Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
#38869
Ik ben van plan om een set 19 inch a8 velgen te laten powdercoaten in glimmend zwart, echter heb ik geen idee waar ik dit moet laten doen.

Ik woon in regio Zuid-Holland en ben op zoek naar mensen die positieve ervaringen hebben met bepaalde adressen in deze regio om zodoende de velgen te laten powdercoaten.

Ik heb wat gegoogled en rond gezocht, maar ik kon niet echt iets concreets tegen.
door creative117
#38884
Niet in de buurt maar toch, goed adres, goede ervaringen, redelijke prijs, en alle kleuren van de regenboog en alles tussen wit en zwart mogelijk.

Wheelcare, René 06-51548593

5411VC Zeeland (brabant)

Moet wel zeggen dat ik laatst besloten heb mijn RS4 velgen niet te laten coaten, maar gewoon een nieuwe set te kopen. Coaten kost 260 euro per 4 velgen, maar als de onderliggende primerlaag er chemisch afgehaald moet worden zit je op 320 euro. Dat, en de kans dat je nog een kromme velg er tussen hebt zitten, voor 350 - 425 heb je een fris setje. Aan jou de keus. Desnoods wil ik je wel helpen met het wegbrengen van de velgen of ophalen omdat je zo ver uit de buurt woont, kijk maar. Velgen moeten wel bandenloos aangeleverd worden, dus reken daar ook nog maar 80 euro voor, 4 * eraf, 4 * erop.

Groeten,

Roger AKA Creative117
door Lookingfortt
#38895
creative117 schreef:Niet in de buurt maar toch, goed adres, goede ervaringen, redelijke prijs, en alle kleuren van de regenboog en alles tussen wit en zwart mogelijk.

Wheelcare, René 06-51548593

5411VC Zeeland (brabant)

Moet wel zeggen dat ik laatst besloten heb mijn RS4 velgen niet te laten coaten, maar gewoon een nieuwe set te kopen. Coaten kost 260 euro per 4 velgen, maar als de onderliggende primerlaag er chemisch afgehaald moet worden zit je op 320 euro. Dat, en de kans dat je nog een kromme velg er tussen hebt zitten, voor 350 - 425 heb je een fris setje. Aan jou de keus. Desnoods wil ik je wel helpen met het wegbrengen van de velgen of ophalen omdat je zo ver uit de buurt woont, kijk maar. Velgen moeten wel bandenloos aangeleverd worden, dus reken daar ook nog maar 80 euro voor, 4 * eraf, 4 * erop.

Groeten,

Roger AKA Creative117
Die afstand valt wel te verwaarlozen en lijkt mij geen probleem. Bandeloos aanleveren van de velgen is geen probleem, omdat ik ze nieuw zal aanschaffen. Door het nieuw aanschaffen kom ik ook geen kromme velg tegen.

Overigens bedankt voor het aanbod.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]