 á 3 cm max. Wil nog wel normaal kunnen rond rijden. :)


Guy
Gebruikersavatar
door dutchsaint
#37922
Ik heb de mijne verlaagd met ABT veren... Zeer tevreden over. Klein beetje stugger als normaal. Goed rijdbaar en comfort...
Gebruikersavatar
door MisterCats
#38000
TTAssen schreef:Dag dag...

Overigens.. op 6 okt (naar nu vernomen) is er een leuke TT dag op TT Assen.. (huuuuuu :D )
Nog meer mensen van het forum hier die daar naartoe gaan?

Groetjesssssssssssssssssssss
TT Assen

Hoi,
de afgelopen twee jaar is er telkens een groep van circa 5 personen met hun TT naar Assen gegaan.
Deze dag is erg leuk om te doen en je kunt je heerlijk uitleven in je TT in een veilige omgeving.
Marshalls kunnen (als je dat wilt) bij je instappen om je praktische aanwijzingen te geven en de andere rijders op het circuit gaan respectvol met elkaar om.

Ik zou het leuk vinden als we dit jaar met een grotere delegatie zouden verschijnen.
We kunnen ons al inschrijven als we willen.
Groeten
Hans
door creative117
#38313
een rijtje starten dan maar?
helm verplicht?
Kosten?

Creative117 2 personen
door TTAssen
#38315
huh.. moet je een helm op in de auto op die dag?? :evil5:
door TTAssen
#38316
maar euh ja... misschien even een nieuw 6 oktober topic starten voor ieder die geïnteresseerd is?

:arrow:
door creative117
#38317
goed idee. Regel jij dat? Helm?
Gebruikersavatar
door Superfunk
#38378
Ik heb mijn audi TT verlaagd middels een KW schroefset, heb verder ook onder mijn golfjes 4(zelfde onderstel)gereden, met Weitec schroefset(ook in hardheid verstelbaar), V-maxx, Supersport, Th technixs, verder ook weitec Veren gehad en nog een hele hoop.

In principe is mijn KW schroefset kwalitatief gezien uitstekend, maar als je niet te veel uit wilt geven, kun je ook kiezen voor een supersport of een V-maxx set, persoonlijk een uitstekende prijs en kwaliteit verhouding.(of je moet mijn topic maar even doorlezen staat genoeg info in)
door TTAssen
#38600
creative117 schreef:goed idee. Regel jij dat? Helm?

jaa wil ik wel regelen maar ik weet nu op dit moment nog helemaal nix over die dag...
Heb wel even op de site gekeken van TT club maar daar staat behalve de aankondiging nog niets...
Dus zodra er meer info is denk ik dat het zinvol is om er een topic over te starten..

euh helm

er staat bij dat het geen race dag is maar rijvaardigheid training.. dus helm .. denk van niet maar wie wat meer weet mag roepen!!!

Groetjesssssssssss
Gebruikersavatar
door TT Assen
#38650
Hallo allemaal,

Even een berichtje van de eerste TT Assen (met spatie).
Zojuist heb ik het topic gestart over de circuitdag van 6 oktober a.s.

Ik moet nog ff wat regelen met een gestrande harddisk, dan kan ik ook nog filmpjes van vorig jaar laten zien.

Wat verlagen betreft: Mijn TT was al verlaagd door een vorige eigenaar, waarschijnlijk in Duitsland al gebeurd.

Met vr. gr.,

Ignas
Gebruikersavatar
door Peultje
#38655
hey,

Ik heb mijn auto zelf niet verlaagd maar er zit bij mij airride op van BSS.
Je hoort vaak dat auto's dan een slechtere wegligging krijgen maar persoonlijk heb ik daar geen last van.
Je kan zelf bepalen hoe hoog of laag je je auto wil hebben!!
Misschien kun je daar eens naar informeren?

het kost wat met het geeft ook veel bekijks!!

gr,

Gerard
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#38656
Hoi,
Mijn auto is in duitsland verlaagd en verbreed geef toe dat het erg mooi staat, maar ik kom momenteel moeilijk thuis vanwege de vele drempels. :(
Wilde de H&R schroefset weer laten verhogen hetgeen niet meer mogenlijk was zaten te vast, misschien als ze er onderuit zijn dat het nog wel lukt
Ik heb dan ook besloten om de auto op vaste Eibach veren te zetten in combinatie met Bilstein b4 gasschokdempers. ik kom dan uit op 2.5 cm verlaging i.p.v. de nu bijna 6
Kost een paar centen maar kan dan weer normaal een drempeltje nemen,en wie weet leverd het oude H&R setje nog wat op via marktplaats ofzo :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38692
het is dan wel off-topic maar hoe ziet jou tt er uit dan R.Obdam?
heb je er toevallig een foto van? ben wel benieuwd hoe je auto eruit ziet,
heb namelijk nog niet een foto voorbij zien komen van jou tt.
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#38714
Dit is een foto van mijn zwarte roadster 2001 op de clubmeeting van 16 mei, had de auto nog geen 24 uur in mijn bezit :P
Afbeelding
Met dank aan Sweeper de de foto heeft gemaakt
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]