- ma jun 29, 2009 21:38
#39840
Hoi ,
Ik heb sinds een week of 2 spacers op mijn tt . Deze zijn van SCC en 15mm per wiel rondom .
Hij ziet er nu vetter uit . Maaar vanaf dag één heb ik een probleem , tussen de 110km/h en 140km/h begint mijn stuur te trillen .
Onder de 100 word je niks gewaar en boven de 150 verminderd de trilling , maar je voelt toch bij 200 dat de wagen niet relaxt rijdt .
Voor ik de spacers erop had , had ik geen problemen . Voor ze erop lagen ging ik langs een bandencentrale voor een verlagingsset , en zij hem dat ik na de spacers terug zou komen voor de verlagingsset . En hij zei mij zet er geen spacers op met verlengde bouten , dat geeft problemen (trillingen ) . Zet erop waar je de spacer zelf vastzet met aparte bouten en dan de velg op de spacer . En ik dacht pfff , verkoop trucken .
En nu van de week zie ik op autoblog de test van de Porche Cayene GTS door JDesign , en in het filmpje tijdens de test spreekt hij van een nadeel op de wagen , dat er trillingen waren door de spacers .
Ik vind het spijtig dat ik dit zelf moet ondervinden , en horen van een bandencentrale en van een autoblogtester .
Ik heb dit nog nooit gelezen op een forum niet hier en ook niet op het duitse forum .
Waarom word dit niet vernoemd ?
Zijn m'n spacers vooraan te breed ( 15mm ) , moet ik mss gaan naar 5mm .
Maar krijg ik dan geen problemen met de spoorbreedte van de wagen , ivm met wegliging ( door dat het spoor vooraan ten op zichte achteraan teveel verschilt )
Of gaat dit probleem weg als ik ze er vooraan eraf gooi .
Graag jullie advies , ik ben een leek op dit gebied , dit zijn m'n eerste spacers .
Alvast bedankt voor jullie hulp .
Mvg
Henri ,
Ik heb sinds een week of 2 spacers op mijn tt . Deze zijn van SCC en 15mm per wiel rondom .
Hij ziet er nu vetter uit . Maaar vanaf dag één heb ik een probleem , tussen de 110km/h en 140km/h begint mijn stuur te trillen .
Onder de 100 word je niks gewaar en boven de 150 verminderd de trilling , maar je voelt toch bij 200 dat de wagen niet relaxt rijdt .
Voor ik de spacers erop had , had ik geen problemen . Voor ze erop lagen ging ik langs een bandencentrale voor een verlagingsset , en zij hem dat ik na de spacers terug zou komen voor de verlagingsset . En hij zei mij zet er geen spacers op met verlengde bouten , dat geeft problemen (trillingen ) . Zet erop waar je de spacer zelf vastzet met aparte bouten en dan de velg op de spacer . En ik dacht pfff , verkoop trucken .
En nu van de week zie ik op autoblog de test van de Porche Cayene GTS door JDesign , en in het filmpje tijdens de test spreekt hij van een nadeel op de wagen , dat er trillingen waren door de spacers .
Ik vind het spijtig dat ik dit zelf moet ondervinden , en horen van een bandencentrale en van een autoblogtester .
Ik heb dit nog nooit gelezen op een forum niet hier en ook niet op het duitse forum .
Waarom word dit niet vernoemd ?
Zijn m'n spacers vooraan te breed ( 15mm ) , moet ik mss gaan naar 5mm .
Maar krijg ik dan geen problemen met de spoorbreedte van de wagen , ivm met wegliging ( door dat het spoor vooraan ten op zichte achteraan teveel verschilt )
Of gaat dit probleem weg als ik ze er vooraan eraf gooi .
Graag jullie advies , ik ben een leek op dit gebied , dit zijn m'n eerste spacers .
Alvast bedankt voor jullie hulp .
Mvg
Henri ,