Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Faircatch
#38157
Brian-TT schreef:Is niet leeftijd gebonden hoor, Ik ken ook een hoop tuning liefhebbers die allang geen twintiger meer zijn... :D
het hoeft ook niet altijd overdreven, je kan je auto ook heel subtiel aanpassen.
zodat iemand die er de ballen verstand van heeft het niet eens ziet.... :D
Amen to that! (zegt iemand die vandaag 32 is geworden:-))
door nobody79
#38166
hallo Marcellos

als je het niet kan betalen voor extra nieuwe bumpers, dan moet je ze ook niet afkraken
iedereen heeft ze eigen smaak we hoeven niet aan jou te vragen wat wel mag en niet mag

dus iedereen doen wat ie leuk vindt :))))))))))
Gebruikersavatar
door jos_br
#38185
Met leeftijd heeft dit sowieso niets te maken. Ik heb de TT aangeschaft omdat het in de basis een auto is waar ik iets mee kan. Smaken verschillen(gelukkig), alleen denk ik dat er heus dingen zijn die aangepast kunnen worden......[sub]en er is geen type 1 diesel......[/sub]

Jos. :D
Gebruikersavatar
door Breed
#38188
Waar maak je druk om zeg :roll: Wees blij dat er een beetje variatie op de weg (en bij de club) is...

Groeten, Breed

(en uhh, ik ben ook 32 :D )
door timstudio2002
#38211
Ik kan mij in hoge mate verbazen over het bericht van de topicstarter. Ten eerste beledigd hij iemand persoonlijk (de eerste foto van een auto van een medeforumlid,) en ten tweede om de zeer uitgesproken tekst (lelijke rotzooi, hoog GTI gehalte etc.)

Dat iemand de TT in zijn oorspronkelijke vorm het mooist vind kan ik volledig begrijpen. Maar idd, smaken verschillen. Iemand die dat niet kan verkroppen en zo'n bericht meent te moeten plaatsen valt bij mij in het hokje zeer kortzichtig en wereldvreemd. Kritiek uiten mag ten alle tijden, maar doe het dan wel met beleid en enige tact.
De tijd dat de TT exclusief was en alleen door 'tandartsen' gereden werd is lang achter ons. Het is inmiddels een auto van 10 jaar oud en bereikbaar voor iedereen. De nieuwe swift van mijn buurman is een stuk duurder dan mijn TT. De opgesmukte GTI van de overbuurman waarschijnlijk ook. Hetgeen waarschijnlijk aangeeft dat de laatste een nog grotere autofan is dan ik zelf ben :)
maar dat is nog geen reden voor mij om bij hem aan te bellen en te vertellen dat hij zijn auto verkracht heeft met lelijke plastic rotzooi.

Dit forum is een plek voor TT liefhebbers in alle soorten en maten. Enig respect voor in jouw ogen 'andersdenkenden' mag best op zijn plaats zijn. Iemand die zijn TT in dergelijke mate tuned steekt er waarschijnlijk meer geld in (of heeft er meer voor betaald) dan menigeen op dit forum, en is daarmee waarschijnlijk meer begaan met zijn TT ervaring dan een hoop van de andere bezitters.

Kort samengevat: dat je je ei kwijt moest is duidelijk, maar laat de (persoonlijke) beledigingen achterwege.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38223
dat heb je even goed gezegd timstudio2002!

respecteer ieder z`n eigen keuze, ik rij ook met mat zwarte 19 inch s8 velgen en ik ben er
heel erg tevreden over op m`n grijze tt!!!

gelukkig is niemand hetzelfde anders waren het allemaal standaard tt`s.
Gebruikersavatar
door TTdriver
#38227
Smaken verschillen he
ik heb een bumper met single frame dat vind ik 10 keer mooier dan de standaard bumper
Gebruikersavatar
door screamer
#38231
Ik ben het ook met de voorgaande reacties eens. Iedereen moet zelf weten wat hij met z'n auto doet. Ik heb zelf ook het één en ander aan "plastic rotzooi" vervangen aan mijn TT, ik vind hem zoals hij nu is nu eenmaal mooier! En wat betreft "plastic rotzooi", de orignele bumper zijn ook gewoon van kunstof hoor. Persoonlijk hoeft het van mij ook niet te overdreven, het moet wel een toevoeging zijn niet alleen maar een verandering. Maar gelukkig vind niet iedereen het zelfde mooi.

En het is maar een TT hoor.... Je kan het ook overdrijven.



Guy
door Marco1976
#38239
Je moet het zelf weten inderdaad.
Ik vind persoonlijk de 2 kleuren niet mooi.
En een nieuwe bumper....ja,wat is het verschil. Mooi toch? dus als je dat wilt moet je het doen.
Ik rij zelf op replica velgen. Dat vinden mensen (sommige) niks...maar ik ben er blij mee.
En vind ze er mooi onderstaan. Wat wil je nog meer.
Mijn maatje heeft bijvoorbeeld andere velgen dan ik onder zijn auto zou doen.
maar ja, hij is er blij mee.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]