Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#40903
Dag andere TT liefhebbers,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een paar laatste design dingetjes :oops:

Nu mijn auto bijna voor de deur staat ben ik bezig om wat laatste ideeën te verzamelen qua uiterlijk

Zo heb ik op Marktplaats de volgende auto zien staan:
http://link.marktplaats.nl/266717899

Wat vinden jullie van de voorkant?? Mijn auto word donkerder dan dat maar daar zal ik de kleur van de meegespoten delen ook op aanpassen.. :wink:

En ook wilde ik graag weten welke velgen dit zijn:
Afbeelding

Thnx!
Gebruikersavatar
door sweeper
#40905
Persoonlijk zou ik het niet doen. Ik vind het contrast wat het de TT geeft mooier.

Eventueel die delen glanzend zwart maken lijkt me wel een mooi detail.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#40906
de velgen die je op de afbeelding hebt zijn volgens mij de nieuwe R32 velgen,
je ziet ze heel enkel wel vaker langs komen. wel een mooie velg vind ik het.

wat betreft die grijze TT, ik raak het je heel erg af de grill en de bumper roosters
in kleur te spuiten. ik vind het persoonlijk zeer lelijk staan, het is zo veel te veel
van dezelfde kleur. wat ik wel mooi vind ik het zwarte in glans zwart spuiten.

meningen verschillen natuurlijk maar dit is mijn mening.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#40909
Ja dat zwart is inderdaad mooi..maar niet helemaal mijn smaak :wink:

Dat meegespoten gedoe is bij nader inzien toch niet zo'n goed idee, het verpest het luxe imago van de TT een beetje..
Denk dat het sowieso een caractere grille word dan.. :D
Gebruikersavatar
door Vincentos
#40910
Het contrast van de voorkant wordt sterk verminderd als je het in dezelfde kleur meespuit. Ieder zijn eigen keuze uiteraard.

De velgen die je bedoeld zijn afkomstig van de passat R36. Zoek maar eens op google.
Je hebt twee type R32 velgen. Het oude en het nieuwe type.
Het oude type heeft rechte spaken.
Het nieuwe type heeft veel meer spaken die over elkaar heen lopen.

R36:
Afbeelding

32 (oud):
Afbeelding

R32 (nieuw):
Afbeelding

Succes met het uitzoeken van je nieuwe velgen. Altijd leuk!

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#40912
Thnx Vincent!

Daar heb ik wat aan.. Ben om dit soort dingen ontzettend blij dat ik me heb aangemeld op dit forum :D
Ik denk dat ik maar even ga rondkijken waar ik die R36 velgen kan bestellen :wink:
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#40914
Hey martijn,

dat van marktplaats vind ik zelf niet zo geslaagd. Mijn smaak weet je inmiddels denk ik wel ;)
Grille e.d. in kleur meegespoten ziet er ook altijd wel goed uit...

Groeten,
Ramon
door ptie
#40916
Ik vind dat op markplaats nog helemaal niet zo verkeerd staan. Is eens wat anders dan de standaard, zwarte grille.

Mijn grille is overigens ook meegespoten met de kleur :P
Gebruikersavatar
door jer84
#40925
Hoi,

Voorkant is in principe hetzelfde, alleen meegespoten in kleur. Heeft wel wat, maar oogt minder stoer vind ik zelf. Velgen op jouw foto zijn R36 velgen en zijn op marktplaats voldoende te koop. Heb ze zelf op mijn Golf GTI gehad 19inch
Afbeelding
Zijn super velgen, maar vind ze meer bij VW passen, omdat het ook voor VW ontworpen is.

Dit waren daarna mijn R32 18inch velgen op de Golf GTI
Afbeelding

Ik heb deze op mijn TT, het zijn de MAM velgen model MAM 7 18 inch

Afbeelding
Afbeelding

Dit is mijn voorkant van Rieger

Afbeelding

Succes met een beslissing maken!

Gr,

Jermaine
Gebruikersavatar
door denders
#40926
Die grill geeft gewoon de Autostyle-spuitbus-hobbybob afwerking van een afstandje, hoe goed het misschien daar ook gespoten is :oops: ...
Maar dat is mijn mening.
Het is al eerder gezegd maar de verhouding van de kleurstelling is weg, misschien met een subtiel randje o.i.d. kan het wel aardig staan.


Velgen, zooo persoonlijk.
Als ik mijn velgen een keertje wegdoe en goed kan verkopen wil ik wel een mooi setje terug met een diepere rand, dat maakt de auto nog "breder",
en vind ik vaak nog ff wat netter.

Hier: http://www.online-velgen.nl/zoeken/audi ... 18-inch/1/
Kun je wat ideetjes opdoen!
Het merk "Lenzo" vind ik persoonlijk aardig wat leuke suggesties hebben :wink: ..


grt, Dennis.
Laatst gewijzigd door denders op vr jul 24, 2009 1:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#40928
Hier in Best bij online-velgen ligt dr zat op voorraad, ken de eigenaar dr van kan je gerust velgen bij bestellen. Let wel ff op welke banden je standaard krijgt anders de set naar wens laten maken. ik zou echter voor de tt quattro sport velgen gaan, maar is gewoon persoonlijk qua keuze
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#40965
@Jermaine: Ik vind die MAM velgen ook superstrak staan maar daar zie je best veel mensen mee rijden.. :cry:
Ik denk dat het toch die R36 velgen gaan worden, ik heb een bepaalde "look" in mijn hoofd voor de TT waar deze velgen
erg mooi bij passen :wink:

Maar iedereen thnx voor het advies! :D
Gebruikersavatar
door jer84
#40968
Hey Martijn,

je moet gewoon doen wat je zelf wilt. De R36 zijn super velgen, pas alleen goed op de stoepranden, want ze steken aardig naar buiten aan de randen.

Veel succes met je keuze!

Gr,

Jermaine
Gebruikersavatar
door sweeper
#40970
jer84 schreef:Hey Martijn,

je moet gewoon doen wat je zelf wilt. De R36 zijn super velgen, pas alleen goed op de stoepranden, want ze steken aardig naar buiten aan de randen.

Veel succes met je keuze!

Gr,

Jermaine
Doen mijn velgen ook. Rechts achter begint zo langzamerhand echt een drama te worden. :cry:
Zit er over te denken om deze velgen te degraderen tot wintervelgen, en mijn volgende iets slimmer te kiezen zodat ze niet naar buiten steken.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#40973
Ronnie schreef:Hier in Best bij online-velgen ligt dr zat op voorraad, ken de eigenaar dr van kan je gerust velgen bij bestellen. Let wel ff op welke banden je standaard krijgt anders de set naar wens laten maken. ik zou echter voor de tt quattro sport velgen gaan, maar is gewoon persoonlijk qua keuze
Ook ik kijk met een schuin oog naar een nieuw setje velgen. Ik heb al op de site gekeken en er staat dat je voor een prijs ''high performance banden'' krijgt. Eenig idee welk merk dit is?

Groetjes,
Vincent
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]