Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door slider
#40316
moro blue geloof ik..en ja dat vind ik zelf ook wel, zat nog te twijfelen of ik de inserts wel verfen moest; maar WAS zijn dat alle xenons op de TT na 2002 zoiezo zilver gespoten zijn..en ben ook wel blij nu dat ik het gedaan heb..
Gebruikersavatar
door NusreTT
#40325
Het zit er erg strak uit, om van te kwijlen.

gr.NusreTT
Gebruikersavatar
door jer84
#40327
Zier er goed uit! :lol:

Als er een groepsbuy komt, doe ik zeker mee!

Gr,

Jermaine
Gebruikersavatar
door Marcellos
#40328
ziet er top uit! Mag ik eens vragen wat dat nou gekost heeft bij elkaar?
door robbyrr
#40329
Ziet er echt top uit zeg.....nog iets om op t verlanglijstje te zetten...:D
Gebruikersavatar
door slider
#40335
kostte mij incl 650 euro voor onderdelen en zijn tijd om het in elkaar te zetten, erin zetten was gratis......:-) omdat ik het al langer ken dan vandaag..
door allewijn
#40355
slider schreef:kostte mij incl 650 euro voor onderdelen en zijn tijd om het in elkaar te zetten, erin zetten was gratis......:-) omdat ik het al langer ken dan vandaag..
Ziet er érg mooi uit! CoMpLiMeNtEn
Maar 650 euro? Vindt ik persoonlijk wel érg veel geld voor twee printplaten met (luxeon) leds en wat regelchips...
Gebruikersavatar
door slider
#40356
" nobody said it was cheap"

..goedkoop is het niet maar ik vond het meevallen aangezien het maken van de printplaten ed al 7 uur kostte+ het monteren bijna 4 uur in beslag nam (wat me overigens niets kostte) .. en het eindresultaat is super geworden is.

De leds die WAS gebruikt heeft zijn exact de zelfde (merk en type) als van de R8 verder werkt het "systeem" hetzelfde als de DRL's van Audi.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#40364
:arrow: Slider's antwoord even naar het goede topic geholpen :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#40387
Petje af voor het werk!

Maar noem me gek, ik denk dat ik zo'n LED systeem gewoon niet mooi ga vinden..
(Maakt niet uit welke, sorry.)
Hou meer van een egaal schijnsel.(moeilijk uit te leggen)

Heel veel plezier van je flinke investering! :idea: :wink:
Gebruikersavatar
door slider
#40397
maakt niet uit toch? anders rijdt zo iedereen met leds..is ook weer niets aan ;-)
Gebruikersavatar
door Masterwill
#40398
Erg, erg, erg mooi man,

Ik ben ook jaloers op je :D :D Kan ik ze ns komen bekijken hoeveel licht ze geven?
Ik vind de led achterknipperlichten persoonlijk nog mooier dan de voorkant. Heb je deze ook gelijk laten doen??
Als er een group buy komt, doe ik daar zeker aan mee.
Maar was het veel en moeilijk werk als je die drl lichten kant en klaar laat komen maar zelf gaat inbouwen in de unit??

William
Gebruikersavatar
door slider
#40402
je mag altijd langs komen in Elst (gld) om even te kijken, ik ga de achter knipperlichten ook nog laten doen duurt alleen nog even voordat WAS weer mijn kant op komt..

inbouwen valt in principe wel mee als je tenminste de bumper eraf kunt halen (dat had ik nl nog nooit gedaan maar nu ik weet hoe dat moet is het een makkie als je alle schroeven weet te vinden).

Ik heb met net met Wasim over het leveren aan de NL TT club leden gehad, hij komt niet naar NL hiervoor tenzij hij eerst een weekend bij mij is maar dan laat ik dat optijd weten, hij wil evt wel al (via mij) lampen preppen met DRL's zodat ze kant en klaar zijn voor je auto je moet dan alleen nog de draden aansluiten (voeding van dimlicht en voeding van knipper lichten ) dus als je daar interesse in hebt let me know...


Raim.
Gebruikersavatar
door Masterwill
#40422
Elst!! tjeetje ver weg, hoop je dan een keer op een meeting te (led)zien.
Ik vind het nog een beetje te duur en nu gaan andere dingen voor nl. grote beurt en V6 spoiler.
Ik weet dat één zo'n ledlampje erg duur is.
maar het staat wel hoog op het verlanglijstje.
Misschien doet die wat van de prijs af als ik voor en achter tegelijk besteld :wink: of als er toch een group buy komt :wink: :wink:
Is wel jammer omdat ik volgende week de oranje knipperlichten gaat vervangen voor donkere.
Gebruikersavatar
door slider
#40431
haha ja ver weg ja, ik probeer wel naar de meeting te komen zondag alleen word dat pas laat in de middag omdat ik om 14.30 pas in Weeze aankom met het vliegtuig, als iemand mij zijn 06 geeft dan kijk ik even waar jullie dan zijn en zie ik of ik kan komen (als ik geen vertraging heb met het vliegtuig e.d.)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]