Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#39112
Nog een projectje van de laatste weken.

Heb nu dik 2 jaar de Nuvo's erop liggen en had ook nog mijn "oude" zilverkleurige RS4's. Deze waren toch al een beetje gesleten, zat wat steenslag op en lichte beschadingen etc. Ben nogal een beetje een pietje precies met dit soort zaken (wie niet als het om z'n TT gaat :lol: ) dus ik wilde er eigenlijk niet meer mee rijden zoals ze er nu uitzagen.

Aangezien ik hier al een tijdje mijn wintervelgen van wilde maken werd het dus hoog tijd voor een opknapbeurt. Velgen geschuurd, oneffenheden weggewerkt, geprimerd, weer schuren en in het aantal beurten matzwart gespoten.
Heb de foto wat laat op de avond genomen dus hoop dat het nog een beetje zichtbaar is maar het zaakje zit weer strak in de lak zonder enige oneffenheden.
Afbeelding
Even klikken voor de grote versie.

Grtzz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op za jun 06, 2009 23:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door massari
#39113
Dat ziet er erg knap uit Henk! Heb je goed gedaan. Heb je meer foto's?
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#39114
Tnx,

Nee helaas nog niet, het was daarstraks al wat aan het schemeren dus niet echt meer optimaal voor meer foto's.
Ben wel afgelopen week nog op een meetingkje geweest met deze velgen en daar vond ik dit plaatje van terug op het net.
Het past qua kleur natuurlijk niet zo mooi bij het dak als de Nuvo's maar voor de winter is het mooi genoeg.
Afbeelding

Linkje naar wat meer foto's van die dag voor de liefhebbers (het was een algemene en geen VAG only meeting dus er staat ook wat "plastic" tussen) -> Klik hier!

Grtz H.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#39163
Ziet er gaaf uit Henk.. De 'oude' RS4 velgen blijf ik mooi vinden onder een MK1.. Zwart misstaat zeker niet vind ik.. Die 'steenslagbeschermingshoes'' vind ik ook altijd wel een fraai gezicht.

TT staat er netjes bij Henk :smt023
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39165
ziet er zeer netjes uit henk, m`n complimenten! het zwart staat mooi bij je grijze tt
vandaar dat ik laatst hetzelfde heb gedaan met m`n 19" s8 velgen.

die steenslag bra die je er op hebt lijkt ook niet verkeerd, ik heb er zelf ook al eens na gezocht
maar kon toen zo snel niet vinden wie deze dingen verkocht voor een tt.

zo te zien was de meeting ook wel geslaagd, veel mooie creaties.
je was niet de enige tt eigenaar zo te zien.

gr.dennis
door rokky
#39167
Steenslag Bra?? Zal best de steenslag tegen gaan maar mooi is anders vindt ik.
Is de eerste die ik zie in nl.
Laatst gewijzigd door rokky op do jun 11, 2009 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#39299
goTTzilla schreef:die steenslag bra die je er op hebt lijkt ook niet verkeerd, ik heb er zelf ook al eens na gezocht
maar kon toen zo snel niet vinden wie deze dingen verkocht voor een tt.
Ik heb deze gekregen van een vriend, hij heeft een TT gehad, deze verkocht en vervolgens kwam hij die beschermhoes nog tegen.
Of ik hem zelf zou hebben gekocht, ik denk het niet. Het klinkt misschien wat vreemd voor de forumleden onder ons die niet naar tuning-meetings gaan maar deze hoezen zijn een beetje "cult" in de tuning-scene. Ga ik dus naar zo'n meeting dan heb hem er dan meestal wel opzitten.
Doordeweeks eigenlijk nooit, zal hoogsten eens een keer gebeuren bij een lange rit want het voorkomt wel het nodige aan steenslag op je motorkap.

Ik zou niet weten bij welke shop je ze kunt kopen, in Duitsland vast wel ergens. Ik zie ze er wel regelmatig op stands mee staan tijdens grotere meetings, ik denk dat je daar wat meer kans maakt om er 1 op de kop te tikken.

Grtz Henk
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]