Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Marcellos
#38132
Weten jullie waar ik me nou over verbaas :roll: . Dat er een heleboel gasten hun prachtig gelijnde TT verkrachten door er allemaal lelijke plastic rotzooi op te gooien, nieuwe bumpers, lelijke gemengde kleuren (duotone), nieuw front, lelijke zwarte velgen en ik weet niet wat voor lelijke rotzooi ik inmiddels allemaal heb gezien aan foto's op dit forum.

Smaken verschillen maar mooier wordt de TT er niet op vind ik. Het begint allemaal een hoog Golf GTI gehalte te krijgen ... en dat verdient de van zichzelf al mooi gelijnde Audi TT niet.
Gebruikersavatar
door Marcellos
#38133
Voorbeeld 1:

Afbeelding

Voorbeeld 2:

Afbeelding

Voorbeeld 3:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marcellos op vr mei 08, 2009 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
door robbyrr
#38134
tja,het zou saai zijn als elk tt er hetzelfde uit zou zien....de 2 voorbeelden die je laat zien vind iik ook niet zo,maar er zijn er maar genoeg die er wel mooi uit zien..zoals je al zegt...smaken verschillen....:-)
Gebruikersavatar
door Marcellos
#38136
robbyrr schreef:tja,het zou saai zijn als elk tt er hetzelfde uit zou zien....
saai, saai :shock: [-X Dat kan je toch nooooiiiiiiit van een TT zeggen :!:

Kijk verlagen tot op zekere hoogte, of een mooie set velgen vind ik ook mooi maar dat plastic ..... :scratch:

De TT krijgt zo het Golf GTI karakter. Ik zou denken als je zoveel geld uitgeeft aan bodykits etc koop dan gewoon een jonger exemplaar of een met meer power, daar heb je wat aan. Van dat plastic zal je ook gewoon geen km harder rijden .... wellicht zelfs langzamer.
door rokky
#38137
Haha.... iedereen wil er zn eigen draai aan geven.... heel mooi zolang ze niet doordraaien :D :D :D
door ptie
#38138
Tja... ik ben er ook niet zo fan van, maar goed ieder zijn ding. Om dat nu af te gaan zeiken...
Gebruikersavatar
door Faircatch
#38139
Ieder zijn/haar ding inderdaad, je kan het mooi vinden of niet...

Persoonlijk heb ik hard gezocht naar een zwarte TT met volledig zwarte bekleding.

Grijs is niet mijn ding en al helemaal blauwe bekleding met een half blauwe binnenkant vind ik afschuwelijk.
Maar daarom heb ik ook geen grijze TT en iemand anders wel :-)

Don't worry, be happy!
door Ramon
#38140
Inderdaad ieder zijn ding vind die blauwe juist wel heel mooie :D
Gebruikersavatar
door Marcellos
#38142
Ik wil niet katten en mijn auto vervolgens bekritiseren slaat helemaal nergens op :oops: Mijn auto is standaard en dat blauw is ook standaard. Daar gaat het mij om: waarom iets veranderen als hij van nature al mooi is.

Kijk bij een Golf kan ik het nog begrijpen: dat is gewoon een normale auto waar er miljoenen van rijden. Om dan op te vallen moet je er tupperware aan toevoegen.

Maar een TT: dat is op zich al een style icoon.

Het is niet mijn bedoeling om heftige emoties op te roepen of mensen te bekritiseren, laat dat duidelijk zijn.
Gebruikersavatar
door Masterwill
#38145
Ik vind een TT juist mooier als er persoonlijke accenten zijn aangegeven en niet allemaal hetzelfde lijken.
Daarom heb ik een jaar gezocht naar m'n TT vanwege de kleur. Had liefs nog de versie met rode bekleding gehad.
En ik vind de nieuwe Audi lijn met grote grille en luchtrooster eronder en ook de nieuwe TT-RS (vooral de voorbumper) erg stoer.
En persoonlijk vind ik de standaard TT erg hoog op z'n sloffen staan. (tenzij je een s-line hebt)

Tja ik kon geen nieuwe TT betalen en ik ben dus erg blij dat er tuners zijn die de grote grill in voorbumpers hebben verwerkt.
Ik vind zwarte velgen juist erg mooi. Bij ons in de dealer staat een witte TT-S met antraciet rs4 velgen. ERG FLEX.

Ik weet niet of het met leeftijd of sexe te maken heeft. :D Maar mijn vader en m'n vriendin vinden al die bumpers en verlagen ook nix maar gelukkig hoeft ze alleen maar mooi te zijn en naast me te zitten. :wink: :wink: :wink: :wink:

Moraal van het verhaal: gelukkig hebben we allemaal een andere smaak anders had iedereen in een TT gereden en had ik bij het stoplicht geen wedstrijdje kunnen doen
met een Golf GTI R32 :D
door Harold
#38148
Marcellos schreef:....lelijke gemengde kleuren (duotone).....
Mogelijk is dat de reden dat TToon z'n auto uit voorbeeld 1 ook weer te koop heeft.
Zie hier: http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=3915

Wie daar nou 20 duizend euro voor over heeft .....
Gebruikersavatar
door Peultje
#38150
Ik weet niet of je het uberhaubt weet, maar de TT quatro sport is standaart two-tone gespoten.. dan vraag ik me af in hoeverre jij "standaart" bedoeld...

ik ben blij dat ieder zijn eigen smaak er aan kan geven!
door Brian-TT
#38152
Ik snap niet wat het te maken heeft met een Golf GTI.....!?!?

Je geeft wel commentaar op de "aangepaste" auto's van andere en als je commentaar krijgt op je eigen auto vind je dat vreemd.... :roll:
Ik vind ook niet alles mooi, maar heb wel altijd respect voor het bloed, zweet en tranen dat komt kijken bij zo'n project.
en om nou de vergelijking te gaan maken met een Golf GTi vind ik een beetje kansloos.
ik heb in de loop der jaren op verschillende meetings heel wat GTI's gezien die ik liever rij dan een standaard TT.....

just my 2 cents :D
Gebruikersavatar
door tt pedro
#38153
ik moet brian gelijk geven
misschien is datb ook vanwege mijn leeftijd maar ik vind een goed getunde auto ook zeker altijd leuk
de tt wil ik niet overdreven maken hoe de zaken er nu voor staan maar er zal nog het nodige gaan gebeuren

groetjes pedro
door Brian-TT
#38155
Is niet leeftijd gebonden hoor, Ik ken ook een hoop tuning liefhebbers die allang geen twintiger meer zijn... :D
het hoeft ook niet altijd overdreven, je kan je auto ook heel subtiel aanpassen.
zodat iemand die er de ballen verstand van heeft het niet eens ziet.... :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]