Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38716
ziet er netjes uit! als je wat grotere velgen onder je auto zet valt de verlaging wel wat mee toch?

ik heb onder mijn quattro ook een schroefset, die staat ook heel erg laag maar omdat ik er 19 inch
velgen onder heb is het geen probleem om laag te gaan.
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#38717
Maar de omtrek van de band dus de buiten diameter blijft toch hetzelfde, of zit ik er nu naast!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38719
de velgen die je er nu onder hebt staan hem zeker ook niet verkeerd, ik had er eerst 225/45R17 onder
en rij nu met 225/35R19. de omtrek blijft nagenoeg hetzelfde maar mijn tt kwam er ongeveer 2 cm
hoger van te staan.
Afbeelding
maar als je je stelringen meerdere malen inspuit met WD40 o.i.d dan gaan ze zeker wel weer los zitten.

ik heb m`n schroefdraad op de veerpoten ingesmeerd met keramisch vet, zo gaan ze nooit vast zitten.
door rokky
#38742
Dat kan dus niet, als je de maten goed uitrekent is het verschil 5,8 mm, dan kan de auto nooit 2 cm hoger staan.
Als de auto 2 cm hoger staat is de omtrek ook zeker groter geworden. Ik denk dat je een rekenfout maakt.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38746
de auto komt er wel hoger van te staan hoor, het scheelt niet extreem veel maar ik had er eerst de originele 17 inch wielen
onder en nu de 19 inch s8 velgen maar hij staat er wel hoger van.

de snelheids meter wijkt niet af maar het is duidelijk te zien dat de auto hoger staat!!!
door rokky
#38748
Theoretisch kan dat niet want met 19" wordt de velg 2x 2,54 cm= 5,08 cm hoger en de band wordt met 35 ipv 45 2x2,25 cm=4,50 cm lager verschil is 5,8 mm dat hij hoger wordt en dat is zo weinig dat het niet zichbaar is. De omtrek wordt dan ook marginaal groter maar zal je idd niet veel van merken.
Gebruikersavatar
door sweeper
#39672
R.Obdam schreef:Hoi,
Mijn auto is in duitsland verlaagd en verbreed geef toe dat het erg mooi staat, maar ik kom momenteel moeilijk thuis vanwege de vele drempels. :(
Wilde de H&R schroefset weer laten verhogen hetgeen niet meer mogenlijk was zaten te vast, misschien als ze er onderuit zijn dat het nog wel lukt
Ik heb dan ook besloten om de auto op vaste Eibach veren te zetten in combinatie met Bilstein b4 gasschokdempers. ik kom dan uit op 2.5 cm verlaging i.p.v. de nu bijna 6
Kost een paar centen maar kan dan weer normaal een drempeltje nemen,en wie weet leverd het oude H&R setje nog wat op via marktplaats ofzo :D
Hé Richard, hoe staat het ermee? Heb je inmiddels de nieuwe verlagingsset onder de TT zitten? Kom je nu weer over die mooie drempeltjes in de VelserBRONX. :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]